1. #1
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    fotos van genocide in Palestina

    http://es.geocities.com/musulmanesnu...Palestina.html

    Voor de link hieronder wil ik jullie waarschuwen, weet waar je aan begint; dit zijn de meest vreselijke fotos van de genocide in bezet Palestina. Laat hier geen jonge kinderen naar kijken..

    Half uurtje later: Inmiddels hebben de moderators de fotos van verminkte palestijnse slachtoffers van de Israelische genocide van de site verwijderd. Dat soort beelden horen hier volgens de moderators niet thuis.. Jullie kunnen de harde beelden bekijken op de site van www.ummah.com en dan naar massacres!

    groetjes,
    Mo
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  2. #2
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Geez, wat schokkend. Hier kan beter niemand naar kijken.
    Ik heb nooit slaap.


  3. #3
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Je bedoelt de onderste link neem ik aan?
    Misschien moet men er juist naar kijken om eens goed met de neus op de feiten te worden gedrukt..
    Maar je hebt gelijk, is zeker schokkend!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  4. #4
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Misschien wel, ik doe waarschijnlijk geen oog meer dicht.
    Ik heb nooit slaap.


  5. #5
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Heb je ook die andere "pages" bekeken?
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  6. #6
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf

    Re: fotos van genocide in Palestina

    Origineel gepost door Rajaa21
    http://es.geocities.com/musulmanesnu...Palestina.html

    Voor de link hieronder wil ik jullie waarschuwen, weet waar je aan begint; dit zijn de meest vreselijke fotos van de genocide in bezet Palestina. Laat hier geen jonge kinderen naar kijken..
    Bericht is gewijzigd, dat soort beeldmateriaal hoort hier niet thuis.

    Moderator

  7. #7
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    hmmm Junkie, je hoeft je geen zorgen meer te maken, onze dappere moderators hebben besloten net als de westerse media de ogen te sluiten voor de harde realiteit...
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    ja echt die zijn echt erg...allah zal hun zeker straffen in de hel.......(de joden dan)


    inchallah....

  9. #9
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Origineel gepost door Rajaa21
    hmmm Junkie, je hoeft je geen zorgen meer te maken, onze dappere moderators hebben besloten net als de westerse media de ogen te sluiten voor de harde realiteit...

    Zulke gruwelbeelden hoeven we niet te zien. Is dat de manier waarop jij je Moslimbroeders helpt en wilt herrineren? door half opgeblazen lichamen van Moslimkinderen en vrouwen ten toon te stellen?

    Mensen wakker schudden kan ook op een minder provocerende manier.

    Ma3a salama,
    Moderator

  10. #10
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    hmmm Junkie, je hoeft je geen zorgen meer te maken, onze dappere moderators hebben besloten net als de westerse media de ogen te sluiten voor de harde realiteit...
    Ik kan het ergens wel billijken, want er komen hier veel jeugdigen. Mwah, iemand heeft het gezien dus is het toch niet helemaal voor niets geweest.
    Ik heb nooit slaap.


  11. #11
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door Moderator
    Zulke gruwelbeelden hoeven we niet te zien. Is dat de manier waarop jij je Moslimbroeders helpt en wilt herrineren? door half opgeblazen lichamen van Moslimkinderen en vrouwen ten toon te stellen?

    Mensen wakker schudden kan ook op een minder provocorende manier.

    Ma3a salama,
    Moderator


    Provoceren is niet de intentie, getroffen door deze schokkende beelden wil ik die met mijn verwanten delen ja. Is geen kwestie van helpen, meer van hulp vragen. Als dat niet is toegestaan omdat de moderator bepaald wat "wij" willen zien, dan is dat effe niet anders.

    Gegroet,
    Mo
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  12. #12
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door JunkieXL
    Ik kan het ergens wel billijken, want er komen hier veel jeugdigen. Mwah, iemand heeft het gezien dus is het toch niet helemaal voor niets geweest.
    Dat doet mij in ieder geval deugd Junkie THANX
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    en trouwens jongeren van 16 tegenwoordig zijn al volwaasen genoeg voor zulke dingen...en weten heel goed wat er aan de hand is..........

    en junkie ik heb ze ok gezienn dus het was wel de moeite waard hoor rajaa

  14. #14
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door ffeiza
    en trouwens jongeren van 16 tegenwoordig zijn al volwaasen genoeg voor zulke dingen...en weten heel goed wat er aan de hand is..........

    en junkie ik heb ze ok gezienn dus het was wel de moeite waard hoor rajaa
    Gelukkig Feizza en Junkie

    misschien kunnen jullie de link wel doorsturen naar mensen die je kent!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  15. #15
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door achmad
    een aantal foto's had ik ook in mijn computer staan maar besefte niet dat er nog heel veel meel van die foto's bestonden.
    ik weet niet meer wat ik met mijn boosheid aan moet, wat kunnen we hier nu mee doen? de wereld kijkt maar en kijkt en ze zeuren over mensen rechten en irak die geen resoluties na leeft maar wat is dit dan???
    ik ben zooooooo boos en hoewel boosheid in de islam afgeraden word ben ik bang dat die boosheid zelfs omslaat in woede of zelfs haat!
    kunnen we geen foto's verzamelen, bewijsstukken en media stukken naar mevrouw duisenberg sturen? een omroep misschien die na zoveel negatief nieuws over de islam ook wel eens wat anders van zich mag laten horen?
    wat kunnen we ermee?
    Ik denk dat er meer mensen zijn die niet weten wat ze aan moeten met die machteloosheid. Een sterk geloof hebben, heb hoop. Wat we ook nooit moeten vergeten is dat we hier in het westen zijn en dat we de kans hebben iets te bereiken en daarmee ook iets voor onze onderdrukte broeders en zusters in palestina kunnen betekenen!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.