1. #61
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Zulke grote stukken liedjes kunnen jullie uit jullie hoofd,maar een simpele soerat al fatiha of an naas kunnen jullie niet.Ik schaam me zo erg voor mij moslim ummah hier in nederland

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    hee Abdenour..Doe nou niet moeilijk jongen..aub geen geruzie in mijn topic..Naoul heeft speciaal een topic voor jou geopend..dusss..maak er gebruik van..

    hee mijn topic heeft vijf sterren gekregen..hmm..wat is het leven toch mooi..


    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  3. #63
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Nadia marbouk meisje met je 5 sterren,maar het is zielig dat moslims niet meer kunnen bidden simpelweg omdat hun hoofd vol zit met de woorden van tupac en andere tropische apen.Volgens mij ken je niet eens ayat al kursi en het is van belang om mee te bidden maar ja.Aslama alykom

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Ja Abdenour als ik jou reacties zo zie..geef ik je toch af en toe wat gelijk maar ja..of die persoon nou wel bid of niet..ieder voor zich..
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  5. #65
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Ja iedreen voor zich eigen ik bid voor niemand.Maar is jammer je kan beter een grote koran vers in je kop stoppen dan alicia keys ofzo Komt beter van pas

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-04-2001

    Salaam Abdenour,

    Ik las al eerder je reactie, maar nu je dit zegt, kon ik het gewoon niet laten om even te reageren. Wie zegt dat ik, laat ik mezelf als voorbeeld nemen, niet bid, ben jij misschien helderziend.... I don't think so.

    Ten tweede als je islamitisch bent, dan weet je dat wij vrouwen soms vrijstelling hebben om niet te bidden. Goed nadenken, anders zou ik nog maar een biologieles gaan nemen.

    En ten laatste wil ik zeggen dat ieder mens uniek is. Dus wie ben jij om mensen "tropische apen" te noemen. Allah heeft deze mensen geschapen, dus wees een beetje voorzichtig met je woorden. Oordeel niet over mensen als je niet weet waar je het over hebt. Niemand dwingt jouw om achter je pc te gaan zitten en onze berichten te gaan lezen. Ben je het er niet mee eens, ga dan wat nuttigs doen, dan anderen lastig vallen met je negatieve woorden.

    Voor de rest wens iedereen nog een fijne dag toe.

    Liefs,
    MissGadiza

  7. #67
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Bij allah ik mag een keffer tropische aap of gorilla noemen.Maar wat heeft menstruatie met deze topic te maken.Ik zeg alleen dat mensen hun hoofd met songtekst stoppen terwijl ze zelfs niet de ayat al kursi kennen.Dit is een discussie je hoort te discusseren als je de inhoud van een forum kent weet je dat ik moet antwoorden op iets dat ik niet oke vind.Ik denk beter dat jij naar debatten kijkt op nederland 3 Den haag vandaag.Dan weet je waar ik het over heb.Dus voortaan moet je men argumenten beter ontleden ,want je hebt net woorden in men mond gelegd jij moet beter opassen op je woorden.Je zegt dingen die niet eens kloppen met mij argumenet werk daar eerst aan dat kom hier dan argumenten leveren oke thallah veel succes met je leer en bestudeer werk.Aslama alykom

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-04-2001

    Beste Abdenour,

    Als jij je prettig voelt om mensen uit te schelden, wat Allah heeft geschapen, dan moet je dat vooral doen. Ik vind dat laag en zwak, maar dat is dan mijn mening.

    Ik weet ook wel wat een discussie inhoud, maar ik vind wel dat je dan niet meteen iemand moet uitschelden. Dat kun je voortaan wel achterwege laten. Je kunt ook gewoon normaal vertellen wat je van een bepaalde zaak vindt. Ook moet je niet zo generaliseren, maar ach, wie ben ik. Er is er maar een die oordeelt.

    Voor de rest wens ik iedereen nog een hele fijne dag toe.

    Liefs,
    MissGadiza

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    abdenour is al scheldend uit z'n moeders ***je gegleden!

    Hij kan er niet veel aan doen, het is een ernstige ziekte!
    NIZNO ED POTS!!!

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-04-2001

    Beste Sabrinet,

    Ik zie de humor van jouw berichtje helemaal niet in. Waarom moet je nu zijn moeder erbij halen? Sorry hoor, maar dit gaat voor mij te ver

    . NOTHING BUT RESPECT FOR OUR MOTHERS !

    Liefs,
    MissGadiza

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    Zulke grote stukken liedjes kunnen jullie uit jullie hoofd,maar een simpele soerat al fatiha of an naas kunnen jullie niet.Ik schaam me zo erg voor mij moslim ummah hier in nederland
    Er zijn genoeg mensen die soerats uit hun hoofd kennen
    (ja zelfs ik) maar Abenour, je weet toch dat er nog
    altijd zoiets als plakken en kopiëren bestaat.
    Denk je echt dat we deze teksten allemaal uit ons hoofdje
    gaan leren? Allé, ik toch niet...

    Missgadiza,
    i wanna know, from Joe?

    En Bent Dagilia,
    Ojos Asi van Shakira, die Spaanse versie is mooier
    want daar zingen die achtergrondzangers hele tijd
    in't Arabisch, héél mooi..

    Ik zou zeggen, geniet van muziek maar weet dat er
    nog meer belangrijke dingen zijn in ons leven !



    Star*

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Hee people Aub geen gescheld in deze topic..Ik hou daar niet van..pleasse..

    MissGadiza..mooi tekst..van wie is het?
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-04-2001

    Beste Nadia25,

    Onze *star* had het goed. Het was Joe met "I Wanna Know". Ik kan je zijn cd "My name is Joe" echt aanraden, lekker iets om bij weg te .

    Liefs,
    MissGadiza

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Choekran a gti...

    zal het onthouden
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Ja Missgadiza, hij zingt wel goed die Joe.
    Ook zijn oude cd's zijn een aanrader !

    Take care everyone

    Star*