1. #1
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Shab HVA/HES Amsterdam HELLLLLLLP!!!

    sALAAM WA3LAIKOUM,

    Ik had een vraagje als je niet mee wilt gaan op kamp in het eerste jaar omdat het niet toegestaan is in de godsdienst (islam) doen ze daar moeilijk over.
    Ik ben nu een mail aan het typen naar HVA Bijlmer over dat ik niet mee kan gaan op kamp.
    Zijn jullie ook niet geweest ?????

    gRAAG MEER ANTWOORD !!!!!!!

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  2. #2
    © Optimestisch.

    Reacties
    7.680
    12-07-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Gewoon zeggen; wegens persoonlijke omstandigheden ofzo.. Is het verplicht?
    Double Dutch On The South Walk...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.554
    19-03-2005

    Vaak zeggen ze dat het verplicht is of dat er studiepunten aangebonden zijn. Maar vaak is dat gewoon bullshit of beter gezegd het is altijd bullshit.

    Ze kunnen je echt niet verplichten om mee te gaan op kamp. Kamp is alleen om je medestudenten alvast te leren kennen.

    Maar je moet wel weten dat in de jaren daarop je ook op kamp moet en dat is volgens mij wel verplicht!!
    Citaat Geplaatst door AL CAPSONE Bekijk reactie
    Ja echt waar! jullie marokkaanse vrouwen zijn echt heel erg goed. jullie luisteren altijd, praten nooit over jullie zelf..roddleen nooit..echt apart! jullie zijn de bomb!

  4. #4
    La Illaha Ila Allah

    Reacties
    334
    22-06-2008

    salaam alaykom

    sommige opleidingen die zeggen dan of je in plaats daarvan mee helpt aan een open dag of de intro van het volgend jaar.. ligt maar net aan de opleiding

    الحق لايعرف بالرجال وإنما الرجال يعرفون بالحق


  5. #5
    Respect!

    Reacties
    1.337
    24-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ga ook naar de HES

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    623
    28-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroc_meisje17 Bekijk reactie
    Ik ga ook naar de HES
    Ik ook......... welke opleiding gaan jullie doen...?

  7. #7
    Singel Lady

    Reacties
    119
    17-01-2007

    Ik ook en ga accountancy studeren insha allah en jullie?
    My mama told me if a boy doesn't like me he's gay

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    507
    16-02-2007

    ik ook. maar dan in een andere stad. maar dus het is niet echt verplicht? ik bedoel je kan ook gwn niet gaan tog? maar dan krijg je alleen geen gekopieerde handouts (wat dat ook mag zijn) omdat ej dan niet ebtaald hebt???? hebben jullie ook gwn 1 introductiedag???? daar hoef je niet voor te betalen tog?
    'Rijkdom betekent niet een overvloed aan wereldse goederen. Ware rijkdom is de rijkdom van de ziel' - Moslim

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.254
    15-03-2004

    Deelname aan de kennismakingskamp is in principe verplicht! Je krijgt er namelijk een studiepunt voor je SLP.

    Maak vaak zijn er veel op vakantie en kunnen e er niet bij zijn of iets dergelijks. In zo'n geval dien je (hangt van je Slb'er) een dagje mee te lopen met een open dag, een verslag te schrijven of iets dergelijks....
    “To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.”

  10. #10
    Respect!

    Reacties
    1.337
    24-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Pff ik dacht dat de school de week van 25 zou beginnen. Dusik terug boeken op de 23ste Ik wou nog zo graag een paar dagen extra blijven

  11. #11
    AmatuLLAH

    Reacties
    86
    08-04-2007

    Moet je perse doorgeven dat je niet kan, en moet dat dan via de mail ofzo??
    Weet, dat het wereldse leven, alleen spel, vermaak, praalvertoon, pochelij onder elkander, wedijver in vermeerdering van rijkdom en kinderen, is als de regen waardoor het plantenleven de kwekers verblijdt. Dan droogt het op, gij ziet het geel worden en vergaan. En in het Hiernamaals is er een strenge straf en Allah's vergiffenis en welbehagen. En het leven dezer wereld is niets anders dan een zaak van begoocheling. (Soerat 57:20)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    507
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door lala_3ouisha Bekijk reactie
    Moet je perse doorgeven dat je niet kan, en moet dat dan via de mail ofzo??
    vraag ik me ook af en als het wel moet, zeg ik gwn dat ik die week moet werken en dat niet kan veranderen of ik ben gwn nog op vakantie
    'Rijkdom betekent niet een overvloed aan wereldse goederen. Ware rijkdom is de rijkdom van de ziel' - Moslim

  13. #13
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Citaat Geplaatst door maroc_meisje17 Bekijk reactie
    Pff ik dacht dat de school de week van 25 zou beginnen. Dusik terug boeken op de 23ste Ik wou nog zo graag een paar dagen extra blijven
    WELKE KLAS BEN JE INGEDEELD???
    iK ZIT IN DE KLAS 1ac2 en jij???
    Misschien kom ik bij jou in de klas

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  14. #14
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Trouwens ik heb dat kamp al geregeld ze deden niet echt moeilijk alhamdollilah.

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  15. #15
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    Citaat Geplaatst door maroc_meisje17 Bekijk reactie
    Pff ik dacht dat de school de week van 25 zou beginnen. Dusik terug boeken op de 23ste Ik wou nog zo graag een paar dagen extra blijven
    De sbo dagen zijn wel verplicht!!

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!