1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    VOOR DE MANNEN;WAT ZOU JIJ DOEN ALS JE...................

    HE MENSEN EFFE EEN SERIEUZE VRAAG.WAT ZOU JE DOEN ALS JE ACHTERVOLGD WORDT EN BEDREIGD WORDT DOOR EEN GROEP JONGENS?JIJ HEBT NIKS, GEEN PISTOLEN, NIKS.MAAR DE ANDERE JONGENS HEBBEN SCHIJT AAN DEZE WERELDJE EN ZE DRAGEN PISTOLEN, HEBBEN DUIZENDEN KEREN VAST GEZETEN,ECHTE MAFFIA.EN ZE WILLEN JE VERMOORDEN.ZE WETEN JE TE VINDEN DUSSSSSSS. GRAAG ALLEEN SERIEUZE REACTIES EN HET IS TROUWENS VOOR DE MANNEN BEDOELD EN NIET VOOR DE VROUWEN. LIEFS VAN MIJ

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    ALSJEBLIEFT, DIT IS ECHT BELANGRIJK, DUS IK HOOP DAT IK WAT TIPS KRIJG

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-01-2002

    hai Soraya,

    waarom zouden ze je zomaar bedreigen ??
    niemand valt je zomaar lastig of gaat je bedreigen als je niets hebt gedaan.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    nee klopt, een jongen had een vriendinnetje, 3 weken.En hij had het uitgemaakt met haar.Haar neef heeft haar een keer gezien met die jongen.En nu heeft de broer van het meisje zijn zusje het ziekenhuis ingeslagen en hij wil die jongen nu vermoorden.Ja sorry hoor, hij kan het alleen niet aan.Dus wat doet hij, hij neemt ook nog een groepje mee 4 auto's, ze zoeken hem dus.Ik vind dat dit niet kan.Hij moet zijn zusje maar in de gaten houden vind ik

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-01-2002

    ja dat is inderdaad een probleem.
    marrokanen zijn trots en als je daar aan komt kunnen ze rare dingen doen.
    alleen een oplossing hiervoor lijkt me niet makelijk.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    48
    06-08-2001

    ik loop voor niemand weg .dan probeer ik ook wapens te regelen.dan zie ik wel wat er gebeurd.het is hun of ik .die kapot gaan.
    maar ja zo ver zal ik nooit willen komen

  7. #7
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    ewa ja, inderdaad soraya
    er zijn veel marokkaanse jongens zo
    ik ken er echt heel veel
    maar ja hun denken er anders over dan wij
    reken maar dat ze die jongen dood maken
    ik hoop dat dat hun niet lukt
    waar slaat dit eigenlijk op a ness!!!!!
    het beste met je vriendin en haar vriend
    ik hoop echt dat het goed komt incallah
    en niet vergeten god staat bij hun en bij alle moslims
    ewa thala fraskoem

    xxx

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    BEDANKT MENSEN EN IK WIL NOG MEER REACTIES GRAAG,IK HOOP DAT IK ER WAT AAN HEB AAN JULLIE REACTIES.WAT IK ZEG IS DAT HIJ MAAR EEN GROEPJE MOET VERZAMELEN, WEL BEWAPEND EN DAN AF MOET SPREKEN MET DAT ANDERE GROEPJE, DAT ZOU HET BESTE ZIJN, BETER DAN DAT HIJ OOIT ONVERWACHTS WORDT AANGEVALLEN DOOR DIE JONGENS,TOCH?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    JA TAJIN, JUIST, NIEMAND WIL IN DEZE SITUATIE BELANDEN.MAAR JA JE HEBT HET ZELF NIET IN DE HANDEN.SOMMIGE GASTEN VAN TEGENWOORDIG ZIJN ECHT GEK, ZE WETEN NIET WAT ZE DOEN.IK HOOP DAT HET GOED MET ZE KOMT!!! INSHALLAH

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    10
    19-01-2002

    Hoi Soraya,

    Ik ben wel vaker bedreigd, achtervolgd. Als je wilt kan ik je voorstellen aan Boekebas, hij zal je helpen je van je stalkers te ontdoen.
    Sorry ik kon het niet helpen.

    Ik zou zelf niet naar de politie gaan maar eerder naar de buurtvader, don corleone, hij zou mij helpen voor een magere kusje op zijn hand en een mogelijkheid dat hij ooit een keer a favor terug wilt. het is een kleine opoffering maar wel de moeite waard. vooral gezien de situatie waarin jij je verkeert.

    sorry kon het weer niet helpen!


    Probeer er achter te komen waar je de A-team in kan huren, ik heb van colonel Decker gehoord dat ze onschuldige mensen helpen.

    Sorry ik kan je niet helpen!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-11-2001

    hahaha wat zijn wij weer grappig peligrosso. ik heb om normale antwoorden gevraagd ja.En niet om zulke domme antwoorden als jou.dus alsjeblieft doe geen moeite meer om hier te verschijnen,want het gaat om een serieuze zaak.en ik weet jullie kunnen niet serieus zijn, totdat het te laat is

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    Nou als je echt serieus bent zal ik je ook advies geven al moet ik eerlijk zeggen dat ik denk dat het een grap is die vraagt om reacties. Elkaar te lijf gaan is simpelweg dom. En het meisje de schuld geven om hij die zijn zusje niet in de gaten houd is nog dommer. We leven eenmaal in een maatschappij waar gevoelens meer bloot worden gesteld helaas ook agressie. Wat ik zou doen is gaan praten met een bepaald persoon die zijn ouders kent en dit uit gaan praten met volwassenen erbij. Ja nu kun je zeggen dan komt alles boven water. Maar beter nu voordat er echt ongelukken gebeuren. Komen ze nooit bijeen in een buurthuis e.d. dan zou ik daar met degene gaan praten die het beheert en een gesprek aangaan. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn gevoel maar wel voor zijn daad. Alleen Allah mag en zal over ons oordelen. Veel sterkte ermee.

  13. #13
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Sommige mensen zijn zo agressief dat je actie moet ondernemen. Stel dat je niet meer normaal over straat kan lopen zonder dat je over je schouder heen moet kijken... dat is toch geen leven. In dat geval moet je ze voor zijn en je eigen maatregelen treffen.

    STUUR LEILA OP ZE AF!!!!

  14. #14
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    EN DE HONDEN VERGEET JE ROY!!!!!!!!!!

  15. #15
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    EN DE HONDEN VERGEET JE ROY!!!!!!!!!!