1. #16
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Doet ze er ook roosjes ofzo er in?


    Ik weet dat ik een kapsel wil met krullen maar zit te denken moet ik er van die steentjes of roosjes in doen. Of juist lekker nix



    smiley

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door smiley21
    Doet ze er ook roosjes ofzo er in?


    Ik weet dat ik een kapsel wil met krullen maar zit te denken moet ik er van die steentjes of roosjes in doen. Of juist lekker nix



    smiley
    Ja, die doet ze er ook in... Je moet ze wel terug brengen.....Het ligt eraan wat voor kapsel je kiest... Sommige zijn leuk met roosjes/steentjes. Je heb ook kapsels die met niets heels leuk zijn.... Ze heeft 3 foto album waaruit je kunt kiezen....

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  3. #18
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Oke ikdenk dat ik maar ergens volgende week al langs ga om te die foto's te bekijken en kijken wat het mooiste is insallah.
    Iedereen wilt een aparte kapsel en ik wil niet dat 1 van mijn nichten hetzelfde als ik hebben. INsallah komt goed


    smiley

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door smiley21
    Oke ikdenk dat ik maar ergens volgende week al langs ga om te die foto's te bekijken en kijken wat het mooiste is insallah.
    Iedereen wilt een aparte kapsel en ik wil niet dat 1 van mijn nichten hetzelfde als ik hebben. INsallah komt goed


    smiley
    Wat je ook kunt doen is: Kijk in een tijdschrift knip het uit en neem het mee.... Dan weet je zeker dat niemand zo'n kapsel heeft... Doe ik ook

    ;-)
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  5. #20
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Talking

    hahahah goeie tip meid insallah is goed

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door smiley21
    hahahah goeie tip meid insallah is goed
    Goed hé!!!!

    Dus veel in tijdschriften kijken of hier in

    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1

    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=202275

    (Y)
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  7. #22
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Soukran meid. Ik heb nu al een idee hoe ik het ong wil insallah


    Soukran



    smiley

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door smiley21
    Soukran meid. Ik heb nu al een idee hoe ik het ong wil insallah


    Soukran



    smiley

    Graag gedaan en veel succes.
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  9. #24
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Soukran indian rose.

    Ik weet wie je bedoeld, maar iedereen adviseert me meilka of arabia aan de kinkerstraat. Het schijnt dat zij ook heel goed is.
    Kapsels, make up jurken sieraden wallah allemaal koppijn.



    smiley

  10. #25
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    www.tonyelmendelek.com.

    Foto's van aanstaande bruidjes. Hij schijnt de beste kapper zijn vanheel Libanon en ik zie hele mooie kapsels, met rozen en steentjes.


    Een tip voor a.s bruiden insallah.


    smiley