1. #16
    ....................

    Reacties
    138
    02-05-2005

    Citaat Geplaatst door Miss_magrebiya Bekijk reactie
    De gedachte alleen al. Wat moet hij met 2 vrouwen?


    Geen idee, hij wil waarschijnlijk een lekkerding waarmee hij zich
    helemaal op kan uitleven en die ook nog half zijn eigen leeftijd is.

  2. #17
    No humanity

    Reacties
    10.113
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door rustigemeid Bekijk reactie
    Zonder jouw toestemming zou dat in Marokko niet meer mogen volgens de wet, maarja corruptie viert daar hoogtij dus meestal draait zo'n situatie uit op een scheiding. Jammer genoeg hoor ik laatste tijd steeds vaker dat mannen een 2e vrouw willen en als je ze vraagt waarom zeggen ze: het is voor mij toegestaan om dat te doen terwijl ze niet eens weten wat de achterliggende reden daarvan was.
    Wanneer hij de Marokkaanse wet omkoopt, maak ik mijn eigen regels. Ik pak mijn biezen en mijn kinderen en weg ben ik.

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    1.577
    15-12-2006

    Ik pak mijn spulletjes/kinderen en ik ben weg. Via de rechter kun je altijd aantonen dat je al 15jaar bij elkaar bent, en daar zal vast wel een of andere regeling voor bestaan.

    Mocht dit op niks uitlopen, pech. Begin ik overnieuw met me kindjes.

    Beter als met zo'n ezel getrouwd zijn tfoe.

  4. #19
    = in love

    Reacties
    1.212
    02-04-2008

    Citaat Geplaatst door *biatch Bekijk reactie
    Wat zou je doen als je al een tijdje getrouwd bent dan heb ik het echt over een jaar of 15 jaar je bent naar jouw gevoel gelukkig getrouwd, 3 kinderen, leuk huisje.Nou okeej je man en jij zijn het niet altijd eens over bepaalde zaken maar heej dat is normaal toch.
    Maar dan komt je man op een dag thuis van zijn werk hij komt met het volgende idee en zegt schat ik wil nog een vrouw huwen.
    Waarom? Nou omdat dat toegestaan is in de islam....

    Wat zou jij denk je doen in die situatie...

    Oja en hij wilt het hoe dan ook doorzetten ookal wil jij het niet maar hij wil niet van jouw scheiden, omdat dat betekend dat jij ook recht hebt op het huis in marokko en het geld op de Marokkaanse bank waar jij trouwens aan mee hebt betaald ( d.m.v. zwart werk) en gespaard. Het lastige hieraan is dat alles op zijn naam staat omdat jij hem als jouw echtgenoot destijds 100% vertrouwde. En zelf een scheiding aanvragen betekend dat je alles kwijt bent!

    ben benieuwd

    Hij mag oprotten als hij dat door zet en dat geld mag hij houden.

    I hear love . . . in your voice, when you speak or laugh or whisper . . . I see love . . . in your eyes, in your smile, in all you do . . . I feel love . . . in your touch, in its warmth and tenderness. Thank you for the beautiful gift of your love.


  5. #20
    Ghmorni

    Reacties
    4.428
    19-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tanger_3ayla Bekijk reactie
    nou voor mij is het heel makkelijk scheiden of die 2de vrouw vergeten.. en als die niet wil scheiden ewa via rechter enzo ik krijg mijn helft

    Helemaaal ,, zo zou ik het ook doen

  6. #21
    Russia

    Reacties
    614
    13-04-2008

    Trouwen onder huwelijkse voorwaarden.

    Ben je nou helemaal mal geworden?
    Nooit maar dan ook NOOIT een man voor 100% vertrouwen.

    Ook al geloof je op dat moment dat de dood jullie zal scheiden.... NOOIT in gemeenschap van goederen trouwen.

    Gewoon simpel onder huwelijkse voorwaarden. Bij de scheiding hou jij je eigen spullen en hij de zijne.

    Het huis ga ik zowiezo op mijn naam zetten. Is het over? Dan kick ik hem uit MIJN huis.

    If U Think I Give A Shit?
    Than Think Again Honey...

    Now fuck off, dickheads!


  7. #22
    Tijd zal t vertellen

    Reacties
    1.074
    05-09-2004

    Citaat Geplaatst door *biatch Bekijk reactie
    Wat zou je doen als je al een tijdje getrouwd bent dan heb ik het echt over een jaar of 15 jaar je bent naar jouw gevoel gelukkig getrouwd, 3 kinderen, leuk huisje.Nou okeej je man en jij zijn het niet altijd eens over bepaalde zaken maar heej dat is normaal toch.
    Maar dan komt je man op een dag thuis van zijn werk hij komt met het volgende idee en zegt schat ik wil nog een vrouw huwen.
    Waarom? Nou omdat dat toegestaan is in de islam....

    Wat zou jij denk je doen in die situatie...

    Oja en hij wilt het hoe dan ook doorzetten ookal wil jij het niet maar hij wil niet van jouw scheiden, omdat dat betekend dat jij ook recht hebt op het huis in marokko en het geld op de Marokkaanse bank waar jij trouwens aan mee hebt betaald ( d.m.v. zwart werk) en gespaard. Het lastige hieraan is dat alles op zijn naam staat omdat jij hem als jouw echtgenoot destijds 100% vertrouwde. En zelf een scheiding aanvragen betekend dat je alles kwijt bent!

    ben benieuwd
    Hoe dank ook, 't is dan over en uit.
    Dat hij al daaraan heeft gedacht zegt al genoeg. Dan hoef ik hem niet meer. I've got my kids. GATVERDAMME de gedachte al. Dat hij de ene dag bij "haar" "slaapt" en de volgende dag weer " naar huis" komt. IEUW IEUW

    En in de Islam mag een man niet zonder de toestemming van zijn vrouw, hertrouwen met een andere vrouw. Maar tja sommige mannen zijn eenmaal PIGS, they don't give a -----------> PIEEEEEEEEEEP

    ps there is always a way out.......
    refLecTIoN of My mInd...........

  8. #23
    RSCA ft. WAC

    Reacties
    246
    16-02-2008

    Citaat Geplaatst door Nachtpanter Bekijk reactie
    Hij was dol gelukkig, had een vrouw en een zoon. Leerde op zijn werk een jongere vrouw kennen, maar wou niet scheiden van zijn hudige vrouw van wege 't kapitaal en dergelijke. Hij is voor de 2de getrouwd, en zijn 1ste vrouw hield 't huis en boot of dergelijke, zijn 2de vrouw was daar niet mee eens, er ontstond dus ruzie en dergelijke. Helft van de film ben ik gekapt, te lang dradig namelijk.
    moudawala zekers

    najah.


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    679
    18-11-2004

    wten jullie wqat het ergste is, het is natuurlijk echt waar dat mannen meerdere vrouwen mogen huwen. Maar tegenwoordig zullen de mannen nooit om de echte reden trouwen, ze trouwn alleeen om een jonge chickie te hebben, mr zoiezo snap ik niet hoe ze dat hier in nl doen.vroeger was het dat alle vrouwen bij elkaar woonden mr ik geloof echt niet dat iemand dat nu nog doet, dus de mannen van tegenwoordig moeten wel erg rijk zijn om nog een vrouw te huwen.

    Maar tog mogen wij als vrouw zijnde niet weigeren als onze mannen meerdere vrouwn willen huwen. Als hij het namelijk om een verkeerde rdeen doet zal allah s.w.t. hem daarvoor laten boeten.

    ik ben nu 19 jaar en ik ben 1 jaar getrouwd, ik wil er niet aan denken dt mij man nog een vrouw zou willen huwen, mr mocht dit ooit voorkomen in ons huwleijk zou ik er in eerste instantie helemaal kapot van zijn, mr ik zal niet weigeren hoe ik m ook voel. Ik weet dat mij man echt van me houd duss.....

  10. #25
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    Scheiden en een advocaat nemen..

    Als ik dan niks overhoudt maakt mij dan echt niet uit.
    Geld komt en gaat.

    Dan maar een nieuwe start voor alles. (sparen etc).
    Ik accepteer het niet om mijn man te delen...
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.818
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door *biatch Bekijk reactie
    Wat zou je doen als je al een tijdje getrouwd bent dan heb ik het echt over een jaar of 15 jaar je bent naar jouw gevoel gelukkig getrouwd, 3 kinderen, leuk huisje.Nou okeej je man en jij zijn het niet altijd eens over bepaalde zaken maar heej dat is normaal toch.
    Maar dan komt je man op een dag thuis van zijn werk hij komt met het volgende idee en zegt schat ik wil nog een vrouw huwen.
    Waarom? Nou omdat dat toegestaan is in de islam....

    Wat zou jij denk je doen in die situatie...

    Oja en hij wilt het hoe dan ook doorzetten ookal wil jij het niet maar hij wil niet van jouw scheiden, omdat dat betekend dat jij ook recht hebt op het huis in marokko en het geld op de Marokkaanse bank waar jij trouwens aan mee hebt betaald ( d.m.v. zwart werk) en gespaard. Het lastige hieraan is dat alles op zijn naam staat omdat jij hem als jouw echtgenoot destijds 100% vertrouwde. En zelf een scheiding aanvragen betekend dat je alles kwijt bent!

    ben benieuwd

    Een scheiding aanvragen, als het nodig is mag hij alle troep houden (is toch betaald met zwart (haram) geld...ik blijf niet bij hem vanwege goederen en geld.

    Trouwens, zover kan het niet eens komen want ik had toendertijd al geeist dat het huis en geld ook op mijn naam staat. Niet meer als normaal, lijkt mij...

  12. #27
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    Citaat Geplaatst door mocro-lady Bekijk reactie
    wten jullie wqat het ergste is, het is natuurlijk echt waar dat mannen meerdere vrouwen mogen huwen. Maar tegenwoordig zullen de mannen nooit om de echte reden trouwen, ze trouwn alleeen om een jonge chickie te hebben, mr zoiezo snap ik niet hoe ze dat hier in nl doen.vroeger was het dat alle vrouwen bij elkaar woonden mr ik geloof echt niet dat iemand dat nu nog doet, dus de mannen van tegenwoordig moeten wel erg rijk zijn om nog een vrouw te huwen.

    Maar tog mogen wij als vrouw zijnde niet weigeren als onze mannen meerdere vrouwn willen huwen. Als hij het namelijk om een verkeerde rdeen doet zal allah s.w.t. hem daarvoor laten boeten.

    ik ben nu 19 jaar en ik ben 1 jaar getrouwd, ik wil er niet aan denken dt mij man nog een vrouw zou willen huwen, mr mocht dit ooit voorkomen in ons huwleijk zou ik er in eerste instantie helemaal kapot van zijn, mr ik zal niet weigeren hoe ik m ook voel. Ik weet dat mij man echt van me houd duss.....
    Lieverd,

    je bent verkeerd geinformeerd.
    De eerste vrouw moet toestemming geven anders mag de man geen 2de vrouw nemen..
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  13. #28
    Ait Bouyahyi

    Reacties
    5.313
    05-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_magrebiya Bekijk reactie
    De gedachte alleen al. Wat moet hij met 2 vrouwen?
    Tja, beetje variƫren. !

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.036
    16-11-2007

    Vertrekken natuurlijk
    Ik zou me zwaar gebruikt voelen als ie een 2e vrouw zou willen
    Wat zeg je dan tegen je kinderen..
    Les ailes

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-05-2008

    denk je dat hij het egt meende of misschien wou hij gewoon kijken hoe je gaat reageren?????