Poll resultaten: waarom ben je nog maagd?

Stemmers
298. Je mag niet stemmen op deze poll
  • omdat sex voor het huwelijk haraam is

    240 80,54%
  • als ik maagd blijf heb ik een groot kans om te trouwen

    23 7,72%
  • omdat het binnen onze cultuur( bang voor fdiha en zo binnen de familie) zo hoort

    37 12,42%
  • omdat ik geen partner heb

    33 11,07%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    maghribi tal mout

    Reacties
    604
    06-02-2008

    waarom ben je maagd?

    eerlijk stemmen!
    Winston Churchill zei: "Een fanaticus is iemand die niet van gedachten kan veranderen en die niet van onderwerp wil veranderen".

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    436
    04-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Op wat moeten we stemmen?
    *~ ` Uiterlijk straalt ; Innerlyk bepaald. (F) ~*

    (f) Meerdere Gebruikers !!! (f)

    Mannelijke leden: Geen Pm's gewenst

  3. #3
    maghribi tal mout

    Reacties
    604
    06-02-2008

    Citaat Geplaatst door hanan_01 Bekijk reactie
    Op wat moeten we stemmen?
    haha
    nu kan het wel
    Winston Churchill zei: "Een fanaticus is iemand die niet van gedachten kan veranderen en die niet van onderwerp wil veranderen".

  4. #4
    Ideale Schoondochter

    Reacties
    417
    13-07-2008

    ik ben maagd omdat ik mijn familie eer hoog heb te houden

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    436
    04-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door skinhead_maroc Bekijk reactie
    haha
    nu kan het wel
    Ok heb gestemd
    *~ ` Uiterlijk straalt ; Innerlyk bepaald. (F) ~*

    (f) Meerdere Gebruikers !!! (f)

    Mannelijke leden: Geen Pm's gewenst

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    436
    04-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door samira_ouadnoun Bekijk reactie
    ik ben maagd omdat ik mijn familie eer hoog heb te houden
    Inderdaad maar ook omdat het haraam is
    *~ ` Uiterlijk straalt ; Innerlyk bepaald. (F) ~*

    (f) Meerdere Gebruikers !!! (f)

    Mannelijke leden: Geen Pm's gewenst

  7. #7
    Only Allah (SWT)

    Reacties
    781
    23-03-2007

    Omdat het haram is en vanuit zelfrespect als je voor je zomaar iemand je benen spreid vind ik maar niks hoor
    kikeboe in je schoen!

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    785
    11-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben geen maagd dus kan niet stemmen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Dames, wel eerlijk zijn he.
    Nummer 2 komt meer van toepassing.
    De overige dames die wel maagd blijven is alleen omdat ze bang zijn niet zo snel een huwelijkspartner te vinden die hen zal accepeteren.
    Heeft niets met geloof te maken, eer, of de respect aan jezelf houden. Want misschien doen de dames niet aan de daad zelf maar er wordt welvolop gezoend, gepijpt, naakte lichamen op elkaar, heel veel gaan zelfs anaal kortom alles zolang het daar beneden maar dicht blijft en dat noemen jullie zogenenaamd ; ik blijf maagd omdat het haram is en de eer aanmezelf en mijn familie wil houden?
    Hou toch op.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    927
    28-07-2007

    Citaat Geplaatst door skinhead_maroc Bekijk reactie
    eerlijk stemmen!

    Nou .. Ik Doe het voor mezelf..
    Je moet je eerste keer bewaren voor de ware , de juiste ..

    Mijn Stem kan k dus niet uitbrengen
    Better think twice.

  11. #11
    Be Always Yourself

    Reacties
    584
    11-10-2004

    HET IS NIET VOOR JEZELF,NIET VOOR JE FAMILIE,EEN NIET VOOR JE EER!!
    HET IS PUUR EN ALLEEN VOOR DE ISLAM ONZE GODSDIENST (ALLAH swt)
    NIET MEER NIET MINDER.ER STAAT NIET IN DE KORAAN JE MOET MAAGD HET HUWELIJK INGAAN VOOR JEZELF UIT RESPECT EER OF VOOR JE OUDERS OF VOOR JE FAMILIE WAT IS DAT VOOR IETS NIEUWS?! DAMES DIE ZOGENAAMD
    HEILIG ZIJN LEES WAT VAKER DE KORAN IPV BLINDELINGS VERHAALTJES OVER TE NEMEN,OMDAT JE EEN HOOFDDOEK DRAAGT WIL DAT NOG NIET ZEGGEN DAT JE EEN HEILIGE BENT OF DAT JE VEEL WEET!! WANT DAN ZOUDEN DE OUDJES IN DE BERGEN DIE SINDS HUN 6 AL HOOFDDOEKJES DRAGEN NOG HEILIGER DAN HEILIG ZIJN!! ZELFS ONZE PROFEET (VZM)
    WIST NIET ALLES .

    MET VR GR,

  12. #12
    shakeeeeeeee it

    Reacties
    2.220
    08-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig Bekijk reactie
    Dames, wel eerlijk zijn he.
    Nummer 2 komt meer van toepassing.
    De overige dames die wel maagd blijven is alleen omdat ze bang zijn niet zo snel een huwelijkspartner te vinden die hen zal accepeteren.
    Heeft niets met geloof te maken, eer, of de respect aan jezelf houden. Want misschien doen de dames niet aan de daad zelf maar er wordt welop gezoend, gepijpt, naakte lichamen op elkaar, heel veel gaan zelfs anaal kortom alles zolang het daar beneden maar dicht blijft en dat noemen jullie zogenenaamd ; ik blijf maagd omdat het haram is en de eer aanmezelf en mijn familie wil houden?
    Hou toch op
    .


    als ik wist waar ik je kon vinden zou ik knielend je hand kussen


    iemand die niks anders dan de waarheid heeft gesproken

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    255
    24-02-2007

    Eerlijk , voor Allah Soubhana wa Taala en ook voor mijn ouders.
    Ik zou God en mijn ouders nooit zo veel pijn willen doen.

    Niet voor mijn toekomstige man want een man die je neemt op basis van je maagdelijkheid moet ik niet hebben , het huwelijk is veel meer dan dat stukje vel.

    Zoenen en Knuffelen heb ik wel gedaan met mijn vriend , dat zijn alleen de kriebels.

    Ik heb gewoon zoiets van "Ik zal me moeten verantwoorden bij Allah Soubhana wa Taala". Seks voor het huwelijk is not done voor een Moslima.

    Als een vrouw haar anaal laat nemen om vervolgens officieel "maagd" te blijven....die heeft weinig kennis over de Islam hoor , Allah Y houwnha ou safi , maar in andere termen is ze een hypocriet en die belanden dieper in de hel dan de kouffar , tenzij ze berouw tonen.
    Ver van het geluk.
    Ver van de liefde.
    Ver van het perfectionisme.
    Ver van jou , en van mezelf.
    De Onvolmaakte.

  14. #14
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig Bekijk reactie
    Dames, wel eerlijk zijn he.
    Nummer 2 komt meer van toepassing.
    De overige dames die wel maagd blijven is alleen omdat ze bang zijn niet zo snel een huwelijkspartner te vinden die hen zal accepeteren.
    Heeft niets met geloof te maken, eer, of de respect aan jezelf houden. Want misschien doen de dames niet aan de daad zelf maar er wordt welvolop gezoend, gepijpt, naakte lichamen op elkaar, heel veel gaan zelfs anaal kortom alles zolang het daar beneden maar dicht blijft en dat noemen jullie zogenenaamd ; ik blijf maagd omdat het haram is en de eer aanmezelf en mijn familie wil houden?
    Hou toch op.

    Wil je niet jezelf met anderen verwarren.
    Dat jij het zo bekijkt is jou keuze maar je moet niet denken dat iedereen dan zo is.

    Ik blijf het omdat het van mijn geloof moet of je het nu wel of niet wilt geloven dus hou die brabbels en negativiteit maar voor je aangezien ik merk dat je veel uit je eigen ervaringen hier neerschrijft.
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Citaat Geplaatst door verdrietig Bekijk reactie
    Eerlijk , voor Allah Soubhana wa Taala en ook voor mijn ouders.
    Ik zou God en mijn ouders nooit zo veel pijn willen doen.

    Niet voor mijn toekomstige man want een man die je neemt op basis van je maagdelijkheid moet ik niet hebben , het huwelijk is veel meer dan dat stukje vel.

    Zoenen en Knuffelen heb ik wel gedaan met mijn vriend , dat zijn alleen de kriebels.

    Ik heb gewoon zoiets van "Ik zal me moeten verantwoorden bij Allah Soubhana wa Taala". Seks voor het huwelijk is not done voor een Moslima.

    Als een vrouw haar anaal laat nemen om vervolgens officieel "maagd" te blijven....die heeft weinig kennis over de Islam hoor , Allah Y houwnha ou safi , maar in andere termen is ze een hypocriet en die belanden dieper in de hel dan de kouffar , tenzij ze berouw tonen.

    Dit bedoel ik dus.
    Je zegt dat je het voor Allah swt doet, maar Allah swt heeft niet gezegd dat zoenen en knuffelen wel mag of minder erg is.
    Dus als je van Allah swt houdt en van je ouders dan laat je dat zoenen en knuffelen voor wat het is.

    Seks voor het huwelijk is not done voor een moslima, en wat jij doet is ook not done. Vriendje, zoenen, knuffelen en de helft heb je weggelaten, tijdens het zoenen gaat je vriendje volop je borsten betasten, niet??