1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    hallo allemaal

    Hallo iederen, it is de eerste keer dat ik hier ben en het lijkt me hartstikke leuk dus is er iemand nog wakker

  2. #2
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    ja met een hele gang aan paranoide mensen- EN ons eigen zionistische complot...maarrrrrr maak je geen zorgen verders is het hier HEEL gezellig...dus WELKOM

    Hey gebroken...ben je nou nog niet gemaakt??


  3. #3
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja welkom meid, en ik hoop dat je het hier naar je zin zou krijgen, maar een tipje ga noooooit met el-qauda in discussie, is eindeloos
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  4. #4
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE]Origineel gepost door el_qaida
    vind je dat of is dat zo ik bedoel misschien heeft samira wel dezelfde ideeen net als mij en zijn het wel vaak eens maar ja dat zal wel niet want niemand is het met mij eens ook al zijn ze het met mij eens [/QUOhet is zo, maar ik hou wel van een discusie, ja en wie weet is samira het wel met je eens, kan, !
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    Bedankt voor jullie berichten en waar ben ik het mischien mee eens

  6. #6
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    oh over het feit dat ik en (ff zn naam goed op schrijven anders heb ik zo weer ruzie) el-qaida het nooit met elkaar eens zijn, en misschien ben jij het wel met hem eens over bepaalde dingen?
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  7. #7
    sallaam broeders en zuste

    Reacties
    42
    25-09-2002

    welkom samira en ik wens je veel succes ,
    leef het maar uit


    alaikom sallaam

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    komt er iemand uit casablanca haymohameddi

  9. #9
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Ken je hayn Djeb?

    O ja welkom!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  10. #10
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Re: hallo allemaal

    Origineel gepost door S.samira
    Hallo iederen, it is de eerste keer dat ik hier ben en het lijkt me hartstikke leuk dus is er iemand nog wakker

    marhaba meid je gaat hier je ogen uitkijken met die maroc's van hier

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    Ja zeker rajaa ken je ook die zwembaden miami, tahiti

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    en nog bedankt

  13. #13
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door S.samira
    Ja zeker rajaa ken je ook die zwembaden miami, tahiti
    Ja of ik die ken !
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.