1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    71
    24-05-2007

    Umrah Ramadan 2008 met (Nederlands/Marokkaanse) Begeleider

    Bismillahi Rahmani Rahiem

    Salaamoe alaikoum warahmatoellah,

    Broeders, de Ramadan staat weer voor de deur. Wat is er nu mooier dan het doorbrengen van deze maand in Umrah. Je bent inshallah op de hoogte van de grote voordelen en profijten van het verrichten van de Umrah. Echter waar boek je deze reis?

    Wat men vaak mist tijdens de Umrah is een reisbegeleider. Iemand die je de weg wijst, helpt bij de rituelen en jouw vragen kan beantwoorden. In de taal die jij wilt. Onze Broeder Nabil, student aan de universiteit van Medina, heeft het initiatief genomen en zal jou dit jaar begeleiden.

    De jaren lange ervaring van Amlex Travel en de begeleiding -van de student van kennis- Nabil zullen jouw Bi idnillaah helpen aan een onvergetelijke Umrah en een onvergetelijke Ramadan.

    Voor vragen kun je bellen met Nabil: 06 3800 1219


    Kijk voor meer informatie in de bijgevoegde flyer (Nederlands en Arabisch).



    Djazaakoem Allah.


  2. #2
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Assalaamoe 3alaikoem wara7matullah,

    Broeder, ik zie de flyer niet..

    Wassalaamoe 3alaikoem wara7matullah.
    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    71
    24-05-2007

    Smile

    Citaat Geplaatst door maroc_reddy Bekijk reactie
    Assalaamoe 3alaikoem wara7matullah,

    Broeder, ik zie de flyer niet..

    Wassalaamoe 3alaikoem wara7matullah.

    wa3alikom salam wara3matolahi wabarakatoho

    Ik was al bang dat het niet zou opvallen maar je moet op de onderstaande links klikken, En dan moet je hem kopieren of downloaden naar je computer.

    De eerste is een nederlands flyer en de 2de is een arabiesche flyer, voor de niet nederlands sprekende moslims zoals onze ouders bijvoorbeeld!!!

    Dit is een echte aanrader want bijvoorbeeld voor de broeders die kennis willen vergaren kunnen gelijk gaan inschrijven op de universiteit in medina!

    En de zusters die kunnen gaan inschrijven op de univeresiteit in mekka die zowel voor mannen als vrouwen toegankelijk is, Alleen voor de vrouwen is er wel een voorwaarden en dat is ze moeten komen studeren met mahraam. maar 3air inshallah dit is voor de mensen die kennis zouden willen vergaren.

    Maar voor de mensen die 3omrah willen gaan doen is dit ok een grote aanrader, Want je wordt constant begeleid en verwezen naar de plekken waar je moet zijn...

    Voor de gene die gaan moge Allah het van jullie accepteren

    En het bij jullie weegschaal van jullie goede daden op de dag der opstandiggen zwaar zal laten wegen

    allahoema amin

    wa3alaikom salam wara3matolahi wabarakatoho

  4. #4
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohamed_thug Bekijk reactie
    wa3alikom salam wara3matolahi wabarakatoho

    Ik was al bang dat het niet zou opvallen maar je moet op de onderstaande links klikken, En dan moet je hem kopieren of downloaden naar je computer.

    De eerste is een nederlands flyer en de 2de is een arabiesche flyer, voor de niet nederlands sprekende moslims zoals onze ouders bijvoorbeeld!!!

    Dit is een echte aanrader want bijvoorbeeld voor de broeders die kennis willen vergaren kunnen gelijk gaan inschrijven op de universiteit in medina!

    En de zusters die kunnen gaan inschrijven op de univeresiteit in mekka die zowel voor mannen als vrouwen toegankelijk is, Alleen voor de vrouwen is er wel een voorwaarden en dat is ze moeten komen studeren met mahraam. maar 3air inshallah dit is voor de mensen die kennis zouden willen vergaren.

    Maar voor de mensen die 3omrah willen gaan doen is dit ok een grote aanrader, Want je wordt constant begeleid en verwezen naar de plekken waar je moet zijn...

    Voor de gene die gaan moge Allah het van jullie accepteren

    En het bij jullie weegschaal van jullie goede daden op de dag der opstandiggen zwaar zal laten wegen

    allahoema amin

    wa3alaikom salam wara3matolahi wabarakatoho
    Broeder de links verwijzen door naar een hotmail-pagina.. volgens mij moet je de links nogmaals plaatsen..
    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    71
    24-05-2007

    Citaat Geplaatst door maroc_reddy Bekijk reactie
    Broeder de links verwijzen door naar een hotmail-pagina.. volgens mij moet je de links nogmaals plaatsen..
    ken je het toevallig uitleggen hoe dat moet? ik bedoel daar mee hoe je die flyers zeg maar zichtbaar kan maken op deze topic ben niet zo handig met computers haha

    moge allah jou daar voor belonen

  6. #6
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohamed_thug Bekijk reactie
    ken je het toevallig uitleggen hoe dat moet? ik bedoel daar mee hoe je die flyers zeg maar zichtbaar kan maken op deze topic ben niet zo handig met computers haha

    moge allah jou daar voor belonen

    Ik heb je een privé bericht gestuurd..
    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  7. #7
    Amatta-Allah

    Reacties
    1.026
    04-01-2005

    ik de flyr ook wel zien.. ben benieuwd.

  8. #8
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  9. #9
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    71
    24-05-2007

    Smile

    salam mo3alikom wara3matolahi wabarakatoho

    broeder zou je mij toevallig kunnen uitleggen hoe je zo een flyer op een syte plakt zoals jij nu hebt gedaan, als het niet te veel moeite is! barakalofik

    wa3alikom salam

  11. #11
    3abdu-Allah

    Reacties
    4.796
    28-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Check je pm-berichten..
    [URL=http://imageshack.us][/
    Wa yawma 3amaloen wala 7isaab, wa ghadan 7isaaboen wala 3amaal!

    Aan iemand van de voorgangers werd het volgende gevraagd: "Hoe kan men het neerslaan van de ogen vergemakkelijken?" Hij antwoordde: "Door te weten dat Allah sneller naar jou kijkt dan dat jij naar datgene wat verboden is, kijkt." (Tahdhieb Maw'idatoel-Moe-minien/378)


  12. #12
    Vertrouw alleen God

    Reacties
    12
    24-07-2006

    Kijk uit dat jullie met deze man of deze reisbureau mee gaan.

    Amlex Travel staat bekend dat ze op de zwarte lijst staan van de saoedische ambassade.

    De saoedische ambassade gaf aan dat er maar 3 reisbureaus zijn in Nederland die gerechtigd zijn om de umrah reizen te mogen organiseren.

    El harmeen Travel en Nova tours te Amsterdam

    en Mediterranee Reizen te Rotterdam

    Voor meer informatie kan je de saoedische ambassade bellen:

    tel: (+31)(0)70-3614391

    Ambassade van Saoedi Arabië Embassy of Saudi Arabia
    in The Netherlands.

    Alexanderstraat 19

    2514 JM Den Haag

    tel: (+31)(0)70-3614391

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    71
    24-05-2007

    Post

    Citaat Geplaatst door mondhir Bekijk reactie
    Kijk uit dat jullie met deze man of deze reisbureau mee gaan.

    Amlex Travel staat bekend dat ze op de zwarte lijst staan van de saoedische ambassade.

    De saoedische ambassade gaf aan dat er maar 3 reisbureaus zijn in Nederland die gerechtigd zijn om de umrah reizen te mogen organiseren.

    El harmeen Travel en Nova tours te Amsterdam

    en Mediterranee Reizen te Rotterdam

    Voor meer informatie kan je de saoedische ambassade bellen:

    tel: (+31)(0)70-3614391

    Ambassade van Saoedi Arabië Embassy of Saudi Arabia
    in The Netherlands.

    Alexanderstraat 19



    2514 JM Den Haag

    tel: (+31)(0)70-3614391

    Soubhanalah ya a3i.

    Hoe komt het dan dat er zoveel broeders en zusters elke jaar met deze reisbureau gaan Om hajj en umrah te verichten zonder enige klachten????

    Ik begrijp niet waarom jij zulke fabelletjes plaatst als dat absoluut niet klopt!!!

    Maar ja luister iedereen heeft het recht om een keuze te maken ik heb deze topic lillah geopend zodat mensen 3omrah kunnen gaan verichten ik zelf ga bi idnillah ok!!

    En iedereen die ik spreek die met deze reisbureau zijn gegaan zijn zeer tevreden en ik heb het niet via via gehoord ofso maar rechtstreeks en persoonlijk van deze broeders....

    Dus yal i3won kiram

    Ga umrah verichten om willen van Allah als je er financieel toe in staat bent!

    Moge Allah jullie er voor belonen en luister niet naar mensen die geen ervaring hebben met deze reisbueau, En doe zelf onderzoek bel naar de saoudie`se ambassada maar controleer wel of dat de goeie nr is en bel de reisbureau zelf en informeer daar ok.

    Maar 3air inshallah ik wil niet op iemand de tenen trappen dus ik laat het hierbij!!!

    hayakom allah

    wa3alikom salam wara3matolahi wabarakatoho

  14. #14
    Op heterdaad betrapt

    Reacties
    2.552
    26-05-2004

    Ieder jaar wordt een aantal moslims dat naar Saoedi-Arabië reist voor de islamitische bedevaart, de Hadj, geconfronteerd met oplichting door malafide reisbureaus in Nederland. In Nioscoop een reportage over een reisbureau genaamd Reisbureau Hejaz, ook wel Hejaz World Ticket genaamd (www.hejaz.nl) , gevestigd aan de 2e Middellandstraat 27 te Rotterdam.

    De eigenaar van dit reisbureau heeft namelijk als doel om zoveel mogelijk geld te verdienen, ten koste van de pelgrims. Dit geldt ook voor zijn tussenpersonen, namelijk Sultana reizen en ANSAR Europe Tours (www.islamtours.com) gevestigd te Schiphol (lege balie).

    In de onderstaande link leggen enkele gedupeerden via een tv uitzending van de NIO uit wat hun is overkomen.


    http://www.nioweb.nl/2007/11/11/nioscoop-11-november/


    Bron: www.nioweb.nl
    Tegen de christen zeg ik: “..Beter is een arme maar wijze jongeling, dan een oude maar dwaze koning die er niet van weten wil zich te laten waarschuwen..” (Prediker 4:13)
    Tegen de moslim zeg ik: Allah de Verhevene zegt in Zijn Edele Qor-aan: “Jullie zijn de beste gemeenschap die uit de mensen is voortgebracht, (zolang) jullie tot het goede oproepen en jullie het verwerpelijke verbieden, en jullie in Allah geloven…" (Soerat Aal ‘Imraan (3), aayah 110)