1. #46
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Is super! THX!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  2. #47
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    weet je al hoe laat by the way?
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Ik was op die benefiet, maar toen hebben we te horen gekregen dat 20 oktober een evaluatie zou zijn van de Benefiet zelf.....?? Maar goed ik wil me ook opgeven, mijn emailadres is al bekend bij Jet en bij el moechoe.

    Jamila
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door mrs_jamila
    Ik was op die benefiet, maar toen hebben we te horen gekregen dat 20 oktober een evaluatie zou zijn van de Benefiet zelf.....?? Maar goed ik wil me ook opgeven, mijn emailadres is al bekend bij Jet en bij el moechoe.

    Jamila
    en dezelfde groepje uit amersfoort die als vrijwiligers kwamen komen 20 Oktober weer. met zijn 6en zijn we.
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    132
    04-09-2002

    wila gasek shi el qaleb dyal soukar siri 3end Mr Qwaleb

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Gaat het hier nou echt om een organisatie die iets wil betekenen voor Palestina, of hebben we hier te maken met het Arabisch-fonds voor Elquds van de Arabische Liga die er nooit gekomen is.
    Is er uberhaupt iemand die een reactie heeft gehad op zijn mail?
    Ik in iedergeval niet.
    Dit is een stukje van de mailinhoud:
    ""Geweldig initiatief !!
    Bij deze wil ik wat tijd vrij maken voor de Palestijnse zaak.
    Ik wil echter wel meer weten over de activiteiten, doelstellingen, agenda, organisatie, middelen, samenwerkingsverbanden enz.""


    Geen tijd misschien voor een reactie? Ik neem aan dat wanneer je aan zoiets begint je een of ander folder in huis hebt, of een standaard mail die je iedereen toe kunt sturen. Kost nog minder tijd dan reageren op het forum met uitspraken zoals:
    -Heel ingewikkeld leg ik je wel uit.
    -Ik wordt gek.
    -Weer 2 erbij.
    -Ja, niet in het openbaar.
    -Nou geen zin om ingewikkeld te zitten typen
    -enz

    Mocht het echt om een organisatie gaan, wees dan proffesioneel en geef de mensen duidelijkheid en antwoord gewoon de vragen zonder flauwe geheimzinnigheid. Publiceer op het forum ook een lijst met namen van mensen die zich hebben aangemeld.(in overleg uiteraard)
    Wil je gewoon spelen en lol trappen gebruik dan geen Palestina als thema. Dat is een veel te diep en serieus onderwerp.

    Tot dusver komt het niet echt pluis over.
    Ik vraag de redactie, na te gaan of deze mensen die deze rubriek geplaatst hebben wel degelijk serieus en betrouwbaar zijn.
    Zo ja, een bevestiging bij de rubriek.
    Zo nee, bevestiging en verwijdering.

    Ps: deel je dezelfde mening of heb juist ander ervaringen (dat is alleen maar mooi) laat het dan even weten.
    4 jaar later, wederom reden voor protest...

  7. #52
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Protest
    Gaat het hier nou echt om een organisatie die iets wil betekenen voor Palestina, of hebben we hier te maken met het Arabisch-fonds voor Elquds van de Arabische Liga die er nooit gekomen is.
    Is er uberhaupt iemand die een reactie heeft gehad op zijn mail?
    Ik in iedergeval niet.
    Dit is een stukje van de mailinhoud:
    ""Geweldig initiatief !!
    Bij deze wil ik wat tijd vrij maken voor de Palestijnse zaak.
    Ik wil echter wel meer weten over de activiteiten, doelstellingen, agenda, organisatie, middelen, samenwerkingsverbanden enz.""


    Geen tijd misschien voor een reactie? Ik neem aan dat wanneer je aan zoiets begint je een of ander folder in huis hebt, of een standaard mail die je iedereen toe kunt sturen. Kost nog minder tijd dan reageren op het forum met uitspraken zoals:
    -Heel ingewikkeld leg ik je wel uit.
    -Ik wordt gek.
    -Weer 2 erbij.
    -Ja, niet in het openbaar.
    -Nou geen zin om ingewikkeld te zitten typen
    -enz

    Mocht het echt om een organisatie gaan, wees dan proffesioneel en geef de mensen duidelijkheid en antwoord gewoon de vragen zonder flauwe geheimzinnigheid. Publiceer op het forum ook een lijst met namen van mensen die zich hebben aangemeld.(in overleg uiteraard)
    Wil je gewoon spelen en lol trappen gebruik dan geen Palestina als thema. Dat is een veel te diep en serieus onderwerp.

    Tot dusver komt het niet echt pluis over.
    Ik vraag de redactie, na te gaan of deze mensen die deze rubriek geplaatst hebben wel degelijk serieus en betrouwbaar zijn.
    Zo ja, een bevestiging bij de rubriek.
    Zo nee, bevestiging en verwijdering.

    Ps: deel je dezelfde mening of heb juist ander ervaringen (dat is alleen maar mooi) laat het dan even weten.
    Zoals ik al heb doorgegeven krijgt iedereen die zich op heeft gegeven vandaag (donderdag) een reactie +nieuwsbrief + verdere info.

    Dat staat volgens mij ook in deze topic als je het doorlees. Inderdaad is er nog niet op gereageerd.

    verder heb ik geen zin om hier inhoudelijk op in te gaan. als je je vrijwilligersschap terug wil trekken. Laat dat dan even weten.

    ciao.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Tijd : 23:00 (vandaag)
    Reactie : enkel bovengenoemde
    Nieuwsbrief : negatief
    Info : negatief
    Tijd tot aan deadline : 1 uur
    Voordeel van twijfel : positief

    ps: verwacht ook niet dat je inhoudelijk ergens op ingaat, je hebt geen zin of bent te moe om ingewikkeld te gaan typen.

    Meld me weer over 1 uur !!!
    4 jaar later, wederom reden voor protest...

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Niet te geloven!!
    Om 23:58 2 minuten voor de deadline komt er een mail van de organisatie binnen. En jawel met inhoud, agenda, doelstelling enz...

    Ben weer helemaal gemotiveerd, en overtuigd dat het toch serieus is.
    Bij deze is mijn argwaan de wereld uit.


    Zie jullie 20-10-02

    Succes.
    4 jaar later, wederom reden voor protest...

  10. #55
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Protest
    Niet te geloven!!
    Om 23:58 2 minuten voor de deadline komt er een mail van de organisatie binnen. En jawel met inhoud, agenda, doelstelling enz...

    Ben weer helemaal gemotiveerd, en overtuigd dat het toch serieus is.
    Bij deze is mijn argwaan de wereld uit.


    Zie jullie 20-10-02

    Succes.
    Nou daar deed ik het niet voor.

    hou in de gaten dat ik zo ongeveer 3 full time banen werk (metal het vrijwilligerswerk) ik doe ECHT mijn best. Maar soms moet je een b eetje geduld met me hebben!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Geduld is een schone zaak. En het vergt inderdaad veel energie om mailingen te doen. Het is echter wel belangrijk om tijdig duidelijkheid te verschaffen. Een simpele standaard mail waarin je bevestigd dat je iemands aanmelding hebt ontvangen met een verwijzing naar een vervolg komt al heel betrouwbaar en professioneel over.

    Voor de rest,
    Hou het in de hand en ga vooral door !
    4 jaar later, wederom reden voor protest...

  12. #57
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Protest
    Geduld is een schone zaak. En het vergt inderdaad veel energie om mailingen te doen. Het is echter wel belangrijk om tijdig duidelijkheid te verschaffen. Een simpele standaard mail waarin je bevestigd dat je iemands aanmelding hebt ontvangen met een verwijzing naar een vervolg komt al heel betrouwbaar en professioneel over.

    Voor de rest,
    Hou het in de hand en ga vooral door !
    daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik doe deze mailinglist behalve op eigen initiatief ook nog op mijn eigen pc. Het zal ind e toekomst sneller en beter gaan. maar zo ad hoc moets ik het handmatig doen. ZVandaar dat het even duurde.

    Maar goed. Het komt allemaal g oed!

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Is helemaal aanvaard,
    Misschien is het wel nuttig om een database te ontwikellen voor het onderhouden van cotacten en verzenden van mailingen enz...
    Ik ben er een beetje in thuis, maar daar hebben we het wel later over.
    4 jaar later, wederom reden voor protest...

  14. #59
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Protest
    Is helemaal aanvaard,
    Misschien is het wel nuttig om een database te ontwikellen voor het onderhouden van cotacten en verzenden van mailingen enz...
    Ik ben er een beetje in thuis, maar daar hebben we het wel later over.
    Is goed. Ik ben ook bezig om het netjes in te delen.

    ik moet nog even nadenken hoe ik het exact inwil vullen. Misschien kan ik je hulp daar inderdaad bij gebruiken!!!

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    85
    06-10-2002

    Zie je 20-10-02 op het congres.
    4 jaar later, wederom reden voor protest...