1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Origineel gepost door Sweet Baby
    Je kan bijna nooit weten of een jongen echt van je houd..
    Mannen zijn namelijk heel goed in acteren
    Niet die van mij in ieder geval ! Na drie maanden kwam hij al mijn hand vragen en ben al die tijd Allah dankbaar dat hij zoiets moois op mijn pad heeft gestuurd ...

    Dus dames ze "bestaan" nog wel, van die "jongens" die niet alleen respect hebben voor jullie als vrouw maar ook respect hebben voor hetgeen waarin jullie geloven en hetgeen wat jullie op deze aardbol gezet heeft....... jullie ouders!

    Trap nooit in die praatjes van we gaan trouwen etc. Zorg maar dat hij het waar maakt.
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    357
    30-11-2003

    Origineel gepost door berbertje00
    Als hij om je hand komt vragen

    Dat hoeft niet altijd

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    het is niet een feit dat een jongen van je houdt wanneer hij om je hand komt vragen. sorry dat ik het zeg, maar dat is onzin.
    Na verloop van tijd merk je het. het verschilt per jongen hoe hij zicht uit. Maar niet als hij met een 8 kilo suiker voor je deur staat met zijn ma en tantes. En al helemaal niet als hij al na 3 maanden komt. In het begin is het altijd leuk/mooi/onschuldig/perfect. Maar daarna word je pas terug naar real world getrokken en dan pas leer je elkaar pas echt goed kennen. Je moet je goed bij hem voelen en het moet klikken. Het gaat er niet om of het tussen de moedertjes klikt!!!
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    28
    11-01-2004

    Origineel gepost door HalveWaarheid
    Door 3 keer om je as te draaien en daarna je linkerwijsvinger in je rechterneusgat te douwen...daarna verschijnt op je rechterbil in zwarte letters of hij van je houdt!


    WAHAHAHAH VADER JIJ KLAART DE BOEL WAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA
    HeT LeVeN IsZ NeT Un *** HarD MaaR NieJ LaNg GeNoeG!!

  5. #35
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Als hij je rug harst dan weet je dat hij echt van je houdt.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    552
    10-04-2003

    Re: Hoe weet je dat een marokkaanse jongen echt van je houdt???

    als hij alles voor je over heeft...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    Origineel gepost door Moulay-Abdeljalil
    In welke zaak zou dat wel het geval zijn als hij van je houdt? Wanneer is er sprake van houden van? Als je een stap zet wordt het door andere meteen als een haram proses gezien, ga je met haar om dan is dat ook al niet goed! Wanneer kan je dan iemand leren kennen vraag ik me zelf af? Internet? Een optie tot gevoel nadert van houden van!!!
    je kan elkaar gewoon leren kennen door met elkaar af te spreken, samen ergens wat te gaan drinken-schaatsen-winkelen etc etc zonder dat te zoenen en zo! of vind je dat niet kunnen
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    28
    11-01-2004

    WHAHAHA IK DENK ALTIJD Bij mezelf hebbe marokaanse jongens wel een hart en weten ze wel wat egte liefde is nouwjah ik ken wel heel veel jongens die dat wel weten marjah ik denk dat 90% dat niej weet
    enneh boys je hoeft je niej meteen aangesproken te voelen he ;(
    HeT LeVeN IsZ NeT Un *** HarD MaaR NieJ LaNg GeNoeG!!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Origineel gepost door LadyLo
    je kan elkaar gewoon leren kennen door met elkaar af te spreken, samen ergens wat te gaan drinken-schaatsen-winkelen etc etc zonder dat te zoenen en zo! of vind je dat niet kunnen
    Nee dat vind ik niet kunnen nee, je hoort niet met iemand af te spreken om wat te gaan drinken etc. Van het een komt het ander, en dat is wat Allah ons voor wilt behoeden. Zoals ik al zei, mijn man kwam al na drie maanden en na al die tijd is hij nog steeds hetzelfde gebleven ....

    Als je op zoek bent naar het slechte, dan zal het slechte je pad kruizen....
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  10. #40
    Somewhere...

    Reacties
    273
    10-01-2004

    doe alsof je dood neervalt, en kijk wat ie gaat doen. of peuter in je neus en eet het op. als ie wegrent houd ie niet van je als ie blijft houdt ie wel van je. want dan kan et em nix schelen wat je doet als hij maar dichtbij je kan zijn

    ps: ofsowiets

    -x- aicha

  11. #41
    To Good To Be True

    Reacties
    161
    14-08-2003

    Dat voel je, dat besef je........de wijze waarop hij met je omgaat, kun je al opmaken of het een endless love gaat worden of niet -----


    thalla
    ......Allah s Wonder....

    Sommige 'vrienden' zijn als de schaduw; je ziet ze alleen als de zon
    schijnt; anderen zijn als de zon zelf: ze komen op als het donker is!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    33
    10-04-2003

    Origineel gepost door berbertje00
    Als hij om je hand komt vragen

    Precies!!!!! Helemaal mee eens Berbertje00!!!
    ALL THE WORLD 'S A STAGE AND ALL THE MEN AND WOMEN MERELY PLAYERS.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    47
    02-01-2004

    Als je tegen hem zegt dat je 2 jaar met een neger heb gehad en 1 jaar met een *****e daarna een halfjaar met een kaas, en als nog blijft hij tegen jou zeggen dat ie van je houd.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    366
    18-03-2002

    maar wat als die jongen nog niet aan trouwen toe is. hij is daar nog niet klaar voor en jij als meisje ook niet?? moet dat dan betekenen dat je niet van elkaar houdt?? alleen omdat hij je hand nog niet is komen vragen. ik zelf hou niet van haasten, ik zou echt niet binnen een paar maanden verloofd of getrouwd willen zijn. ik ben iemand die t rustiger aan wil aanpakken. ik heb bij andere gezien dat t vaak mis gaat, want je ziet alles nog zooooooooo mooi in t begin. ik heb geduld en wacht tot t juiste moment. en je kunt in die tijd van elkaar houden.... houden is van is ook een gevoel..............
    en helaas kun je noooooooooooooooooooit in iemands hart kijken....
    maar gair insha allah