1. #76
    1-07-10

    Reacties
    1.482
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door greeneyed Bekijk reactie
    K zou graag willen weten wie er met een man/vrouw in Marokko zou willen trouwen en dan hiernaartoe brengen.Ikzelf zou dat nooit doen.Ten eerste omdat je €3300 moet betalen voor diegene waarvan je niet zeker weet of hij/zij wel van jou houdt of van het mooie,rijke Nederland en ten tweede omdat het te veel moeite kost,regel dit regel dat hij/zij moet de taal leren enz.

    Ik ben benieuwd naar jullie kijk op dit onderwerp.

    Ma Salam
    Voorwat moet je die bedrag betalen dan, en zeg nooit nooit
    Subhanallah, Wa alhamdulilah, La illaha il allah, Wa allah hu akbar

  2. #77
    -

    Reacties
    5.205
    04-11-2007

    Zeg nooit nooit. Maar ik zie mezelf dat niet zo snel doen.



  3. #78
    PALESTINE!!!

    Reacties
    8.869
    07-08-2007

    topic van 2002
    عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم

    Allahi ra7mak 9 maart 2013... twahachtak bzaaf

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    5.388
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door oumdounia Bekijk reactie
    topic van 2002
    Hahaha, ik was toen nog een tienertje En topicstarter heeft nu misschien al een tiener

    يَوۡمَ يَقُولُ ٱلۡمُنَـٰفِقُونَ وَٱلۡمُنَـٰفِقَـٰتُ لِلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱنظُرُونَا نَقۡتَبِسۡ مِن نُّورِكُمۡ


  5. #80
    ***GETROUWD***

    Reacties
    687
    01-01-2003

    Ja, vraag mij af hoe het is afgelopen met topicstarter dus UP

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    1.635
    10-11-2008

    oude topic Dat betalen klopt echt niet! ik ben met een man uit Marokko getrouwd hamdoulilah alles is mektab!
    سُبْحَانَ اللهِ، والحَمْدُ للهِ، لَا إِلَهَ إلَّا اللهُ واللهُ أَكْبَرُ

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    1.866
    24-06-2007

    Nee, simpelweg omdat ze te graag naar nl willen komen en hun kontje er voor willen verkopen bij wijze van. Zou me niets verbazen van sommige. Dus pas ik, liever alleen en gelukkig
    Alhamdoelilah.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    1.714
    24-10-2010

    ik zou het ECHT NOOIT! kunnen doen, kan me behoorlijk irriteren aan hun gedachten gang en alles gewoon van kleding tot manier van praten en het niet kunnen van de taal zou niet met zo iemand kunnen leven en achteraf meestal ondankbaar en denken dat het geld op je rug groeit hij tomaten plukken ergens bij de boeren en ik op kantoor is toch geen combi

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    5
    01-07-2009

    Er is een verschil tussen liefdes huwelijk en Gedwongen huwelijk.

    gedwongen huwelijk :
    - onder druk van Ouders/ familie
    - Ouderdom
    - Voor het menselijk oog
    - Zondes maskeren

    Nou dames, als het echte liefde betreft dan zeik je niet maar haal je die persoon hier naartoe no matter what...blijkbaar horen jullie bij het 2e rijtje

  10. #85
    Bijna Lid

    Reacties
    186
    24-10-2009

    Ik zal jullie vertellen meiden die zeggen ik ga nooit een man binnenhalen.ZOALS paar zusters zeiden zeg nooit NOOIT!!!!!!!
    alles is voorbestemd dames.Je moet op een gegeven moment kiezen.
    Ik zei altyd dat ik met iemand van ned trouwen dat is niet gebeurd.
    Hamdoelilah ben ik met een lieve gelovige man getrouwd uit spanje.hopelijk komt hij snel terug voor altyd.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    446
    31-08-2011

    je het hier slechte en daar slechte. Die van daar zeggen jullie sommige willen papieren en niet iederen. Die van hier de meeste zijn heel verwend en verwaand.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    1.714
    24-10-2010

    dames die zeggen zeg nooit nooit, geloof me als ik iets echt niet wil zal het ook niet gebeuren, ook al ben je zo lief en mooi en rijk als ik weet niet wat! ik kan gewoon niets voelen voor die mannen, zelfs de 'goed uitziende' niet eens en jah ben daarom ook getrouwd met iemand van nl en ben ook super gelukkig

  13. #88
    Nador en amsterdam

    Reacties
    6.142
    21-11-2002

    Citaat Geplaatst door AngeliNora Bekijk reactie
    hallo,
    Dit vind ik nou zo een nutteloze domme vraag.Sorry hoor.
    Een MAN is een MAN.Of hij nou in Marokko woont of in Nederland.Als je een man ontmoet uit Marokko en je houdt van hem dan breng je hem hiernaartoe.Dan doet die geld er niet toe.En als je een man hier ontmoet en je houdt van hem dan is het toch mooi meegenomen.
    Als wij niet hier waren gebracht door onze ouders of onze ouders hiernaartoe gebracht,zaten wij hier ook niet.Maar dan zat je daar.En dacht je en deed je dezelfde dingen die ze daar nu ook doen.
    Ik zie echt geen verschil met mannen van Marokko.
    In tegendeel vind ik ze juist goed,ze werken en doen er alles aan om brood te zetten op de tafel.
    Maar de jongens in Nederland zijn hier en sommige van hun kennen het woord SCHOOL niet eens.
    Maar ff voor de duidelijkheid.Niet alle mannen bedoel ik ermee.En niet alle mannen zijn hetzelfde ook in Marokko en Nederland.

    Beslema AngeliNora
    meer heb ik hier niet ana toe te voegen girl !
    Mohamed en Salma ... mijn liefdesss !!!

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    1.635
    10-11-2008

    Citaat Geplaatst door DopeBoy Bekijk reactie
    Er is een verschil tussen liefdes huwelijk en Gedwongen huwelijk.

    gedwongen huwelijk :
    - onder druk van Ouders/ familie
    - Ouderdom
    - Voor het menselijk oog
    - Zondes maskeren

    Nou dames, als het echte liefde betreft dan zeik je niet maar haal je die persoon hier naartoe no matter what...blijkbaar horen jullie bij het 2e rijtje

    Precies en ik kan het weten ben al veeeeeeele jaren gelukkkig getrouwd hamdoulilah, voor de liefde doe je alles, en niet alle mannen zijn hetzelfde maar dat geldt ook voor de vrouwen.
    Natuurlijk weet je van tevoren waar je aan begint maar als je nija zuiver is en je houdt beide van elkaar ....kan niemand je tegenhouden, is bij mij ook niet gelukt en geloof me, alle horrorverhalen heb ik gehoord. toen mijn man 3 jaar hier was hoorde ik al: en, nog niet gevlogen, blijft hij bij je?
    سُبْحَانَ اللهِ، والحَمْدُ للهِ، لَا إِلَهَ إلَّا اللهُ واللهُ أَكْبَرُ

  15. #90
    1-07-10

    Reacties
    1.482
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door zijnvrouwtje20 Bekijk reactie
    dames die zeggen zeg nooit nooit, geloof me als niet wil zal heik iets echt t ook niet gebeuren, ook al ben je zo lief en mooi en rijk als ik weet niet wat! ik kan gewoon niets voelen voor die mannen, zelfs de 'goed uitziende' niet eens en jah ben daarom ook getrouwd met iemand van nl en ben ook super gelukkig
    Dus!!! jij weet beter dan Allah swt omdat jij met iemand uit nl bent getrouwd dacht je van want ik wou tog niet uit marokko trouwen;
    Het is jou mekteb meid jij hebt niks te willen,
    Sommig meiden hier zijn echt onwetend jullie weten niet wat MEkteb is helaas.
    Dese tpic slaat nergensop,
    Subhanallah, Wa alhamdulilah, La illaha il allah, Wa allah hu akbar