1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    heye meid ik zie dat je weer bezig bent met je verhaal
    en ik weet zeker deze word een toppertje

  2. #17
    sweet little princess ;)

    Reacties
    117
    23-07-2002

    ....leuk dat je weer met een nieuw verhaaltje bent begonnen.
    hoop dat dit net zo'n toppertje wordt als je vorige verhaal........


    groetjes een parelprinsesje
    Wanneer iemand mijn hart treft,
    breekt het niet
    maar barst ,
    de vlam die er uitslaat
    wordt de fakkel op mijn pad.

  3. #18
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    pleasseeeeeee snel een vervolg............

  4. #19
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Doukalia we wachten allemaal op een vervolg hoor!! So be fast!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  5. #20
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    pleaasssseeeeeeeeeeeeeeeee vervolgggggggggggggggg

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Toen ik thuis kwam, was Malika net haar jas aan het aantrekken, ze ging naar huis. Ik bood aan om haar naar huis te brengen, want om op dit tijdstip nog met de bus te gaan? IK beschouwde haar als me zusje en ik wilde haar ook nooit zolaat nog met de bus naar huis zien gaan. We stapten in de auto en zette een lekker nmr op. Malika begon gezellig mee te zingen. "Malika, vertel eens wat over die Jamila. Ik kwam haar net tegen en ze zei dat ze op zich zelf woonde." Malika begon me glimlachend aan te kijken. "Jamila is een hele lieve meid, maar ze is anders." "Hoe bedoel je anders?", vroeg ik haar. "Nee, laat maar. Ze is wel okay hoor. Ik kan altijd wel met haar lachen." Ik begreep Malika niet zo goed, maar voordat ik verder kon vragen waren we haar straat al ingereden. Ik wachtte tot ze binnen was en reed toen de straat uit.
    Ik besloot om nog maar even langs Tarik te gaan, was net zo lullig dat ik wegging." Ik belde aan en Tarik deed open. "Hey sahbi, toch maar wel gekomen?Die meiden zijn al weg hoor." Ik vertelde hem dat ik niet voor hun kwam, maar voor me beste vriend. We bestelden wat pizza's en gingen de vakantievideo kijken van vorig jaar. Al de herrineringen kwamen weer boven. "Hey spoel ff terug, Tarik". "waarom, die video hebben we toch al zo vaak gezien." "Nee, spoel ff terug....ja zo is het goed...en nu pauze." Ik ging dichterbij zitten en keek goed. "Nee, dat kan niet waar zijn......kijk dan naar dit meisje, dat is toch" "Ja dat is Jamila van een straat hiernaast........goed gezien Hisham......valt het je nu pas op. Zij was toen ook daarzo, een half jaar geleden is ze hier komen wonen....op haarzelf."zegt Tarik met een ondertoon. Tarik is zo iemand die graag van meisjes wil profiteren, maar aan de andere kant vindt hij het jammer dat de meisjes de verkeerde kant op gaan. Van Tarik kun je af en toe geen hoogte krijgen, dan vindt hij dit en dan vindt hij dat. "Jamila....ja ik zag haar vandaag op school met Malika en toen in de tram en toenstraks toen ik naar huis ging, zag ik haar ook al." Ik vond het allemaal net iets te toevallig en voelde me er niet goed bij, maar aan de andere kant toch weer wel. Ik kreeg een warm gevoel bij het denken aan Jamila.

    De volgende dag moest ik vroeg op. Ik maakte wat brood, bracht Nawel naar haar stage en ging vervolgens zelf ook naar school. Ik kon me hoofd er gewoon niet bijhouden.
    Om 14 uur was ik vrij en besloot om naar de bib te gaan, om daar mn tentamens voor te bereiden. Ik zocht een parkeerplaats en liep richting bib.`hisham...joehoe, hierzo`, het was Malika. Ook zei was bezig met haar tentamens. Na samen te hebben gestudeerd besloten we om naar de Mac te gaan. `Hisham, waarom vroeg je gisteren nou door over Jamila? Je heb toch geen oogje op haar he?'' ''Nee, waarom?Omdat ik over haar iets vraag,kom op zeg dan kan ik dat ook over jou zeggen'' Ze voelde zich beledigd en ik bood me excuses aan. ''Trouwens, wat zaten jij en Nawel gisteren te lachen toen ik thuiskwam, jullie zijn vast wat van plan.'' Malika werd stil en bloosde een beetje, dit is niet de Malika die ik ken. Na het eten besloten we om naar huis te gaan, ze had nog wat laten liggen gisteren en wou dat ff ophalen. Thuis aangekomen was nawel nog niet thuis. Yemma zat ons raar aan te kijken en vond het niet prettig dat ik Malika mee had genomen zonder dat Nawel thuis was. Yemma is erg traditioneel en is bang dat ik dingen doe waar ik later spijt van zal krijgen. Wat niet wil zeggen dat ze Malika als 2e dochter beschouwd. Malika besloot om op Nawel te wachten en ondertussen hielp ze Yemma met het avondeten. Ik kon geen eten meer zien en besloot om te gaan joggen. Ik kleedde me om en rende richting het park. Ik was wel bijna drie kwartier onafgebroken aan het rennen, ik besloot om even te gaan strekken. Bij een bankje stopte ik en begon me te rekken. ''Hey, Hisham...ik wist niet dat jij hier ook trainde'', zei Jamila. Ik kreeg het warm bij het zien van haar mooie ogen. ''Ja ik had ook niet verwacht jou hier tegen te komen...ben je er al lang?''vroeg ik haar. We gingen even zitten en kletsten wat af. We hadden het over vanalles, we konden het goed vinden. Ze zag er goed uit in haar trainingskleren. We spraken af dat we eens wat leuks moesten gaan doen en wisselden elkaars nmr uit. ''Jamila, ik moet weer verder. Ik moet nog veel voorbereiden voor mn tentamens...leuk je weer gezien te hebben.'' ''hisham, luister dan......ik moet zelf ook nog veel doen eraan, en omdat jij die stof allemaal al een keer heb gehad en ik er niks van snap...lijkt het je niks om bij mij te komen studeren dan kun je me het een en ander uitleggen. Als je wil hoor?'' Ja dat zou ik normaal niet erg gevonden hebben, maar nu leek het me niet zo een goed plan, dacht ik. Maar omdat ze uitleg nodig had, zei ik tegen haar dat het wel goed plan was.
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  7. #22
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey lieverd eindelijk weer een vervolg.........go on

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Thuis aangekomen ging ik me douchen trok een spijkerbroek aan en een zwarte trui. Nee, toch maar die grijze....of toch zwart? T ering hey, ik lijk wel een wijf dat niet weet wat ze aanmoet trekken op haar eerste date...NEEE dacht ik dat dit een date was.....Hisham doe ff normaal man. Ik keek nog even in de spiegel of mijn haar goed zat en liep toen naar Nawel. ''Hey sis, alles goed?'' vroeg ik haar. Ze keek me vaag aan en vroeg waar ik op een doordeweekse avond heen ging met zoveel parfum op. Shit teveel op gedaan, ik liep naar de douche en waste het een beetje eraf. Ik voelde me echt niet goed. Kom op Hisham, sprak ik mezelf toe. Je gaat studeren en nou en dat zij er leuk,liefe n knap uit ziet. Ik wilde eigenlijk niet gaan omdat ik respect voor haar wil hebben. Want als je als Marokkaans meisje alleen woont en nog wel in een grote stad, dan wordt er al raar tegen je aangekeken.
    Tegen half acht belde ik haar op om te vrage op welk nmr ze woont. Ik belde aan ze deed open. Ze had een zwarte trainigsbroek aan en een zwart t-shirtje aan van adidas. Haar haar zat half in een een staart en de rest hing los. Ze zag er mooi uit. Hisham erbij blijven, je bent hier om haar te helpen met school, en niets anders. Haar appartement was leuk ingericht, het zag er niet uit als een studentenkamer. Het was veel groter en netter. We gingen aan de eettafel zitten en we begonnen te praten over Marokko. Wanneer ik haar iets vroeg over familie, begon ze over iets anders te praten. Ik zocht er niet veel achter, alleen dat ze hun waarschijnlijk erg mist. ''nou, wat snap je niet, laat maar eens zien, dan zal deze dexter ZEMA, je ff laten zien hoe het in elkaar steekt.'' ze begon te lachen, zo wat een mooie lach heeft zij. Ik kreeg het er warm van, hoop maar dat ze het niet zag. Voor ik haar het een en ander kon uitleggen, ging de telefoon. ''Hey schatje, lang geleden hoe is het.....'' en zo ging ze een half uur door. Ik irriteerde me eraan, niet dat ze zo lang aan het praten was, maar omdat het een jongen aan de telefoon was. Ik voelde een steek van jaloezie. Nadat ze had opgehangen bood ze me wat te drinken aan en ik ging door met het uitleggen van de balansen, journaalposten etc. Op gegeven moment snapte ze het allemaal en bedankte ze me voor het uitleggen. ''Kleine moeite hoor, ik snapte er ook nooit iets van en het is gewoon lekker als er iemand is die dat even kan uitleggen toch.''
    Het was al 22 uur en ik wilde eigenlijk naar huis gaan, omdat ik me niet wilde opdringen aan haar. Ze zal vast denken, je heb het uitgelegd ga nu maar weer. Maar ze protesteerde en stond erop dat ik nog even wat bleef eten. We bestelde chinees en zaten op de bank naar een komedie te kijken van Martin. We kwamen niet bij van het lachen. Ik voelde me meer en meer op me gemak bij haar. Opgegeven moment kwam ze tegen me aanzitten en zei:''Hisham is heel raar hoor, maar het is net alsof ik je al heel lang ken.'' Ik zei dat ik datzelfde gevoel had en legde uit waarvan ik haar herkende. Ze begon steeds meer tegen me aan te zitten en ik vond dat geen goed teken. Ik wilde haar respecteren en in haar waarde laten. Zoiezo wil ik niet aan Marokkaanse meiden zitten, want ik wil ook niet dat iemand aan mijn zusje zit. Dus stond ik op en zei dat ik nu echt moest gaan. Ze vond het jammer en liep met me mee naar de deur. Ik wilde haar een hand geven maar ze trok me naar haar toe en gaf me een kus op me wang. ''dank je wel voor het uitleggen.'' zei ze. ''Geen dank.'' en ik liep naar de auto. In de auto, zette ik mijn handen op het stuur en liet mijn hoofd ertegenaan vallen. Ik reed de straat uit en ging nog even langs Tarik. Zal ik hem wel of niet vertellen over Jamila. Ik wist dat als ik niet vertelde hij het me erg kwalijk zal nemen, maar als ik het wel vertel dan gaat hij weer raar doen tegen haar. Ik vertelde het hem toch en hij zei dat ik het zelf maar moest weten. Ik kon beter krijgen zei hij. ''Ik zeg dit omdat je me vriend bent, dus dnek niet dat ik jaloers ben. Zij verslijt jongens, en ik weet dat jij serieuse relatie wil...dus pas op met het tonen van je gevoelens.'' Ik keek hem boos aan en zei: ''dat denk je omdat ze alleen woont, ze valt reuze mee.'' Boos liep ik de deur uit en Tarik schreeuwde nog:''Je moet het zelf weten maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.''
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  9. #24
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    yeah baby this is what i am talkin about......................

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    16
    24-05-2002

    komt er nog een vervolg........................................... .................

  11. #26
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    OK DAN!!! je komt op dreef...... GA DOOR!!!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  12. #27
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    heeeeeeeeeeey

    ga snel verder met je verhaal

    ik wil vervolgggggggg

    kussiezz sammy

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    263
    08-10-2002

    wil je aub doorgaan?? Het begint best leuk te worden dus?????
    xxx arabgirl

  14. #29
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    vervolggggggg pleaseeeeeeeeeeeeeee

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    [GLOW=deeppink]TEST[/GLOW]
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU