Poll resultaten: waarom ben je nog maagd?

Stemmers
298. Je mag niet stemmen op deze poll
  • omdat sex voor het huwelijk haraam is

    240 80,54%
  • als ik maagd blijf heb ik een groot kans om te trouwen

    23 7,72%
  • omdat het binnen onze cultuur( bang voor fdiha en zo binnen de familie) zo hoort

    37 12,42%
  • omdat ik geen partner heb

    33 11,07%
Meerkeuze vragen
  1. #31
    maghribi tal mout

    Reacties
    604
    06-02-2008

    mensen die maagd zijn omdat ze geen partner hebben komt wel goed
    Winston Churchill zei: "Een fanaticus is iemand die niet van gedachten kan veranderen en die niet van onderwerp wil veranderen".

  2. #32
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door Jou_wil_ik Bekijk reactie
    Ïk snap niet waarom de dames hier iver discusseren en van MEDINAH dat had ik niet van je verwacht .


    lees eens nog een keer de reactie van DIEPONGELUKKIG , wat ze daar schreef is WAARHEID .

    meisjes gebruiken de ISLAM als deken maar doen van alles en nog wat om die partner te slepen voor hun huwelijk.
    ze ligt naakt naast je en zegt kom we doen het zegt ze nee doe hem niet er helemaal in wil maagd blijven , wtf wat voor maagd nog en dan zeg je mag niet in de islam ontmaagd worden voor huwelijk en wat jijaan het doen was is wel goed baazberbelaaz

    het is net oorlog die bush voert tegen de islam maar onder het woord terrorisme.

    alle contacten man-vrouw zijn HARAM voor huwelijk of het nou zoenen beffen pypen knuffelen seks of naakt wrijven is , allemaal AFGEKEURD < HARAAAAAAAAAAAAAAAM .

    Nogmaals DIEPONGELUKKIG heeft de situatie van vandaag uitgelegd , en ik sta pal achter haar reacties .



    ps Medinah je hebt me teleurgesteld met je reactie ze gaf duidelijk aan dat nummer 2 meer van toepassing is , dus er zijn genoeg dames die het doen om hun geloof en OOK geen sexuele contacten hebben voor huwelijk

    Ze zegt dames en daar bedoeld ze dus iedereen mee, ik ken genoeg meiden die dit doen voor hun geloof dus ze moet niet iedereen over 1 kam scheren.

    En of ze hier nu wel of niet eerlijk zijn op de dag des oordeels zullen ze het zelf moeten verantwoorden, ik zie nu al 1 iemand in de lijst die niet eerlijk is geweest zoals doodongelukkig zei.

    Ieder zijn graf.
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    141
    06-12-2007

    Citaat Geplaatst door Youssefi Bekijk reactie
    HET IS NIET VOOR JEZELF,NIET VOOR JE FAMILIE,EEN NIET VOOR JE EER!!
    HET IS PUUR EN ALLEEN VOOR DE ISLAM ONZE GODSDIENST (ALLAH swt)
    NIET MEER NIET MINDER.ER STAAT NIET IN DE KORAAN JE MOET MAAGD HET HUWELIJK INGAAN VOOR JEZELF UIT RESPECT EER OF VOOR JE OUDERS OF VOOR JE FAMILIE WAT IS DAT VOOR IETS NIEUWS?! DAMES DIE ZOGENAAMD
    HEILIG ZIJN LEES WAT VAKER DE KORAN IPV BLINDELINGS VERHAALTJES OVER TE NEMEN,OMDAT JE EEN HOOFDDOEK DRAAGT WIL DAT NOG NIET ZEGGEN DAT JE EEN HEILIGE BENT OF DAT JE VEEL WEET!! WANT DAN ZOUDEN DE OUDJES IN DE BERGEN DIE SINDS HUN 6 AL HOOFDDOEKJES DRAGEN NOG HEILIGER DAN HEILIG ZIJN!! ZELFS ONZE PROFEET (VZM)
    WIST NIET ALLES .

    MET VR GR,


    helemaal met jou eens

  4. #34
    shakeeeeeeee it

    Reacties
    2.220
    08-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie



    Ze zegt dames en daar bedoeld ze dus iedereen mee, ik ken genoeg meiden die dit doen voor hun geloof dus ze moet niet iedereen over 1 kam scheren.
    En of ze hier nu wel of niet eerlijk zijn op de dag des oordeels zullen ze het zelf moeten verantwoorden, ik zie nu al 1 iemand in de lijst die niet eerlijk is geweest zoals doodongelukkig zei.

    Ieder zijn graf.

    als men iets globaliseerd dat wil dan niet gelijk zeggen dat we iedereen over 1 kam scheren (vind ik eigenlijk een gare gezegde)
    maar men spreekt hier over meerderheid , (dus je weet gelijk dat er een minderheid is die het met hart en ziel voor de islam doen en niet alleen maar via een blablaatje)

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    14
    22-11-2006

    Salaam Aleykum,

    Ik heb een vraagje, iedereen heeft het hier over de vrouwen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit met de mannen graag met eerlijke referenties erbij? Want ik zie overal rondom mij Marokkaanse, Turkse, Afrikaans.... mannen die beweren "moslim" te zijn en die eigelijk allemaal nederlandse meisjes hebben. En eerlijk wil ik niet weten wat ze daar mee doen! Kan iemand mij uitleggen waarom daar zo weinig over word gesproken?
    Thanks!!!

  6. #36
    shakeeeeeeee it

    Reacties
    2.220
    08-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door halfhalf Bekijk reactie
    Salaam Aleykum,

    Ik heb een vraagje, iedereen heeft het hier over de vrouwen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit met de mannen graag met eerlijke referenties erbij? Want ik zie overal rondom mij Marokkaanse, Turkse, Afrikaans.... mannen die beweren "moslim" te zijn en die eigelijk allemaal nederlandse meisjes hebben. En eerlijk wil ik niet weten wat ze daar mee doen! Kan iemand mij uitleggen waarom daar zo weinig over word gesproken?
    Thanks!!!
    als ik die zin zo lees , dan kan ik maar 1 ding daar vanuit begrijpen , als je met een nederlands meisje gaat ben je geen moslim.

    je bent moslim zodra je de chahada doet en alles erna zijn min of pluspunten .

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    14
    22-11-2006

    Nee, Dat bedoel ik niet (jou-wil-ik) Ik bedoel als vrouwen geen moslim zijn als ze ontmaagd zijn zoals sommige mannen hier beweren, waarom mannen dan nog wel als ze geen maagd meer zijn. En ik ben zelf een NL'er die moslim is geworden dus ik weet wel wanneer je moslim bent of word. Jammer vind ik wel dat ik nogal wat vijandigheid bij jou voel terwijl het belangrijkste in mijn berichtje niet is beantwoord. Ik stel de vragen dus nog is. 1 heeft er iemand eerlijke referenties over mannen en maagd zijn?
    2 waarom bespreekt niemand/bijna niemand hier over mannen en hun maagd of onmaagd zijn en worden vrouwen wel besproken?
    Thanks en Jou_wil_ik ik zou heel graag van jou een antwoord krijgen aangezien je al conclusies had getrokken...

  8. #38
    maghribi tal mout

    Reacties
    604
    06-02-2008

    Citaat Geplaatst door halfhalf Bekijk reactie
    Salaam Aleykum,

    Ik heb een vraagje, iedereen heeft het hier over de vrouwen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit met de mannen graag met eerlijke referenties erbij? Want ik zie overal rondom mij Marokkaanse, Turkse, Afrikaans.... mannen die beweren "moslim" te zijn en die eigelijk allemaal nederlandse meisjes hebben. En eerlijk wil ik niet weten wat ze daar mee doen! Kan iemand mij uitleggen waarom daar zo weinig over word gesproken?
    Thanks!!!
    poll is niet alleen voor vrouwen bedoeld maar ook voor mannen.
    ik ben zelf ngeen maagd meer en ik weet dat het haraam is maar ja soms heb jij van die zwakke momenten waar mens zonder sterke imaan makkelijk wordt verleidt.maar aan de andere kant als ik een vrouw was dan zou de keuze om niet maar maagd te blijven een moeilijk keus aangezien dat alle vrouwen vanuit gaan dat eeen man van zijn vrouw verwacht dat zij maagd is terwijl mannen gaan Vanuit dat het BIJ EEN VROUW NIET ERTOE DOET Of zijn man maagd is of niet.
    Winston Churchill zei: "Een fanaticus is iemand die niet van gedachten kan veranderen en die niet van onderwerp wil veranderen".

  9. #39
    shakeeeeeeee it

    Reacties
    2.220
    08-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door halfhalf Bekijk reactie
    Nee, Dat bedoel ik niet (jou-wil-ik) Ik bedoel als vrouwen geen moslim zijn als ze ontmaagd zijn zoals sommige mannen hier beweren, waarom mannen dan nog wel als ze geen maagd meer zijn. En ik ben zelf een NL'er die moslim is geworden dus ik weet wel wanneer je moslim bent of word. Jammer vind ik wel dat ik nogal wat vijandigheid bij jou voel terwijl het belangrijkste in mijn berichtje niet is beantwoord. Ik stel de vragen dus nog is. 1 heeft er iemand eerlijke referenties over mannen en maagd zijn?
    2 waarom bespreekt niemand/bijna niemand hier over mannen en hun maagd of onmaagd zijn en worden vrouwen wel besproken?
    Thanks en Jou_wil_ik ik zou heel graag van jou een antwoord krijgen aangezien je al conclusies had getrokken...

    moet ik nu over mezelf praten of in het algemeen ?? (vetgedrukte gedeelte)

    en over je vraag ja tuurlijk krijg je een antwoord : het is verboden Haram Interdit Forbidden MAMNOUUUUUUUU3 om een vrouw aan te raken. dit is dus lichaamelijk contact .
    Rasoul allah zei : dat het oog zina , voeten , tong ook zina plegen (dus geen lichamelijk contact) maar in de hadith is erbij verteld dat het oog zina pleegt als je naar sexuele dingen kijkt , de tong door sexuele dingen uit te spreken , voeten door te lopen naar de plek van zina .
    alle daden worden door de intentie bepaald , de profeet zei inama al a3malo biniyaat wa inama li kouli imri2ien ma nawa (de daden worden bepaald door de intentie , en voor ieder hetgene wat hij als intentie had.

    إنما الأعمال بالنيات , وإنما لكل امرئ ما نوى


    een samenvatting : het is in de islam en ook andere geloven (voor de islam) NIET toegestaan om een vrouw te benaderen (direct of indirect) en andersom voor het huwelijk.

    ik snap dat je zeker marokkaanse vrienden en vriendinnen hebt die een ander beeld geven , maar wat ik duidelijk wil maken verdiep je aub niet in het cultuur van marokkanen want het is fuccccked up , teveel bijgeloof , en onzin die niks te maken heeft met islam

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    14
    22-11-2006

    Heel erg bedankt voor je uitleg!!!
    En nee, je hoefte niet over jezelf te praten :-)

    Ik heb trouwens ook geen marokkaanse vrienden ofzo, maar mijn vader is marokkaans dus ben halfhalf.

    Logisch dat het voor mannen ook haraam is, net als bij de vrouwen! Jammer dat er (heb ik de indruk) weinig mannen zijn die zich eraan houden. Maar dit is allemaal gebaseerd op wat IK zie in mijn omgeving en hoop dat er nog mannen zijn die zich er wel aan houden (en hoogst waarschijnlijk is dit ook zo).

    Bedankt he Jou_wil_ik!!!

  11. #41
    shakeeeeeeee it

    Reacties
    2.220
    08-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door halfhalf Bekijk reactie
    Heel erg bedankt voor je uitleg!!!
    En nee, je hoefte niet over jezelf te praten :-)

    Ik heb trouwens ook geen marokkaanse vrienden ofzo, maar mijn vader is marokkaans dus ben halfhalf.

    Logisch dat het voor mannen ook haraam is, net als bij de vrouwen! Jammer dat er (heb ik de indruk) weinig mannen zijn die zich eraan houden. Maar dit is allemaal gebaseerd op wat IK zie in mijn omgeving en hoop dat er nog mannen zijn die zich er wel aan houden (en hoogst waarschijnlijk is dit ook zo).

    Bedankt he Jou_wil_ik!!!

    graag gedaan Meid

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    400
    15-05-2008

    even een vraagje aan alle meiden die op de 4e hebben gestemd,
    bedoelen jullie met partner nou de man waar je mee getrouwd bent of valt vriendje daar ook onder?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    23
    03-08-2008

    Ik ben geen maagd wat is dit waar is mijn antwoord

  14. #44
    Kiekeboe

    Reacties
    888
    11-04-2008

    Citaat Geplaatst door skinhead_maroc Bekijk reactie
    mensen die maagd zijn omdat ze geen partner hebben komt wel goed

    Nog een optie:

    omdat ze vrees hebben voor Allaah en TROTS hebben.

    niet omdat ze geen partner hebben!!!

    getalive.nl
    .

  15. #45
    maghribi tal mout

    Reacties
    604
    06-02-2008

    Citaat Geplaatst door Kalthoum Bekijk reactie
    Nog een optie:

    omdat ze vrees hebben voor Allaah en TROTS hebben.

    niet omdat ze geen partner hebben!!!

    getalive.nl
    dan moeten ze op de eerste stemmen
    Winston Churchill zei: "Een fanaticus is iemand die niet van gedachten kan veranderen en die niet van onderwerp wil veranderen".