1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Opvang islamitische meiden

    Citaat Geplaatst door Carlotha
    Nou ja, ik weet nog niet helemaal hoe deze site werkt, maar ik leek mn oproep alleen hier te kunnen plaatsen.

    Ik ben vierdejaarsstudente maatschappelijk werk te eindhoven. Ik ga dit jaar afstuderen, en mijn project heeft betrekking op opvang voor Islamitische meiden tussen de 12 en de 18 jaar.
    De meeste Islamitische meiden in Nld doen het tegenwoordig erg goed, ze studeren, hebben prachtige banen en worden geaccpeteerd in de samenleving....perfect! Toch zijn er een aantal meiden die hun weg hierin nog niet zo goed hebben kunnen vinden. Ze hebben problemen bijv. problemen thuis en kunnen daardoor niet meer zo goed thuis blijven wonen. De opvangmogelijkheden voor deze meiden zijn erg klein, en wanneer deze er wel is sluit de manier van werken vaak niet aan bij de meiden en hun omgeving. Wij willen onderzoeken hoe dit beter kan.
    Mijn vraag aan jullie is of jullie weten waar ik informatie kan vinden over de verschillende problematieken waar deze meiden mee te maken krijgen, en de eventuele opvangmogelijkheden. Misschien heeft iemand zelf wel ervaringen met dit onderwerp.
    Mochten jullie me kunnen helpen........heel graag! Alvast bedankt.

    en voor die meiden die er niks mee te maken hebben, en die het zo goed doen, keep up the good work..

    liefs Carlotha
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Er is een opvangtehuis voor islamitische meiden in Amsterdam. Ik weet dat het "Darha" heet, maar heb geen adres of telefoonnummer voor je. Misschien dat je via i-net kunt zoeken naar het adres cq nummer.

    Succes!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-08-2002

    In Rotterdam heb je Saadet, als je naar Vrouwenopvang Rijnmond belt dan kunnen ze je daar aan het tel.nr. helpen, succes!!
    Malika

  4. #4