1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.138
    28-09-2007

    Citaat Geplaatst door Ra7or Bekijk reactie
    Youtube is geen nieuwsbron en,
    blijft nog lekker vaag wat er hier aan de hand was.
    ik zie een bulldozer wegrijden een man in een shirtje met pistool in,
    iemand's gezicht schieten en een andere wilde baviaan die niet,
    snel genoeg het lichaam eruit wilt trekken en wat geklap op de,
    achtergrond.
    Je volgt het nieuws niet he?

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.203
    16-11-2006

    Citaat Geplaatst door Everloving Bekijk reactie
    Je volgt het nieuws niet he?
    Begin je weer met je kranten gedoe

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.135
    15-08-2005

    Terroristen moet je aan het lachen maken

  4. #34
    Only God knows

    Reacties
    1.682
    10-09-2007

    Citaat Geplaatst door janmetdepet Bekijk reactie
    Terroristen moet je aan het lachen maken
    put a sock in it

  5. #35
    de verschrikkelijke

    Reacties
    75
    20-04-2008

    Citaat Geplaatst door Ra7or Bekijk reactie
    • Alle topics dienen van een actieve bronvermelding te worden voorzien, dit houdt in dat topics welke niet direct naar het artikel doorlinken onmiddellijk zullen worden verwijderd. Deze dienen overigens wel voorzien te zijn van een geldige nieuwsbron.
    http://www.parool.nl/parool/nl/225/B...eruzalem.dhtml

    alsjeblieft , ik heb het filmpje echt niet gefaked!
    Vrijheid stamt af van moed

  6. #36
    El Gato con Botas

    Reacties
    17.792
    12-05-2005

    Citaat Geplaatst door IzzedinAlQassam Bekijk reactie
    Deze fantastische aanslag van een Palestijnse Moujahid op de Joodse bezetters van Palestina zal inchallah beloond worden met het Paradijs.
    keep on dreaming

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-07-2008

    Citaat Geplaatst door JamesBond Bekijk reactie
    [YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AWUb2J4RKlc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AWUb2J4RKlc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

    http://www.youtube.com/watch?v=AWUb2J4RKlc

    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    zo dus....

    jammer genoeg was het nadat die terrorist een moeder met baby dood had gereden.


    Dat hadden ze bij jou rotkop moeten doen, vuile hond.

    Die onderdrukte palestijn had gelijk. Alle middelen zijn geoorloofd. Oog om oog tand om tand.

    Die palestijn. Dat is een held!!! Als hij een lafaard is dan ben ik ook een lafaard.

    Dat er een baby is omgekomen. Dat maakt niets uit. Hoeveel palestijnse baby's komen wel niet om, zonder dat daar geruchtbaarheid aan word gegeven.

    Hoeveel ??????

    Insja allah, zal die palestijn nu rust en vrijheid hebben.

  8. #38
    Labayka ya Lubnan

    Reacties
    526
    18-05-2008

    ik spreek ze aan en dan koop ik een drankje voor ze, en dan worden we hele goede vrienden
    "ne7na mish erhebiyi, ne7na sha3b el horriyi, islam wa masi7iyi, omitna 3arabiyi ..."

  9. #39
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Citaat Geplaatst door JamesBond Bekijk reactie
    [YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AWUb2J4RKlc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AWUb2J4RKlc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

    http://www.youtube.com/watch?v=AWUb2J4RKlc

    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    zo dus....

    jammer genoeg was het nadat die terrorist een moeder met baby dood had gereden.

    Ik zou een stok pakken en ze billen zo blauw slaan dat ie nooiiiiiit meer in een auto kan zitten of uberhuapt kan zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deze mensen noem ik niet menslijk het zijn beesten!!!!
    Life is a journey not a destination!!


  10. #40
    de verschrikkelijke

    Reacties
    75
    20-04-2008

    Citaat Geplaatst door youssef-ainzora Bekijk reactie
    Dat hadden ze bij jou rotkop moeten doen, vuile hond.

    Die onderdrukte palestijn had gelijk. Alle middelen zijn geoorloofd. Oog om oog tand om tand.

    Die palestijn. Dat is een held!!! Als hij een lafaard is dan ben ik ook een lafaard.

    Dat er een baby is omgekomen. Dat maakt niets uit. Hoeveel palestijnse baby's komen wel niet om, zonder dat daar geruchtbaarheid aan word gegeven.

    Hoeveel ??????

    Insja allah, zal die palestijn nu rust en vrijheid hebben.

    Geen reactie van mij nodig. Ik dacht ik quote het nog even. Hopelijk wordt het ooit duidelijk voor de meerderheid van de Nederlandse bevolking dat mensen zoals jij rondlopen.
    Vrijheid stamt af van moed

  11. #41
    de verschrikkelijke

    Reacties
    75
    20-04-2008

    Citaat Geplaatst door Ra7or Bekijk reactie
    Dus Palestijnen hebben een pasje nodig om in delen van Israel te komen,
    ik dacht dat apartheid afgeschaft was
    Goh? Ooit wel is gedacht dat daar een reden aan vastzit? (Paar ontploffende bussen in het verleden....)
    Vrijheid stamt af van moed

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-07-2008

    Citaat Geplaatst door Resurrection Bekijk reactie
    sure....1zijdige media maakt je onwetend


    Daarom moet je juist nog meer respect hebben. Hij had het goed voor elkaar maar was zeker niet vergeten wat de vijand zijn volk had aangedaan.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-07-2008

    Citaat Geplaatst door TrotseKaaskop Bekijk reactie
    Jaja die baby was ook een bezetter???


    Ja, dat klopt. Een toekomstige bezetter.

  14. #44
    Only God knows

    Reacties
    1.682
    10-09-2007

    Citaat Geplaatst door TrotseKaaskop Bekijk reactie
    Ben jij wel helemaal goed in je hoofd? Dus als mijn marokkaanse buurman mijn dochtertje van 2 een rotklap geeft, mag ik zijn kinderen ook een rotklap geven? Wat lul je toch weer dom.
    Jouw buurman klapt je gedrocht niet zomaar, Mocht dat wel het geval zijn, wees vrij om hem een rotklap te geven

    Citaat Geplaatst door Kloodtzak Bekijk reactie
    ik moet bijna huilen..
    emo

    Citaat Geplaatst door JamesBond Bekijk reactie
    Goh? Ooit wel is gedacht dat daar een reden aan vastzit? (Paar ontploffende bussen in het verleden....)
    Bussen ontploffen niet zomaar....daar zit ook een reden aan vast

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-07-2008

    Citaat Geplaatst door TrotseKaaskop Bekijk reactie
    Ben jij wel helemaal goed in je hoofd? Dus als mijn marokkaanse buurman mijn dochtertje van 2 een rotklap geeft, mag ik zijn kinderen ook een rotklap geven? Wat lul je toch weer dom.


    Dan moet je wel ervoor zorgen dat je per direct stopt met kaas eten en met directe ingang marmita gaat eten.

    Anders red je het niet met je varkenshuidje.


    Oke, nou zijn we vrienden

    Zand erover, er is al genoeg ellende in de wereld.