1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    wie is de mooiste jongen van WALRAVEN VAN HALL college op schipluidenlaan lelylaan

    Citaat Geplaatst door Marokk/Spaans M
    WELKE KEREL IS DAAR DE LEKKERSTE

    EN WELKE DAME
    .

  2. #2
    Sweet Girl

    Reacties
    131
    12-09-2002

    nou er zitten niet zo veel lekker jongens op walraven hoor valt best wel mee. Ze denken vaak dat ze lekker zijn hahahahahah
    Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    hee mensjes

    Ik wil insallah naar het walraven van hall college als ik 18 word (studeren) ik hoor weleens van veel mensen dat het een leuke school is maar nu zou ik graag weten hoe de site heet van wallraven van hall college weet iemand misschien hoe de site heet

  4. #4
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    studeren, je bedoelt je wilt daar ook modeshow gaan lopen. Als je wilt studeren ga je naar een hbo/universiteit als je de capaciteiten niet hebt, kan je beter je moeder in de keuken helpen.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    Origineel gepost door Teaser
    studeren, je bedoelt je wilt daar ook modeshow gaan lopen. Als je wilt studeren ga je naar een hbo/universiteit als je de capaciteiten niet hebt, kan je beter je moeder in de keuken helpen.


    waar slaat jou zielige opmerking op???
    hou je poep commentaar maar bij je zieligerds van tegenwoordig ook

  6. #6
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Deze topic zegt al genoeg over het leerniveau op die school


    What's love got to do with it?

  7. #7
    Sweet Girl

    Reacties
    131
    12-09-2002

    het is inderdaad zo dat er meer modeshows wordt gelopen dan dat er gestudeerd wordt. En die school is vet droog niks byzonders aan
    Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd!!!!!

  8. #8
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Geachte Studente,

    Naar aanleiding van dit bericht heb ik vernomen dat u wilt deelnemen aan het Walraven College. Ik als conrector heb het blijde genoegen om u eens uit te nodigen voor een rondleiding op onze prachtige school en om kennis te nemen van ons onderwijs.
    Ik zal u hieronder alvast gedeeltelijk laten weten waar ons onderwijs voornamelijk uit bestaat:

    * Het leren winkelen in de juiste winkels. Deze kennis wordt verschaft via oudere leerlingen en het vak Verzorging.
    * Met welke kauwgum je goed bellen kan blazen en welke niet. Deze kennis wordt met u gedeeld tijdens Scheikunde.
    * Hoe je moet meelopen met de groep om somebody te zijn. Deze kennis wordt gedoceerd tijdens onze Levensbeschouwing lessen.
    * Hoe je je geld het best kan besteden aan de nieuwste stuff om impressive te zijn; dit wordt aan u onderwezen tijdens Economie en Wiskunde.


    Zoals u ziet hebben we een variatie aan doelen op onze school, maar die vallen allemaal onder éénzelfde hoofddoel, namelijk...

    DOELLOOSHEID.


    Ik zie u graag spoedig tegemoet op onze school.

    HoogAchtend,

    De Conrector.






















    JOKE!!! Don't Take it All Too Serieus
    What's love got to do with it?

  9. #9
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Re: Walraven van Hall!!

    Origineel gepost door casaouia18
    Salaam!!!

    Hierbij wil ik even reageren op Knetrya. En om iedereen even duidlijk te maken, dat het allemaal wel meevalt. Ik geef toe ik vind de school ook nogal een buurthuis. Het draait er erg om hoe je eruit ziet, hoe je je kleedt en dergelijke. Maar er zijn genoeg cursisten die zich echt bezighouden met hun carrière!! Er zitten goeie doorgroeimogelijkheden binnen deze school. Vooral als je opleiding goed afrond.
    Dus mevrouw de conrector!!!!!!!!!!!! Je overdrijft Sorry dat ik het zeg!!!Je hebt recht op je eigen mening, maar maak het niet te erg! Want ik heb mij ook met tegenzin op deze school ingeschreven, heb erg getwijfeld en er goed over nagedacht en gepraat met mn familie. En als men echt wat wil bereiken maakt het niet uit waar. En je kan altijd nog van school veranderen, als het je niet bevalt. Maar het is 1 van de weinige scholen met veel studiemogelijkheden, en doorgroeimogelijkheden. Het zijn altijd dezelfde type mensen die het verpesten voor andere, stimuleer mensen in plaats van ze onzeker te maken!!!

    Groetjes.............

    Beste Casaouia!

    De hierboven geplaatste text was gewoon een grap, ik bedoel er helemaal nix mee. Ik ken die hele school niet eens zo goed, behalve van verhalen.
    Ik ken het onderwijsysteem daar ook niet; t zal wel een goede/slechte school zijn allah ou a3lam. MAar ik had ff zin om lucht te lullen...

    Succes!
    What's love got to do with it?

  10. #10
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Origineel gepost door casaouia18
    Salaam....

    Ik neem het je verder niet kwalijk....Maar ik hoop dat je het begrijpt!!!

    Groetjes ,.......
    Ik Begrijp je Goed, maar ik hoop dat andere lezers ook begrijpen dat ik het niet serieus meen! Er staat nog duidelijk onder:

    DONT TAKE IT TOO SERIOUS!


    LEer Ze Allemaal!
    What's love got to do with it?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    249
    05-05-2002

    wat voor school is het ........... een mbo school of niet ??
    Zoals jij wenst dat niemand jouw moeder, zus, zusje, dochter, nicht of tante lastig valt zo willen vele dat ook niet. Zoals jij wenst dat zij gerespecteerd word moet jij ook andere respecteren. Want de vrouw is immers
    je moeder, je zusje, je oma en dochter.

    http://www.cu2.nl/

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    walraven ....is een mbo school...heb gehoord dat het een of anderbuurthuis is geworden..met een soort modeshow maar ja..als jij daar gaat voor je studie dan merk jij er zelf niet veel he.....


    en mensen die gaan succes daarso.....
    (ben eigelijk toch blij dat ik daar 4 jaar gelden niet ben gegaan)

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    2.782
    04-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    www.roc.nl a schat
    het heet niet meer Walraven maar ROC
    maar ik zou je die school niet aanraden als je echt wil studeren thallaaaaa.
    Afgunst wordt veeleer geboren uit de onvolkomenheid van hem die haar koestert, dan uit de volkomenheid van hem die haar inboezemt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    De concierge Ali
    Ismahane

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    13
    16-10-2002

    Walraven Heet tegenwoordig ROC. Ik zit daar zelf op school.
    Maar als je gekeurd wilt worden door de keuringsdienst van waren moet je vooral in de kantine zijn Place to Be.
    sansabil