1. #1
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    artikel 16

    Salaam oe aleikoem allemaal,

    Ik wilde graag weten hoe ik kan komen aan de info over artikel 16.
    Ik weet het een ongewone vraag maar ik heb het echt nodig!!!!

    Alvast bedankt voor je moeite!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    hoezo artikel 16? van de wetboek?

    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Artikel 16 van de Wet Bescherming persoonsgegevens.Meer weet ik ook niet.
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Lady_moi
    hoezo artikel 16? van de wetboek?


    Het zal wel...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  5. #5
    NVT

    Reacties
    325
    19-01-2003

    JE MOET preciezer zijn .. artikel 16 van grondwet of artikel 16 van strafrecht of artikel 16 van bijvoorbeeld algemene nabestaande wet .. snapje wat ik bedoel .. maar je zal denk ik de grondwet bedoelenn ..

    als je het precies weet .. zal ik neerzetten wat die art. inhoud
    NVT

  6. #6
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Artikel 16
    De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf. Hetzelfde geldt voor strafrechtelijke persoonsgegevens en persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag in verband met een opgelegd verbod naar aanleiding van dat gedrag.

  7. #7
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Selina
    Artikel 16
    De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereniging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf. Hetzelfde geldt voor strafrechtelijke persoonsgegevens en persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag in verband met een opgelegd verbod naar aanleiding van dat gedrag.

    Ik begrijp de inhoud niet helemaal...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  8. #8
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door power_flower
    ik geef je een site op en dan kan je verder zoeken www.wetten.overheid.nl

    Kan wel eens goed van pas komen shoukran bezef ogtie...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SweetMe
    JE MOET preciezer zijn .. artikel 16 van grondwet of artikel 16 van strafrecht of artikel 16 van bijvoorbeeld algemene nabestaande wet .. snapje wat ik bedoel .. maar je zal denk ik de grondwet bedoelenn ..

    als je het precies weet .. zal ik neerzetten wat die art. inhoud

    Wet Bescherming van persoonsgegevens
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #10
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Origineel gepost door Glimlachje
    Ik begrijp de inhoud niet helemaal.



    .

    Artikel 16 Wet Bescherming van persoonsgegevens

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Selina
    Artikel 16 Wet Bescherming van persoonsgegevens
    Ik begrijp het al....
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.