1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door AbdelQawiy Bekijk reactie
    Het westen = Vrijheid.

    Maar even om terug te keren op het verhaal, tis natuurlijk een weerzingwekkend zielig fenomeen dat de westerse geemancipeerde trol percee een hand van een man wil en anders gaat lopen janken. Ik bedoel een beetje een zelfverzekerde vrouw of man boeit dat helemaal niets.

    De meeste inwoners van dit land zijn gewoon helemaal naar de klote, ze zijn zo wanhopig dat ze te vergelijken zijn met het nazistische duitse volk in de 2e wereld oorlog.

    Dom, onderontwikkeld, racistisch, facistisch, superieurvoelend, idioot, intolerant, debiel, labiel, geestenziek, kapitalistisch, marionetten van de wereldleiders, etc etc.

    Maar opzich is dat geen probleem, wij moslims moeten maar eens wat meer eigen bedrijven starten. Dat moet zeker gaan lukken met de meer hoogopgeleidde 2 generatie. We moeten ons onafhankelijk maken van die intolerantie van de westerse criminelen. Zodat wij in onze eigen bedrijven gewoon onze identiteit kunnen behouden. Wij konden dan onze eigen werksfeer bepalen en onze eigen regels. Zulke zaken zorgen er alleen maar voor dat dit sneller gebeurt. Ik ben een voorstander van het onafhankelijk leven van de westerse intolerante ongelovigen criminelen, zoals er helaas veel zijn in dit land.
    En gelijk heb je bro!
    Citaat Geplaatst door Dezelfde Bekijk reactie
    ga jij z'n salaris dan maar betalen, of laat hem z'n hand ophouden na het vrijdaggebed bij de moskee, tussen Bulgaarse dames
    Dat doe ik ook al netals jij.

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Enfin - de rechter heeft besloten.
    Dus dan stopt de discussie opeens? Vreemde gedachte gozer.
    Had een beter antwoord verwacht van je!
    Citaat Geplaatst door Dezelfde Bekijk reactie
    ja, als ik op m'n loonstrookje kijk zie ik 30% worden opgeslurpt door een flink stel profiteurs.
    De verzorgingstaat moet worden behouden!

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    8.357
    27-07-2006

    Citaat Geplaatst door AbdelQawiy Bekijk reactie
    Het westen = Vrijheid.

    wij moslims moeten maar eens wat meer eigen bedrijven starten. Dat moet zeker gaan lukken met de meer hoogopgeleidde 2 generatie. . Zodat wij in onze eigen bedrijven gewoon onze identiteit kunnen behouden. Wij konden dan onze eigen werksfeer bepalen en onze eigen regels. Zulke zaken zorgen er alleen maar voor dat dit sneller gebeurt. Ik ben een voorstander van het onafhankelijk leven van de westerse intolerante ongelovigen criminelen, zoals er helaas veel zijn in dit land.
    goh, dat dat idee in Islamitiese landen dan zo slecht van de grond komt
    Het is daar toch 1 grote economische puinhoop?

    Maar, geef het maar toe.
    Jouw soort heeft een schop onder kont nodig, om in aktie te komen.

    En ik snap wel dat een schop onder de luie togus van een "moslimistiese" "allah zorgt voor alles" Marokkaan hard ( "westerse intolerante ongelovigen criminelen"!) aankomt, maar het brengt je wel op een positief idee, he?

    Bedank ons maar eens, loser.

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    en toen was het stil

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door David Bekijk reactie
    Lees het stukje van Raven nog maar eens. Da's heel duidelijk.
    en nu in je eigen woorden...

  6. #21
    Shockrocker

    Reacties
    22.181
    16-03-2006

    Citaat Geplaatst door mourri Bekijk reactie
    Nee, totaal niet!
    Het lichaam van de vrouw is 1 grote erogene zone.

    Btw: als je handen schudt zul je volgens de nederlandse'normen en waarden' oog in elkaars ogen moeten kijken want oweeee als je dat niet doet dan is het opeens vrouwendiscriminatie
    sukkel

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    8.357
    27-07-2006

    Citaat Geplaatst door mourri Bekijk reactie
    De verzorgingstaat moet worden behouden!
    prima, voor gehandikapten wel. Die kúnnen geen hand geven!

    Maar gezonde mannen van 40 jaar, die schaamteloos aan de tiet willen zuigen van de verzorgingstaat, en dáár geen "gewetensproblemen"mee hebben, beticht ik van geloofs-smoesjes om maar niet te willen werken.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    17.259
    09-02-2006

    Als iemand een beleefde manier heeft om bekend te maken dat hij geen handen schud zal ik daar niet moeilijk om doen maar zulk gedrag is niet geschikt voor iemand die een dergelijke openbare functie heeft.
    Je neemt toch ook geen telefoniste aan die weigert telefoons aan te nemen???

    Mensen moeten gewoon accepteren dat als zij keuzen maken voor bepaald gedrag dat sociaal zwaar afwijkt van de norm dat zij zelf ook verantwoordelijk zijn voor de gevolgen daarvan. Dat gejank om de verantwoordelijkheid neer te leggen bij al die andere mensen die niet voor het gedrag gekozen hebben gaat echt te ver.

  9. #24
    Shockrocker

    Reacties
    22.181
    16-03-2006

    Citaat Geplaatst door Anne33 Bekijk reactie
    Mensen moeten gewoon accepteren dat als zij keuzen maken voor bepaald gedrag dat sociaal zwaar afwijkt van de norm dat zij zelf ook verantwoordelijk zijn voor de gevolgen daarvan

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    sukkel
    Had je geen zinnige antwoord?
    Citaat Geplaatst door Dezelfde Bekijk reactie
    prima, voor gehandikapten wel. Die kúnnen geen hand geven!

    Maar gezonde mannen van 40 jaar, die schaamteloos aan de tiet willen zuigen van de verzorgingstaat, en dáár geen "gewetensproblemen"mee hebben, beticht ik van geloofs-smoesjes om maar niet te willen werken.
    (Je bent van de oude garde....)

    Prima maar niet alle handikapten kunnen geen hand geven( generaliseer der maar op los..!)

    En die gezonde mannen van 40 jaar hebben zo hun overtuigingen etc. en dat moet maar gerespecteerd worden, stelletje islam-haters!

  11. #26
    Shockrocker

    Reacties
    22.181
    16-03-2006

    Citaat Geplaatst door mourri Bekijk reactie
    Had je geen zinnige antwoord?
    Had je geen zinnige opmerking? "De vrouw, één grote erogene zone". Ahahahahaha. Jij bent echt heel triest. Het verbaast me altijd hoe weinig kennis over het lichaam gelovigen met een strenge sexuele moraal hebben.

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    17.259
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door Dezelfde Bekijk reactie
    prima, voor gehandikapten wel. Die kúnnen geen hand geven!

    Maar gezonde mannen van 40 jaar, die schaamteloos aan de tiet willen zuigen van de verzorgingstaat, en dáár geen "gewetensproblemen"mee hebben, beticht ik van geloofs-smoesjes om maar niet te willen werken.
    Volgens mij kunnen de meeste gehandicapten heel goed handjes geven hoor. Ze zijn niet allemaal spastisch.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.739
    08-09-2004

    Citaat Geplaatst door Anne33 Bekijk reactie
    Dat gejank om de verantwoordelijkheid neer te leggen bij al die andere mensen die niet voor het gedrag gekozen hebben gaat echt te ver.



    Da's wel typisch des moslims .......

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Had je geen zinnige opmerking? De vrouw, één grote erogene zone. Ahahahahaha. Jij bent echt heel triest.
    Ontken het maar jongen. volgens mij heb je alleen mannen gevoeld!

  15. #30
    Hic sunt leones

    Reacties
    10.437
    07-10-2004

    Citaat Geplaatst door mourri Bekijk reactie
    Nee, totaal niet!
    Het lichaam van de vrouw is 1 grote erogene zone.
    Btw: als je handen schudt zul je volgens de nederlandse'normen en waarden' oog in elkaars ogen moeten kijken want oweeee als je dat niet doet dan is het opeens vrouwendiscriminatie
    Maar natuurlijk is het weigeren van een hand, louter omdat de eigenaresse ervan vrouw is, onderscheid maken zoals bedoeld in het eerste artikel van onze grondwet. Immers;

    Artikel 1
    Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

    Dus is het handjesweigeren gewoonweg discriminatie. Zou iemand aan de gekleurde medemens weigeren de hand te schudden, vanwege de kleur van diens huid is het dat toch ook.

    Dat zo'n zelfgenoegzaam, corpulent en nors figuur me dan op televisie wel even uit komt leggen dat ik als vrouw een erogene zone in mijn handpalm ingebouwd zou hebben zitten en ik helemaal wild van zijn handdruk zou kunnen worden... is al erg zat. Kom jij ook nog eens met je wilde verhalen.

    Het verseksualiseren, tot ongewenste intimiteit bombarderen, van een heel normaal gebaar vind ik fnuikend. Ik heb geen idee hoe het komt, maar mannen denken maar al te gauw dat geen vrouw hen zou kunnen weerstaan en dat ze nergens anders aan denkt dan aan een stevig potje seks.

    Newsflash voor iedere zelfverklaarde God's gift to womankind; die uitkeringtrekkende dames komen voor een baan aan dat gemeentelijk loketje, meer bevrediging dan dat zoeken ze niet. You ain't all that.

    Dergelijk gedrag vind ik in een publieks- of voorbeeldfunctie volstrekt onaanvaardbaar. Dan maar geen ambtenaar.
    Quoth the Raven, "Nevermore" - "Y gwir erbyn y byd!"