1. #1
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Unhappy Wie kan hem verlossen??

    Dit is zo zielig.... Die pim van onze forum is errug ziek... hij heeft het niet meer op een rijtje... hij is de weg kwijt kwijt en kan em niet meer terug vinden... ook heeft hij wel hele erge symptonen waar ik niets mee kan..

    Is er Iemand die hem wil onderzoeken en wel tot de conclusie kan komen wat er met hem is.... (ik denk dat het zeer ernstig is)

    Verlos hem!!! Misschien is dit wel iets voor de dokters onder ons....

    Greetzzzzz Aphrodite....
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Origineel gepost door Pim
    Ja misschien kunnen je mede geloofsgenoten je helpen...

    een topic over mij starten, al die aandacht, dat verdien ik niet hoor...

    Nou kom maar op met de beledigingen..
    Geloofsgenoten??? Kun je dat even uitleggen Pim. En ik ben niet hier om mensen te beledigen.

  3. #3
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim
    Ja misschien kunnen je mede geloofsgenoten je helpen...

    een topic over mij starten, al die aandacht, dat verdien ik niet hoor...

    Nou kom maar op met de beledigingen..
    Beledigen?? wie heeft het hier over beledigen??
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  4. #4
    Just smartie

    Reacties
    122
    08-08-2002

    WAT EEN HOOP KLEINE KINDERS HIER OFNIET AFROSHIT!!!! Wat jouw probleem!!!!!!

    Meid ga een leven zoeken anders heb ik er nog wel een voor je!!!!!

  5. #5
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door smartie
    WAT EEN HOOP KLEINE KINDERS HIER OFNIET AFROSHIT!!!! Wat jouw probleem!!!!!!

    Meid ga een leven zoeken anders heb ik er nog wel een voor je!!!!!
    Hahahhaa, moet jij nodig zeggen... wat doe je hier dan als je er nog 1 extra voor me hebt... Jullie zijn grappig vandaag ik weet echt niet wat jij en pimmetje hebben... maar ik lach me kapot..... een extra leven, terwijl ze hier zelf ook zit HAHAHAHAH...... sorry hoor voor mijn lachbui... maar het is gewoon zeeeeeer.... LACHWEKKEND!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  6. #6
    Just smartie

    Reacties
    122
    08-08-2002

    Ik ben hier om wat op te steken van andermans mening en niet om topics te openen over mensen. En daarom heb ik een leven en jij niet, Aphroshitje.
    yesterday is the past
    tomorow is the future
    today is a gift that's why we call it the present

  7. #7
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Ik dacht dat het wel weer een draadje zou worden met beledigingen, etc.

    Maar goed. Als jij het leuk vind om een topic over mij te starten zegt dat meer over jou dan over mij.

    daar wil ik het bij laten.
    Wie weet....
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  8. #8
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim
    Aphrodite wil erg graag mijn leeftijd weten. Dit laat zij weten in een PM.

    Op kijken is teveel moeite voor haar, maar misschien kunnen jullie haar helpen?

    Liefs Pimmetje,
    Ok heb toch maar gekeken.... en het is dus 25 jaar...

    maar dan heb ik nog een vraagje voor je... waarom haat jij de marokkanen... wat hebben ze je aan gedaan... en niet komen met ik haat ze niet... want ik zie toch hoe je ons aanvalt!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  9. #9
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Hallo zeg..dat is wel ff met de deur in huis vallen...BAM!!!!!!!

    Op de eerste plaats wil ik graag weten waar je die onzin vandaan haalt. Aanvallen van jullie? Het zal eerder een verdediging zijn tegen bepaalde personages op dit forum. Wie kaatst ......... . Als ik in jouw ogen ongelijk heb, dan zie ik graag een paar verwijzingen van topics.

    Verder moet je de Islam niet verwarren met Marokkanen. Het klopt wel als je zegt dat ik bepaalde "achterlijke" geloofseigenschappen van de Islaam niet kan plaatsen binnen de Nederlandse maatschappij van dit moment. Marokkanen die zich misdragen haat ik. Klopt. Maar dat geld voor elk mens dat zich misdraagt. Daar hoef je geen Marokkaan voor te zijn. Ik kan me vergissen hoor, maar ik heb op dit forum meer negatieve uitlatingen gelezen over "westerlingen" dan ik negatief zou zijn tov de Islam. Maar daar hoor ik zelden iemand over. Beetje kortzichtig van je om zo te denken..
    Pure onzin wat je nou zegt... jij in verdediging... je noemt ons allemaal berggeiten.. ennuh die verwijten naar westerlingen... hoe kom je daar nou weer bij... wij zijn (tenminste ik dan) even westers als jij hoor... en daar kan je niets aan doen.. maar je wat voor jou achterlijk is, is dus voor andere volstrekt zinnig en maken er hun leven van.. waarom vindt jij dat zo erg, ik heb ergens gelezen dat jij vind dat de Islam voor het slaan van vrouwen staat... maar waarom zijn er dan nog zoveel moslim meiden.. kom niet met het feit dat ze onderdrukt worden, want dat is al jaren niet meer zo...

    Maar ok, waarom ben je dan zo agressief op het forum hier... en waarom loop je telkens iedereen te beledigen... want zoals het er naar uit ziet, wil je niets leren, maar alleen maar afkraken...
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  10. #10
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Pure onzin? Dat is nou typisch weer zo'n rare uitlating van je. Ik geef antwoord op jouw vraag en jij beantwoord mij met "Pure onzin". Jij staat zelf niet open voor anderen, dat is jouw probleem meisje.

    Jij probeert mij in een racistisch hoekje te duwen, maar eigenlijk ben je zelf behoorlijk "vies" bezig.

    Maar ik praat wel verder met je als je met verwijzingen komt naar mijn beschuldigingen, want dan kunnen we nog eens goed lezen dat je doelbewust uitspraken uit z'n context haalt.


    Met de meest vriendelijke groeten,

    Homo Pim
    Mag ik niet zeggen dat ik jou uitspraken pure onzin vind??? jij zegt toch ook dat je de islam dom (en dit is nog zacht uitgedrukt) vindt.....

    Maar heb je dan nooit Marokkaanse vrienden en vriendinnen gehad die jou het tegendeel hebben bewezen (of Turkse, Irakeese, Egytische, Tunesische etc..)
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  11. #11
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Als je goed leest heb ik het over bepaalde geloofseigenschappen binnen de Islam die niet passen in de Nederlandse samenleving. Waar zeg ik dat de Islam dom is?

    Je probeert me steeds woorden in de mond te leggen die niet de mijne zijn. Dat is een nare eigenschap. Bah!
    ok om precies te zijn, je zei De Islam is een "achterlijk" geloof... ja ja en kom niet met bullshit verhaal van Fortuijn aan... ik bedoel dat het achter loopt.. bla bla bla....
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  12. #12
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Nou eventjes je geheugen opfrissen.

    ".........Het klopt wel als je zegt dat ik bepaalde "achterlijke" geloofseigenschappen van de Islaam niet kan plaatsen binnen de Nederlandse maatschappij van dit moment............"

    Als jij hier leest dat ik zeg dat de Islam in z'n geheel achterlijk is, dan kunnen we beter stoppen.

    Ik krijg sterk het vermoeden dat ik hier tegen een muur aan het lullenn ben. Maar daar ben ik niet verbaast over.

    Maar goed, ga mij maar eens overtuigen dat alles wat de Islam predict goed is.

    Kun je svp op alles in gaan wat ik hier geschreven heb. Mensen hebben gauw de neiging om op 1 punt de aanval te openen en daarna voor het gemak de rest even "vergeten".
    zo je hebt mijn geheugen opgefrisd terwijl dat niet eens hoefde, ik had het niet over je vorige bericht maar in een andere topic, waarin je zei: "de islam is een achterlijk geloof", maar ja misschien zei je dat dan wel omdat je boos was...

    Volgende punt, je praat (laat ik het maar zo noemen) tegen een persoon dus wees maar niet bang....

    Volgend punt.. waarom moet ik jou gaan overtuigen jij kraakt toch alles af. als je niet eens in een god geloofd, hoe kan ik je dan in godsnaam in zo'n korte tijd in de Islam laten geloven, daar heb ik veel tijd en meer ruimte nodig. Maar 1 ding de Islam staat niet voor oorlog en geweld, zoals jij eerder vertelde... de Islam is een heel mooi geloof je hebt ook boeken in het nederlands, misschien als je een stukje zou lezen, je dan niet de fouten in het geloof zou zoeken, maar in de mens...

    laatste punt... heb ik zo al je punten behandeld???
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  13. #13
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Van een ongelovige heb je in ieder geval minder last dan een gelovige.
    waar slaat deze zin op??? is dit soms een argument???
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    27
    08-07-2002

    [QUOTE]Origineel gepost door Pim
    [B]

    Nou eventjes je geheugen opfrissen.

    ".........Het klopt wel als je zegt dat ik bepaalde "achterlijke" geloofseigenschappen van de Islaam niet kan plaatsen binnen de Nederlandse maatschappij van dit moment............"


    ....."achterlijke".......

    kun je dat toelichten pimmetje

  15. #15
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Hadden we nou niet gezegd dat we pimmetje zouden negeren ???? Aphrodite, je verspilt je tijd
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER