1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Stage!!

    Waar loop je of ga je binnenkort stage lopen en welk opleiding doe je ??Zo kunnen we mekaar ook helpen voor als er iemand stage nodig heeft....
    Practise what you preach!

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.034
    20-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    vandaag begonnen, 1ste dag.

    bij een Accountantskantoor, Doe zelf ook opelding Accountancyyy
    bevalt zeer goeed, netjes, leuke mense, je eigen plek op kantoor, laptop van jezelf en als je wat niet snapt staan ze gelijk te helpen......,

    dsujaahhhh..
    --

  3. #3
    Niss&Niss!

    Reacties
    1.699
    03-04-2005

    Citaat Geplaatst door mogo Bekijk reactie
    vandaag begonnen, 1ste dag.

    bij een Accountantskantoor, Doe zelf ook opelding Accountancyyy
    bevalt zeer goeed, netjes, leuke mense, je eigen plek op kantoor, laptop van jezelf en als je wat niet snapt staan ze gelijk te helpen......,

    dsujaahhhh..


    zou ik miss vragen hoe je aan je stage bent gekomen?
    en hoeveel je stage vergoeding is permaand?

    ik moet ook in jan stage lopen bij een Accountantskantoor maar weet niet waar ik moet zoeken..

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.034
    20-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Niss Bekijk reactie
    zou ik miss vragen hoe je aan je stage bent gekomen?
    en hoeveel je stage vergoeding is permaand?

    ik moet ook in jan stage lopen bij een Accountantskantoor maar weet niet waar ik moet zoeken..
    PM me maar als je meer wil weten, evertel ik je precies wat en hoeveel en ook waaarrr.......
    --

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Citaat Geplaatst door mogo Bekijk reactie
    vandaag begonnen, 1ste dag.

    bij een Accountantskantoor, Doe zelf ook opelding Accountancyyy
    bevalt zeer goeed, netjes, leuke mense, je eigen plek op kantoor, laptop van jezelf en als je wat niet snapt staan ze gelijk te helpen......,

    dsujaahhhh..
    Okée bsagtiek!! klinkt echt leuk waar is het en hoe ben je eraan gekomen???
    Moet ook in january stage hebben daarom...
    Practise what you preach!

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    1.034
    20-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chameliaaa Bekijk reactie
    Okée bsagtiek!! klinkt echt leuk waar is het en hoe ben je eraan gekomen???
    Moet ook in january stage hebben daarom...
    het is in a'dam gwn
    kende iemand die daar ooit gewerkt heeft en die raadde mij dat aan

    moet je in januari? Welek sgool en opleiding?
    --

  7. #7
    marocanische

    Reacties
    5.192
    06-03-2008

    www. ecabo. nl dan moet je rechts op een links op een link drukken bedrijven registratie.. dan alles invullen waaraan die moet voldoene etc.. meestal zie je ook gelijk waar ze stagiares nodig hebben...

    veel succes
    Denk aan de Dag des Oordeels, wanneer jij verantwoording zal moeten afleggen bij Allah Jij en jouw daden zullen het enige zijn wat zal tellen. Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En God ziet alles wat gij doet. ( Soerat al-Momtahanah: Aya 3 )

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    1.034
    20-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door amahoela Bekijk reactie
    www. ecabo. nl dan moet je rechts op een links op een link drukken bedrijven registratie.. dan alles invullen waaraan die moet voldoene etc.. meestal zie je ook gelijk waar ze stagiares nodig hebben...

    veel succes
    mbo?
    --

  9. #9
    marocanische

    Reacties
    5.192
    06-03-2008

    Citaat Geplaatst door mogo Bekijk reactie
    mbo?

    mbo en hbo
    Denk aan de Dag des Oordeels, wanneer jij verantwoording zal moeten afleggen bij Allah Jij en jouw daden zullen het enige zijn wat zal tellen. Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En God ziet alles wat gij doet. ( Soerat al-Momtahanah: Aya 3 )

  10. #10
    marocanische

    Reacties
    5.192
    06-03-2008

    Op die site staan allemaal goedgekeurde stageplaatsen.. dus als er wat gebeurd op je stage,.. ruzie etc.. kun je bij ecabo je klacht indienen
    Denk aan de Dag des Oordeels, wanneer jij verantwoording zal moeten afleggen bij Allah Jij en jouw daden zullen het enige zijn wat zal tellen. Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En God ziet alles wat gij doet. ( Soerat al-Momtahanah: Aya 3 )

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Citaat Geplaatst door amahoela Bekijk reactie
    www. ecabo. nl dan moet je rechts op een links op een link drukken bedrijven registratie.. dan alles invullen waaraan die moet voldoene etc.. meestal zie je ook gelijk waar ze stagiares nodig hebben...

    veel succes
    Hartstikke bedankt meid zal een kijkje nemen!!

  12. #12
    Dikrayet!

    Reacties
    609
    24-02-2005

    Citaat Geplaatst door mogo Bekijk reactie
    vandaag begonnen, 1ste dag.

    bij een Accountantskantoor, Doe zelf ook opelding Accountancyyy
    bevalt zeer goeed, netjes, leuke mense, je eigen plek op kantoor, laptop van jezelf en als je wat niet snapt staan ze gelijk te helpen......,

    dsujaahhhh..

    Dat klinkt mooi!
    Ik moet in februari ook op stage... dus ben ook hard op zoek naar een plekje.. zelf doe ik be en ac!

    Mag ik je misschien vragen hoe je aan je stage plek gekomen bent en heb je lang moeten zoeken voor een plekje..?
    *..[[29 Juni Agadir ]]..*

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    1.034
    20-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tetouania_88 Bekijk reactie
    Dat klinkt mooi!
    Ik moet in februari ook op stage... dus ben ook hard op zoek naar een plekje.. zelf doe ik be en ac!

    Mag ik je misschien vragen hoe je aan je stage plek gekomen bent en heb je lang moeten zoeken voor een plekje..?
    PM me, dan kan ik je precies vertellen wat en hoe en waar ensooooo
    --

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    935
    26-01-2008

    Wat vinden jullie van de hele dag achter een computer zitten..?

    Ik doe namelijk ook Accountancy en loop stage bij een administratiekantoor. Zelf vind ik het best vermoeiend en saai (als 17 jarige). Vooral me stage. Vind school eerlijk gezegt beter dan stage. Maar ken mensen die Accountancy doen en het een goeie baan vinden met veel geld! Ondanks dat je de hele dag achter de computer moet zitten en 1 maand niks mag eten..

  15. #15
    La illaha il Allah.

    Reacties
    474
    21-08-2007

    Citaat Geplaatst door chameliaaa Bekijk reactie
    Waar loop je of ga je binnenkort stage lopen en welk opleiding doe je ??Zo kunnen we mekaar ook helpen voor als er iemand stage nodig heeft....
    Ik loop stage op het speciaal onderwijs, met kinderen die voornamelijk autisme hebben, en of de taal niet goed beheersen.

    ik doe onderwijsassistente niveau 4 eerste leerjaar.

    •๋● IM BACK! Meerdere gebruikers.