1. #31
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Origineel gepost door Doukalia_1983
    [GLOW=deeppink]TEST[/GLOW]
    schrijf verder!!!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    In bed bleef ik maar aan de woorden van Tarik denken. Hij is me beste vriend en hij zou nooit tegen me liegen. Waarom zegt hij dit over Jamila, het is me niet opgevallen dat ze "makkelijk"is. Na veel moeite kwam ik in slaap.
    "Hisham, wordt wakker dan je zou me naar school brengen toch?" Shit, dacht ik. Ik keek op de klok en zag dat het al 9 uur was. Ik had inderdaad Nawel beloofd om haar naar school te brengen, zolang ze haar OV kwijt was. Snel nam ik een douche, kleedde me om en propte een broodje naar binnen die Nawel voor me had gemaakt. Na mijn boeken te hebben gepakt bracht ik Nawel naar school en vervolgens snelde ik mij ook naar school. Daar aangekomen zag ik Malika staan, snel liep ze naar me toe. "Wat heb ik nou gehoord, was jij gisteren bij Jamila?" "Uuh ja, ze had uitleg nodig over balansposten, hoezo dan? En hoe weet jij dat?" "Ja ik kwam haar tegen vanmorgen in de kantine en toen zei ze het. Maar hey Hisham, je moet wel opletten bij haar hoor, jij bent serieus ik ken jou, maar zij is..." Ik liet haar niet uitpraten en liep weg. "Hisham, ik meen het luister naar me." Maar ik had er geen zin in. Waarom deden Malika en Tarik nou zo, waarom?? Ik besloot om me eigen weg te gaan. Als Jamila echt zo erg zou zijn........dan kom ik er ZELF wel achter.
    Die middag zat ik aan mijn bureau met me boeken voor me. Trrr Trrr Trrr. "Ja hallo?" "Hai, met Jamila. Alles goed?" Ik fleurde helemaal op bij het horen van haar stem. Ik zei dat ik haar terug zou bellen omdat ik gratis kon bellen. WE bleven iets van een uur praten, en nog kon ik geen genoeg van haar krijgen. We spraken af om vrijdag naar de bios te gaan. Ik zou haar dan rond 19 uur ophalen, dan zouden we eerst ergens wat gaan eten.

    VRIJDAG
    "Hisham, kun je me asjeblieft vanavond naar de bios brengen, ik ga samen met Hannan..please?" "Nee, man ik kan niet, kan haar broer jullie niet brengen dan? Ik heb al een afspraak namelijk." Ze zei dat haar broer ook niet kon, ze keek me met haar liefste gezicht aan en ik kon niet weigeren. Dus stemde toen toch toe. Ik belde Jamila op om te zeggen dat we niet naar de film konden maar dat we wel wat anders konden doen, bijvoorbeeld video huren en die dan bij haar kijken. Dat vond ze zelf ook een leuk idee en ze zou wat te eten maken.
    Rond 19 uur bracht ik Nawel en Hannan naar de bios. Ze bedankte me en gaf me een grote knuffel. Ik sprak met ze af dat ze moesten bellen als de film klaar was. Ze zouden daarna even wat drinken. Ik waarschuwde ze nog voor vervelende jongens...
    Rond half acht belde ik bij Jamila aan. Wat zag ze er goed uit zeg, ze had een spijkerbroek aan en een rose truitje, haar haren zaten los...ze was echt een plaatje. Of ze nu een joggingbroek aan had, spijkerbroek of pantalon, ze zag er altijd goed uit.
    Ze had verschillende films gehaald. We besloten er een van brad pitt te kijken. Ik had helemaal geen oog voor de film. Stiekum keek ik vanuit mijn ooghoeken naar haar. Wat is zij mooi zeg. Ik weet zeker dat deze meid mij in de toekomst zal vergezellen...Ik schrok van deze gedachte. Ik ben 23, is dat niet te jong om nu al aan trouwen te denken. Ik stond op om Nawel te bellen, vragen hoe laat ze denken klaar te zijn. Ik liep naar de hal en Jamila ging naar de keuken om wat eten op te warmen. Ze had nassi gemaakt en het was heerlijk. Na het eten deden we snel de afwas. Net toen we de film verder wilden kijken, belde Nawel me op om haar weer op te halen.
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  3. #33
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel verder lieverd..............

  4. #34
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Leuk verhaal zeg, eindelijk eens een jongen die serieus is en een meid die waarschijnlijk een player is... cool hoor... GO ON!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Bij de bioscoop zag ik Nawel en Hannan al op een bankje op me zitten wachten. Ik zag dat er een paar jongens naar hun toeliepen. Nawel draaide haar hoofd weg en ik wist dat ze de aandacht niet wilde. Maar de jongens gingen niet weg. Ik parkeerde snel mn auto en liep erop af. "Hey, donder op man dat zijn me zusjes ga je eigen zusjes lastig vallen a hmeer (ezels)." De jongens keken me verschrikt aan maar lieten zich niet wegjagen. Ik zei dat de meiden in de auto moesten zitten. Ik bleef met de jongens woorden wisselen en ik kon me met moeite inhouden. "Kom op nou we gaan, hisham. Zodadelijk loopt het uit de hand." Ik wist dat ze gelijk had want ik was immers alleen en hun met zn 3en. Ik waarschuwde ze dat als ik ze weer een keer tegn zou komen, ze flink moesten oppassen. In de auto waren we stil, ik zette Hannan thuis af en vervolgens Nawel. Ik zei tegen haar dat het de laatste keer was geweest dat ze 's avonds naar de bios mocht gaan. Ze vond dat gemeen maar ik had geen zin in een discussie. Ik gign weer naar Jamila. Daar aangekomen vertelde ik wat er was gebeurd. "Jamila, waarom begrijpen jongens geen NEE als het meisje de aandacht niet wil. Klinkt misschien heel stom, maar ik wou dat de jongens zoals mij waren. Serieus." Ze keek me verbaasd aan en zei;"hoe bedoel je serieus?ben jij op zoek naar een serieuse relatie dan...ik dacht dat tegenwoordig iedereen alleen maar wilde spelen?" Ik stond op en dacht aan de woorden van Tarik en Malika. "hoezo dat dan, ben jij zo een dan die alleen maar wil spelen?"
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  6. #36
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Ahhhhhhhhhh, ze gaat zeker tegen hem liegen en zeggen dat het niet zo is... terwijl dat wel het geval is... wat een B*TCH zeg!!
    Maar meid je doet het goed..... GA DOOR!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    132
    06-09-2002

    doukalia_1983

    je bent online dus schrijf snel weer een stukje kan niet wachten
    moge ALLAH over al onze moslim broeders en zusters waken inschaALLAH

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    doukalia ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Ze keek me verontwaardigd aan. Ik kon mezelf wel voor me kop slaan, zo een stomme opmerking op dit moment. "NOU nee, ik wik helemaal niet spelen, Dat is toch wat je denkt. Ow marokkaanse chick woont op zichzelf nou die zal ik maar meteen ff playen........goede kans dat het lukt, toch zo gaat dat toch. Ik weet heus wel wat ze allemaal over me zegge hoor." Ik schrok van haar reactie en liep terug naar de huiskamer. "Jamila...luister. Ik zal openkaart met je spelen. Toen ik je laatst weer voor het eerst zag dacht wooooooo dat is een mooie meid. Toen ik hoorde dat je alleen woonde dacht ik......wooo die zal dan anders zijn dan andere meiden. (boos keek ze me aan) Maar nu ik je een paar keer heb gezien en met je gesproken heb........ik ben gek op je."
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  10. #40
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    snel vervolgggg pleaseeeeeeeeeeeeeeee

  11. #41
    Fessia

    Reacties
    49
    18-04-2002

    Salam doukalia,

    Kie dartie labas 3liek?
    Tbark allah 3liek a gti
    ma 3andi man salak,ga zo door.

    veel liefs van mij

    Roumaisa

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Wo Hisham, dacht ik bijmezelf, doe ff normaal je lijkt weleen zacht eitje. Ze keek me met grote ogen aan. Ik keek haar diep aan en zei; Sorry maar ik heb gewoon zo een gevoel, kan er niks aan doen." Ze liep naar me toe en gaf een kus op me wang. Ik sloot haar in me armen en zo bleven we wel een kwartier staan. Ik moest naar huis, maar ik wilde niet gaan. Ik wist dat als ik zou blijven, ik mezelf alleen maar meer moest in gaan houden. Wat was dit een topmeid.
    Ik nam afscheid van dr en beloofde haar morgen op te halen als we naar school zouden gaan.
    Ik besloot om nog even langs Tarik te gaan. Hij was blij me te zien, want hij wilde zijn excuses nog aanbieden."Hisham, je heb gelijk.....je moet zelf weten. ALs jij om haar geeft, dan hoop ik echt dat het wederzijds is." Ik begreep hem wel en vertelde wat er was gebeurd tussen Jamila en mij. "ey, hoor dan. Ik ging Nawel en haar vriendin ophalen van de bios en shi kerels daarzo gingen....." Ik vertelde hem wat er was gebeurd, hij flipte helemaal. En zei dat als we die kerels ooit nog eens tegenkwamen.....ze wel even zouden weten wie wij waren. Maar ik had daar eerlijk gezegd geen zin in...kinderachtig gedoe, Maar dan moet ie maar me zusje niet lastig vallen.
    Thuis aangekomen belde ik Jamila op. Ze sliep nog niet. We raakten maar niet uitgepraat, maar ik wist dat ik haar morgen toch weer zou zien...dat maakte me sterker om maar om te gaan slapen.
    De volgende morgen zat ik koffie te drinken toen Nawel boos de kamer binnen kwam lopen. "A, eikel.......gisteren hé. Alsof ik iets kon doen dat die jongens ons gingen lastig vallen. Zomaar zeg je dat ik niet meer mag gaan naar de bios, tfooo wacht maar." "Nawel doe es ff normaal joh. Ik zag ook wel dat je niets uitlokte, maar is beter als je niet gaat. stel ik kwam later, zaten ze jullie gewoon te irriteren. Ik weet wel hoe die gasten zijn. Klaar als je naar de bios wil ga je overdag en niet 's avonds." Zo was ik nooit, maar nu moest ik wel. Ik heb maar 1 zusje en ik wil dat ze net zo behandeld wordt als ik een meisje zou behandelen...en nu lastig vallen. Ze keek me kwaad aan en liep weg. "Eikel......slaat echt nergens op. en je hoeft me ook niet naar school te brengen......k ga wel lopen." en ze sloeg de huisdeur achter zich dicht. "Wouldi, melkoum? (mijn zoon, wat is er met jullie) "Niks a yemma...gewoon meningsverschil." ik dronk mijn koffie op, poetste mn tanden en bekeek mezelf nog eens in de spiegel. Tfoo....waarom ben ik zo ijdel??
    Ik stapte de auto in en draaide 2step muziek. "Hey, Jamila ik ben over 5 min bij je, sta je dan klaar?" Ze beloofde klaar te staan maar toen ik aankwam stond ze niet bij de deur van de flat. Ik liet me motor lopen en belde aan. "ja", zei ze. "ik ben het, kom je want we zijn al laat." "Maar ik ben nog niet klaar, kom naar boven dan?" Ik parkeerde de auto en liep naar boven. Haar deur stond open, ik klopte en liep door naar binnen. Wat ik daar aantrof...
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Haar deur stond open, ik klopte en liep door naar binnen. Wat ik daar aantrof...
    "uhh.....we.....gingen toch naar school vandaag?Wat is dit?" "Dit, is.......een verassing misschien?" zei ze. Ze had een ontbijtje klaargemaakt en de boel romantisch versierd. IK dacht dat ik te hard van stapel liep, maar zij haalt me gewoon in. Ik belde Malika om te vragen of ze door kon geven dat ik niet naar projectgroep ging. Jamila en ik hebben heerlijk gegeten....en oppeens werd ons gezellig samen zijn flink verstoord.
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  14. #44
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    ga verder, ik vond het een klein stukje hoor!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Er werd aangebeld. Jamila liep naar de intercom en vroeg wie er was. Oppeens reageerde ze zo raar, ik schrok ervan en vroeg haar wat er was. "Nee, niks gewoon iemand die verkeerd aanbelde." Ja daaag, ga ff iemand anders in de maling nemen. Wat is er aan de hand?" "Wa, ik zeg je toch......iemand die verkeerd aanbelde." zei ze geërgerd. "Ja en dan reageer je zo?" Er werd weer aangebeld. Ze wilde al opstaan maar ik was haar voor. "Ja?"zei ik. "EEee swa beter doe je die ****ing deur open voordat ik intrap." Ik keek haar vragend aan....en liep naar haar toe. "Jamila, dat is een neger daar beneden......wat moet ie van je?" "Weet ik veel........verkeerd aangebeld misschien?" Ik werd kwaad, want als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel dat iemand recht in mijn gezicht staat te liegen. "Lieg niet!...wat wil hij van je?!"schreeuwde ik tegen haar. Ze duwde me weg en zei dat het me niets aanging. "Nee inderdaad het gaat me ook niks aan......dag Jamila." En ik liep de deur uit. "Nee Hisham, wacht...sorry ik bedoelde het niet zo." Maar het kon me niks schelen en ik liep naar beneden. Daaraangekomen zag ik een zwarte BMW staan met 2 negers erin. De andere stond nog steeds aan te bellen. Hij wilde meteen langs me heen gaan, maar ik liet de deur snel dichtvallen. Ik stapte in de auto en reed naar school.
    Het deed me pijn om Jamila daar achter te laten, maar ze moet niet tegen me liegen. Wat zij allemaal heeft uitgespookt in haar verleden moet ze zelf weten ik oordeel er niet over. Maar dan moet ze wel eerlijk zijn tegen me. "Hey Hisham...waarom kwam je vanmorgen niet naar school....?", vroeg Malika me nieuwschierig. "UUhh, ja moest wat regelen. Heb ik wat gemist dan van die project?" "Nee dat niet, maar goed. Luister dan, er is een nieuwe film uit laten we vanavond gaan dan samen met je zusje en Tarik en Hannan." "nee, ik heb geen zin en ik laat Nawel niet meer savonds naar de bios gaan. Jij kan beter ook niet 's avonds gaan. Zijn te veel vervelende gozers daarzo."zei ik. Ik was er niet bij met me hoofd. K moest de hele tijd denken aan Jamila, stel dat die negers binnen waren gekomen??? "Malika ik ga ja, ander keertje gaan we weer gezellig wat doen.Ik moet nu gaan." "Maar waar ga je heen dan...wat doe je nou vaag??" IK liep naar de auto en snelde me naar de flat van Jamila. De zwarte BMW was weg, gelukkig dacht ik. Ik belde aan, na 7 keer bellen kreeg ik antwoord. Ze liet me binnen, ik was bang om een rwina aan te treffen.....en waar ik bang voor was, is nog waar ook.
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU