1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Typisch Amerikaans

    Ik erger me gewoon dood aan de Amerikaanse politiek/regering/Bush.
    Bush zegt dat Irak maar moet kiezen; of je laat de controleurs het land binnen en laat ze hun werk doen, OF je zal de wind van voren krijgen en wel te verstaan met veel rakketten en bommen.
    Nou hoorde ik dat ze in Washington last hadden van een sluipschutter.....LAAT AMERIKA EERST LEKKER HUN BINNENLANDSE ZAAKJES OPLOSSEN VOORDAT ZE MET HET BUITENLAND BEGINT!!!!
    Stelletje hypocrieten..........tfoo ik spuug op Bush en zijn mannen.

    Doukalia_1983 die zich ff echt niet meer kan inhouden. Ik moet er gewoon van kotsen!!!!!!!!!!
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  2. #2
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Re: Typisch Amerikaans

    Origineel gepost door Doukalia_1983
    Ik erger me gewoon dood aan de Amerikaanse politiek/regering/Bush.
    Bush zegt dat Irak maar moet kiezen; of je laat de controleurs het land binnen en laat ze hun werk doen, OF je zal de wind van voren krijgen en wel te verstaan met veel rakketten en bommen.
    Nou hoorde ik dat ze in Washington last hadden van een sluipschutter.....LAAT AMERIKA EERST LEKKER HUN BINNENLANDSE ZAAKJES OPLOSSEN VOORDAT ZE MET HET BUITENLAND BEGINT!!!!
    Stelletje hypocrieten..........tfoo ik spuug op Bush en zijn mannen.

    Doukalia_1983 die zich ff echt niet meer kan inhouden. Ik moet er gewoon van kotsen!!!!!!!!!!
    Ik begrijp je helemaal....Doukalia
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  3. #3
    Denker

    Reacties
    50
    08-08-2002

    We zijn het er allemaal wel over eens dat de manier van politiek bedrijven van de V.S. niet deugd. Maar waarom zien zovelen dat als reden om Saddam met zijn misselijke regime te prijzen???
    ãÚ ÇáÓáÇãÉ


  4. #4
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Re: Typisch Amerikaans

    Origineel gepost door Doukalia_1983
    Ik erger me gewoon dood aan de Amerikaanse politiek/regering/Bush.
    Bush zegt dat Irak maar moet kiezen; of je laat de controleurs het land binnen en laat ze hun werk doen, OF je zal de wind van voren krijgen en wel te verstaan met veel rakketten en bommen.
    Nou hoorde ik dat ze in Washington last hadden van een sluipschutter.....LAAT AMERIKA EERST LEKKER HUN BINNENLANDSE ZAAKJES OPLOSSEN VOORDAT ZE MET HET BUITENLAND BEGINT!!!!
    Stelletje hypocrieten..........tfoo ik spuug op Bush en zijn mannen.

    Doukalia_1983 die zich ff echt niet meer kan inhouden. Ik moet er gewoon van kotsen!!!!!!!!!!
    Ik denk dat die sluipschutter een van de rampen is die Amerika te wachten staat door hun ondiplomatieke houding in de wereld. Zoals Ben Laden heeft gezegd Amerika zal niet rusten. Ze hebben de meest geavanceerde wapentuig en afweersystemen alleen vergeten ze dat een aanval niet ingewikkeld in elkaar hoeft te zitten. Maargoed het land moet er dan maar zelf achter komen dat er met Islamieten niet te spotten valt. Als zij in zo'n zelfde situatie willen komen te zitten als dat van Israel met zelfmoord aanslagen e.d. dan moeten ze vooral doorgaan met hun kromme buitenlandse politiek. Het land dacht in Bush een held te hebben maar in feite brengt hij het land alleen maar in gevaar. Some people just don't understand.
    Verder zeurt Pim wel over terroristen en fundamentalisten, in feite is hij zelf ook geen lieverdje zoals blijkt. Maar goed hij is geen Islamiet he dan mag zoiets wel dat is algemeen bepaald
    May d force b with u!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    132
    04-09-2002

    Origineel gepost door hete_bliksem
    Bingo deze is voor jou:



    Als de palestijnen niet beter hun best doen voor vrede liggen ze er straks allemaal zo bij.

    heb jij het verhaal gelezen wat bij het verhaal hoort ?
    wila gasek shi el qaleb dyal soukar siri 3end Mr Qwaleb

  6. #6
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Origineel gepost door Staha
    We zijn het er allemaal wel over eens dat de manier van politiek bedrijven van de V.S. niet deugd. Maar waarom zien zovelen dat als reden om Saddam met zijn misselijke regime te prijzen???
    :


    Kort maar krachtig verwoord. :hoedaf:
    Ik heb nooit slaap.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Salaam broeders en zusters. Ik wil ff reageren op JUNKIEXL.

    Op de vraag waarom zovelen het regime van Saddam ondersteunen kan ik je het volgende zeggen.
    Ik prijs zijn regime niet. Helemaal niet zelfs. Maar wat ik zo hypocriet vind, is dat de VS in de jaren '80 begin '90, zelf wapens en spullen voor het maken van die wapens aan Irak heeft gegeven.........VS weet wat daar ligt omdat ze het zelf hebben gegeven. De oorlag Irak tegen Iran kwam de VS maar al te goed uit. Want Iran boycotte VS en de westerse wereld. Dus toen mocht Irak wel wapens maken en oorlog voeren.....en nu omdat Bush de GROOTSTE EN DE MACHTIGSTE van de hele wereld wil zijn, moet Irak maar doen wat VS zegt en anders oorlog.....??????
    Nou sorry hoor, liever 10 Saddams dan 1 hypocriete Bush (VS).
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    En dit was niet alleen bedoeld voor JUNKIEXL maar ook voor staha.
    En voor de rest die het daarmee eens is.
    Lijkt nu net alsof ik me persoonlijk voel aangevallen..........maar ik wordt egwoon kotsmisselijk van Amerika!
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  9. #9
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door hete_bliksem
    Bingo deze is voor jou:



    Als de palestijnen niet beter hun best doen voor vrede liggen ze er straks allemaal zo bij.
    Je zal vast trots op jezelf zijn, held op sokken
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  10. #10
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door HassanGoed
    Ik ben een man van de vrede toch wel. Allebei de kampen moet water bij de wijn doen. Alleen door overleg is het conflict Palestina-Israël op te lossen.
    Hoelang is dat conflict al bezig? Hoeveel doden? Doordat het zo'n eindeloze kwestie is zal de haat alleen maar dieper en dieper komen te zitten. Ik ben ook een vrouw van vrede maar deze kwestie is onoplosbaar. Niemand zal water bij de wijn doen. Je kan wel positief blijven denken maar een soort van realisme kan ook geen kwaad. Er zullen altijd personen blijven bestaan die het niet begrijpen net als die onrespectvolle gasten hierboven. Het zal je familie maar wezen op die foto's.
    May d force b with u!

  11. #11
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door BINGO
    Respect moet je verdienen
    Geen respect voor deze respectloze vervloekte honden.
    Je bent blijkbaar niet echt op de hoogte wat er gaande is in het midden Oosten.
    Zwangere vrouwen worden door de vervloekte zionisten verkracht , baby’s van een paar weken oud worden tegen de muur aan gesmeten.
    Mannen worden gelyncht, kinderen worden seksueel misbruikt en daarna is stukjes gesneden
    Het zal je familie maar wezen.
    Ja dit soort gruwelijkheden gebeuren. Ik vind het ook zwaar erg maar dan hoef ik toch ook geen respectloze vervloekte hond uit te hangen? Ben ik dan niet net zo slecht? Moet ik hiermee alle mannen haten? Ik zie een vrouw dit soort gruwelijkheden niet zo snel maken.
    Dit is allemaal het werk van Shitan, een ware gelovige en dat kan je ook zijn als Jood zou dit soort acties niet eens durven uit te voeren. Je kan ook je broeders en zusters op een goede manier steunen. En terecht als je aangevallen wordt heb je het recht om jezelf te verdedigen. Het woord macht is alles wat met deze ellende te maken heeft. Ik ken maar 1 macht en dat is Allah(SwT)
    May d force b with u!

  12. #12
    Denker

    Reacties
    50
    08-08-2002

    Jezelf of anderen verdedigen is iets anders dan oproepen tot haat, bidden voor vernietiging van de vijand en zelfs het vervloeken van de niet-vijand.
    Ten tijde van de vervolging van de moslims in Mekka, trok Mohammed ten strijde tegen de ongelovigen die oorlog voerden vanwege hun godsdienst en hen uit hun huizen verdreven hebben (Koran 60:7-9); verder vermeldt dit vers dat Allah zeker niet verbiedt vriendelijk en rechtvaardig te zijn tegenover degenen die zulks niet hebben gedaan. Ook uit andere verzen blijkt dat Moslims met andersdenkenden mogen omgaan; zo vermeldt 9:7 dat de Moslims, zolang de afgodendienaars de met hen gesloten verbonden naleven, aan deze verbonden getrouw dienen te zijn en de verzen 9:5-6 vermelden zelfs dat de afgodendienaars beschermd moeten worden, indien zij de Moslims om bescherming vragen.
    Moeten wij daar geen voorbeeld aan nemen?
    ãÚ ÇáÓáÇãÉ


  13. #13
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Ik heb het elders al gezegd, zolang beide artijen blijven reageren met geweld op geweld is het een uitzichtloos conflict. En nog ff voor Doukalia_1983, ik ben zeker geen Bush- adept of proAmerikaan, maar dat neemt niet weg dat ik Saddam een ploert van het zuiverste water vind. Als ik ergens ben waar men heel pro_Amerkaans is en alleen Saddam afschildert als een schoft kom ik met dezelfde kritiek op Bush. Het lijkt wel of je perse een van de twee moet kiezen. Nou, ik verwerp ze beiden.
    Ik heb nooit slaap.