1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Jamila...

    "Hey Hisham, ga je mee uit vanavond?" "Nee man, heb geen zin in. Ben echt moe de laatste tijd. Ga vandaag lekker vroeg naar bed." "tazzz, saai hoor, kom op man ik heb gehoord dat Tamara en Natasha vanavond een paar leuke vriendinnen meenemen....ah kom op wordt echt een hele leuke avond......doe het voor mij dan." "Okay, ik ga wel mee". Ik had er echt geen zin in, maar ja Tarik is toch me beste vriend.

    "Hisham, Tarik staat voor de deur." Snel ging ik nog met mn handen door me haren en bekeek mezelf nog even voor de spiegel. De laatste tijd voel ik mezelf zo raar, ik heb geen zin meer in dat gefleurt met chickies en in uitgaan al helemaal niet meer. Terwijl ik altijd zo een type was, die wel in was voor een leuke avond met meiden. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn zusje die weer riep dat Tarik al voor de deur stond. Snel liep ik naar beneden gaf me zusje en me moeder een kus. "Hdi rasek (let goed op jezelf)", hoorde ik mijn moeder nog zeggen. Mijn moeder is zo een lief mens, ze zorgt goed voor ons en ik ben heel erg dankbaar. Al laat ik dat niet altijd merken.

    "Okay waar gaan we heen?", vroeg ik Tarik. "We gaan eerst naar dat ene nieuwe cafe bij Leidse...en dan zien we wel weer", zei tarik met een grote glimlach op zijn gezicht. Ik wist dat hij vandaag iets van plan was. Ik zou er nog wel achterkomen wat. We reden eerst nog langs een paar vrienden en vervolgens door naar het huis van Tamara en Natasha. Tamara en Natasha zijn 2 goede vriendinnen van ons. We hebben ze in het uitgaans leven leren kennen. Gek genoeg is het altijd alleen bij vrienden gebleven en nooit meer dan dat...wel blij om aan de ene kant. Tarik had allemaal dingen te vertellen over die super leuke vriendinnen van Tamara en Natasha...normaal zou ik ook helemaal blij zijn en vol enthausiasme (want ik weet dat ze HELE LEUKE vriendinnen hebben), maar vanavond had ik er geen zin in. Daar aangekomen plofte ik neer op de bank en schonk een glas Cola in voormezelf. Iedereen was druk aan het babbelen over alles en niets, ze hadden enorme lol met elkaar. Tarik vroeg zich af waar de leuke dames bleven, die zouden elk moment komen. "hey hish, wat is er met jou man, heb je geen zin of.......ben je zenuwachtig voor die dames???", vroeg Tamara. "Zenuwachtig, ben je gek ofzo...ik heb niet zoveel zin ben moe daarom." De deurbel ging en Tarik zat op het puntje van de bank...hahah wel komisch gezicht eigenlijk.
    Nou en Tamara en Natasha hadden geen woord gelogen. Het waren supermeiden, ze leken net modellen, lange volslanke meiden. Niet dat ik meteen weer zin had gekregen om uit te gaan, maar ze zagen er supergoed uit. Tamara en Natasha gingen zich nog ff klaarmaken en daarna zouden we weggaan. Tarik had het maar al te druk met mooie praatjes en de dames hadden er ook echt oor voor. Ik ging lekker achterover zitten en voor ik het wist waren me ogen dicht. "hey Hish, doe ff normaal man, je gaat toch niet liggen pitten hierzo, terwijl er 2 bloedmooie dames op de bank zitten." Ik schrok wakker en verontschuldigde me. We stapten de auto in en reden richting Leidsplein. Daaraangekomen stapten we het nieuwe cafetje in en ik wist nu al dat ik daar niet lang zou zitten. Ik ergerde me dood aan al die dronke lui, die deden alsof ze echt heel verr heen waren. In mijn ogen sloofden ze zich allemaal uit. Ik wst wat ik niet lang daar moest zitten omdat ik anders uit mn slof zou schieten. "EEE TARIK LUISTER DAN, IK GA JA....IK BEN ECHT MOE", schreeuwde ik in zijn oren......de muziek stond echt te hard. Tarik vond het echt lullig, maar ja zo had hij ook de 2 dames (4 eigenlijk) voor zich alleen. Maar dat duurde niet lang want er kwamen nog wat meer vrienden binnenlopen. Ik besloot om maar te gaan lopen, kon ik ff nadenken waarom ik zo raar ben de laatste tijd.
    Het was pas 1 uur toen ik huis kwam. "huh, ben je er nu al", vroeg nawel mij (me zusje). "Ja ik had al geen zin om te gaan en ben ook veel te moe." Ze keek me verward aan en ging toen door met de video kijken. Ik besloot om met haar mee te kijken. Ik keek naar het beeld, maar de film drong niet tot mij door. En voor ik het wist viel ik in slaap.
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  2. #2
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey liefie heel leuk begin...ga zo verder........

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    De volgende morgen 7:00 werd ik gewekt door mijn moeder. Zij stond altijd vroeg op om wat lekkers voor ons klaar te maken. "Hisham, wouldi sir tla3 el foek oe n3ess" (Hisham, mijn zoon ga naar je boven en slaap daar verder). Slaapdronken liep ik naar mijn kamer en plofte neer op me bed. Nog geen uur later was ik klaarwakker. Ik besloot te gaan douchen en met mijn moeder beneden te gaan zitten praten. Ook zij vond dat ik de laatste tijd zo veranderd was. Ik werd helemaal gek van mezelf. Ik voelde me prettig bij die verandering maar toch ook weer niet. Ik voelde een leegte in mij, een leegte dat snel moest worden opgevuld. Ik voelde alsof ik iets miste...maar wat dan?
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Maandag
    Ik had net 2 uur bedrijfseconomie gehad en had nu pauze. Ik liep naar een groepje vrienden toe. "Hey hisham...hoe is ie, lekker weekend gehad?", vroeg Malika mij. Malika is een oud klasgenoot van me, ik ken haar al sinds de basisschool. Ik zie haar ook als een zusje van me. We gingen lekker aan een tafeltje zitten en kletsten wat bij, ik had haar al een hele lange tijd niet gezien omdat onze lessen niet gelijk lopen.
    "Jamila....Jamila....JAMILA HIERZO." Jamila liep naar ons toe en ik gaf haar een hand. Zij kwam me zo bekend voor. Ik had haar vast eerder gezien. "huh, jullie kennen elkaar toch al. Ik heb jullie toch al een keer voorgsteld aan elkaar?", vroeg Malika. "Ja, weet ik", zei Jamila. Ik voelde me knap stom, dus zei dat ik er niet zo bij was met me hoofd. Ik loog dat ik ff wat moest kopieeren.
    Aan het eind van de dag zag ik Malika weer, ze liep naar me toe en vroeg me waarom ik zo vaag reageerde in de pauze. "Nee, niets moest snel wat kopieeren voor de klas anders had ik een probleem." Ongeloofwaardig keek ze me aan. "Hey kun je tegen Nawel zeggen dat ik zo naar dr toe kom?" Ik belde Nawel op om te zeggen dat Malika naar dr toe zou komen. Ik liep de school uit richting de metro. Nee he ook dat nog eens, rijdt die stomme metro weer niet. Dan maar met de tram...In de tram zag ik Jamila druk aan het praten aan de telefoon. Zij zag me niet dus ging ik maar gewoon zitten. Wat me aan haar opviel, is dat ze er goed verzorgd uitzag en dat het haar heel goed stond. Het is gewoon een hele mooie meid. Ze zag me en zag ook dat ik haar aanstaarde. Ze liep naar me toe en zei: "hahah zema je moest wat kopieeren haha je schaamde je gewoon omdat je me niet meer herkend."
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    89
    03-10-2002

    Goed verhaal, ga verder zou ik zeggen!!!!
    Ik geloof in ALLAH SWT, zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt...............

  6. #6
    Oum Akram

    Reacties
    621
    16-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder met je verhaal het begint al goed

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    34
    13-11-2001

    ik hoop dat je deze verhaal wel wil af maken hij begint leuk, jammer van die vorige verhaal maar misschien krijg je je inspiratie nog terug voor die andere verhaal.

    Gegroet Amal

  8. #8
    Just Chilling

    Reacties
    134
    27-08-2002

    lekkah begin....
    ga door zou ik zeggen......
    XXX mimi
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    657
    18-09-2002

    heeyy doukalia

    leuk begin man

    alleen wel snel een vervolg schrijven

    groetjesss happywoman
    Keep smiling, don't cry
    I love you...That's why
    Don't forget me, forget me never
    and let me be your friend forever!

  10. #10
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey lieverd ik hoop dat dit verhaal net zo sterk wordt als waarom...

  11. #11
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    LEUK VERHAAL!!!!! Nou meid, ga door, sta te popelen om je volgende stuk....

    Kusjes Aphrodite
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Jamila en ik praatte over van alles en nog wat. Ik kon me eerlijk gezegd niet echt meer herinneren waarvan ik haar kende, wel kwam ze me heel bekend voor. Maar het maakte me al niet meer uit, want het was erg gezellig om met haar te praten. Ik voelde me goed op me gemak bij haar.
    Thuis aangekomen zat Malika al op de bank met Nawel. "Zo...ben je er nu pas?" En ze barste het uit van het lachen. Ik keek ze aan en liep naar de keuken. Ik groette mijn moeder en liep naar boven. Ik liet me op me bed vallen en viel in slaap. Trrr Trrr Trrr......"Ja, hallo", antwoorde ik met een slaperige stem. "Hey sahbi......slaap je nu alweer.Gaat het wel goed met je oela, je slaapt alleen maar de laatste tijd." En voor dat ik iets kon zeggen, begon Tarik al te vertellen over zaterdag avond en wat ik allemaal wel niet heb gemist. We spraken af dat ik bij hem kwam eten en daarna ff videotje te kijken. Daar had ik wel zin in. Dus ik pakte me schooltas uit, bekeek me agenda en zag dat ik nog 2 weken had om tentamens voor te bereiden. Maar om dat nu te doen............Neeh geen zin in. Vanavond ff wat voor mezelf doen. Ik kleede me om en groette me ouders, zusje en Malika. Zij waren trouwens nog steeds aan het lachen........benieuwd wat zij aan het bekokstoven zijn.
    Ik pakte de auto en reed naar Tarik zijn huis. Tarik woont al 2 jaar op zichzelf, maar hij is nog nooit echt 1 dag alleen thuis geweest.......haha hij is me beste vriend. Nog nooit heeft hij me geflasht of kwaad gemaakt. Zijn ouders beschouw ik als mijn 2e ouders....het zijn echt schatten van mensen.
    Ik belde aan en Tarik deed open. Hij sleurde me mee naar binnen en zei dat er leuke dames waren...waarschijnelijk wel iets voor mij. Onee he, daar heb ik dus echt geen zin in. Ik draaide me meteen om en deed de deur open. Maar Tarik smeekte me om te blijven. Ach ja, waarom ook niet, dacht ik. Ik stapte de huiskamer binnen en zag daar 3 meiden op de bank zitten. Het waren Marokkaanse meiden en ze zagen er goed uit. Maar ze waren totaal niet mijn type. Dus ik besloot om ff gezellig te doen en daarna weer weg te gaan. Tarik vondt me echt irritant doen de laatste tijd. "Man, weet je wel hoe lang je al droog staat......je moet maar weer eens flink tegenaan. Ik heb je al heel wat meiden laten zien en zij willen jouw en jij doet alsof het je niks kan schelen. Ik begrijp je niet a sahbi." "Hoeft me ook niet te begrijpen......ik bel je nog wel." En ik liep richting me auto. Net voordat ik in wilde stappen, zag ik een bekend meisje voorbij lopen. Ik keek goed en keek nog eens. "Hey Hisham, wat doe jij hier?" Het was Jamila. "Die vraag kan ik ook aan jouw stellen...", zei ik. "Ik woon een straat hierachter", antwoorde ze. Daar ken ik haar dus van.......ik heb haar hier een keer met Tarik zien praten, en Malika woont hier ook zo in de buurt. Nu wist ik het weer. "Nou ga maar snel naar huis dan, voordat je vader of broer je samen met mij ziet." "hahaha, wees daar maar niet bang voor. Mijn ouders en broer wonen 60 km buiten A'dam. Ik woon opmezelf, vanwege mijn studie." Ik keek haar vaag aan. Ik zou mijn zusje dat nooit laten doen. Maar ja, iedereen is anders en moet het zelf weten. We bleven wat praten en toen zei ze: "Hisham, heb je misschien zin en tijd om even wat bij me te komen drinken?" Ik dacht na en besloot dat maar niet te doen. Ik vond dit meisje aardig en ik wilde haar blijven respecteren. Ik zei dat ik het heel lief van dr vond en dat ik een ander keer misschien wel langs kon komen. Maar nu had ik geen tijd. Ze nam het goed op en we namen afscheid van elkaar. Ik stapte me auto in en zette Senhaji op. Ik had geen zin om naar huis te gaan, dus besloot ik om maar wat rondjes te rijden. Ik moest de hele tijd aan Jamila denken. Zo een mooie meid, en ze is nog intelligent ook. Ik voelde me goed bij de gedachte aan haar...
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  13. #13
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga zo verder meid.....................

  14. #14
    Maghrabia

    Reacties
    350
    28-09-2002

    heeeeey meisje,echt SUPER dat je weer bent gaan schrijven ! inshallah wordt het net zo een mooi verhaal als > " WAAROM " Dit verhaal begint goed dus zal vast net zo mooi worden! Een hele trouwe fan >> miss_berbers !!!! & schrijf gauw verder
    ...Allahoema innaka toe7iebu 3afwa, fa3fa 3annie...

  15. #15
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey liefie hoe is t

    ik hoop dat je snel weer wat schrijft