1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    moeder van abou jahjah is christelijk

    Citaat Geplaatst door marocChika
    wat vinden jullie hiervan
    .

  2. #2
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: moeder van abou jahjah is christelijk

    Origineel gepost door marocChika
    wat vinden jullie hiervan
    uhmmm wat moeten we ervan vinden? de oom van de profeet saala alahi wa salaam was een kefir. ik wil niet zeggen dat abou jahjah goed is integendeel. ik vind dat hele arabische gedoe tegen de islam in gaan. maar mensen beoordelen op hun familie ben ik altijd tegen.


    ma3a selema

  3. #3
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    je sig is neit echt goed. doe je best dan doet Allah de3 rest impliceert dat Allah maar een gedeelte bepaalt van wat er gebeurt en dat een groot deel aan jezelf ligt. dit is een foute uitspraak aangezien Allah doet wat Hij wil en wanneer Hij dat wil en Hij doet geen deel van iets maar alles.

    ma3a selema

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    42
    06-11-2003

    salam
    het hele arabishe gedoe komt op voor haar rechten en zover ik weet is islam rechtvaardig en spoort de moslims het ook te zijn wat is het probleem met jullie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    42
    06-11-2003

    en trouwens ga eens naar de site van AEL en je zult snel pro worden
    AEL is tegen onrechtvaardigheid,...
    tegen assimilatie en de islam ook wat zegt de profeet WIE lijkt op een groep mensen is als hen of behoort tot hen.
    Het oorspronkelijke doel van AEL was en is nog steeds de ARabische landen en belangrijk de islamitische landen samen te brengen 1 front dan staan we sterker en hebben we ook meer te zeggen om vb :actuele problemen zoals de oorlog in irak of situatie in palestina msaken of de hoofddoek ssamen proberen op te lossen
    En weet dat je nergens komt op deze aarde zonder de hulp van Allah op eerste plaats en moeten we realistisch zijn zonder politieke druk ben je ook nergens daarmee de stichting van de AEL wat ik een zeer positieve zaak is.

  6. #6
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door kadidja
    salam
    het hele arabishe gedoe komt op voor haar rechten en zover ik weet is islam rechtvaardig en spoort de moslims het ook te zijn wat is het probleem met jullie
    eh schaap wat praat je nou? welk probleem lees eerst waar dit onderwerp over gaat voordat je hier onzin komt uitkramen.


    ma3a selema

  7. #7
    Geen 18.

    Reacties
    4.081
    04-05-2003

    salaam 3alaikoem broeders en zusters....

    Laten we het gezellig houden insha allah........

    euh jah wat vind ik er van....wat moeten wij er van vinden......het is iets tussen allah swthl en haar...wij kunnen niet over haar oordelen...want wij zijn allah niet..astagfiroe allah...wij kunnen haar hart niet zien..maar dat kan allah swtl wel..kortom: wij moeten onze monden houden voor het gene waar allah over oordeelt en niet de mens

    wa salaam 3alaikoem