1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    284
    04-05-2008

    http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&px...item&item=2428

    Online Afslanken werkt echt! Meld je nu aan en ontvang je eigen website waar je precies kunt bijhouden wat je weegt, wat je hebt gegeten en hoeveel je nog moet afvallen om je streefgewicht te bereiken.

  2. #62
    alah swt I love you

    Reacties
    222
    19-08-2008

    hsg kuur krijg je dat zomaar ik ga niet naar de dokter morgen die voorwaarden en die ik hadt gehoordt dat hsgkuur urine van de zwangere vrouw is caroline tensen is daar mee ook wat afgevallen en hoeveel is je tante en jij afgevallen thanks en meidt succes met het halen van je streefgewicht

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    7
    03-04-2009

    ik wens je beste van de wereld ook al spoor jij niet

  4. #64
    MCG

    Reacties
    251
    19-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Bestaat deze topic nog?
    Smile cauze its sunnah

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    7
    03-04-2009

    Ja zuster.

  6. #66
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Corset/ waisttrainer om doen. Je kan dan weinig eten. Wel 1 die 4 cm kleiner is dan je huidige middel. Ik heb er een van stof aan de binnenkant, latex van buiten. Heel pijnlijk.... eerste 2 weken... omdat je echt alles indrukt. Na 2 weken was ik 4 cm bij mn taille slanker. Ook minder gegeten omdat je het niet kan verdragen. Zoveel pijn als je teveel eet.

    Het resultaat is zooo mooi. Daarnaast gewoon ochtend als je wakker wordt kwartier rekken strekken mediteren etc. Lunchpauze half uur cardio... avond ook weer kwartier bewegen. Vooral met thuiswerken belangrijk.

  7. #67
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Oh ja met wordt ook geadviseerd. Maar daar doe ik niet aan.

    In de ochtend 7 dadels met havermout. Smoothie met water.


    1200 uur lunch met salade: paprika garnalen, roma sla, cherrytomaten, maïs, augurken, pijnboompitten peterselie en koriander. Je kan de garnalen ook door tonijn of kip vervangen.

    Dressing honing, chilliepeper, zout azijn en citroen

    Alleen de pijnboompitten zijn slecht en nooit meer als een kleine kom eten.

    Of 2 bruine boterhammen met Advocado, Spaanse peper, gember, rijstazijn en zout... mixen en dan op je broodje

    Gekookt ei
    Humus met komkommer en sla
    Olijfolie met komkommer tomaat
    Roomboter met zout
    Pindakaas
    Amandelsmeersel


    Avondeten: groenten, peulvruchten, zilvervliesrijst, bruine pasta of zoete aardappel.

    Veel in de over of op de grill...

    1x per week chat avond. Maar niet overdrijven en op zondag geen corset. Je zal schrikken hoe snel je lichaam veranderd. Maar kilo's... verlies ik 1 kg per 2 weken. Langzaam verlies, maar wel blijvend.

    Keto dieet vind iedereen rop, maar nooit gedaan. Ik zelf geloof niet in kolhydraat arm.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    14
    29-12-2020

    na mijn laatste zwangerschap ben ik in 6 maanden 14 kg kwijt geraakt door veel water te drinken en brood aan de kant te zetten.

    ben nu 1.67
    en weeg 75kg ik was 90 na me bevalling

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    33
    07-01-2021

    Tip: omad (one meal a day) en die ene maaltijd geen brood, pasta, aardappels eten en andere zetmelen. Eet dus maaltijdsalades, wokgroentes met stuk gegrilde kip of vis, maaltijdsoepen etc.

    En drink gedurende de dag 2 liter water. Gegarandeerd resultaat!

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    33
    07-01-2021

    ....test. reactie komt niet door

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    1.938
    21-06-2007

    Beweging, Beweging en nog een Beweging.

    Ik heb jaren geleden ook verschillende diëten geprobeerd. Het werkt wel maar zodra je stopt komt alles er weer aan.
    Op mn zwaarst woog ik 85 kg en ben 1.60
    En het is je mindset. Die moet eerst veranderen.
    Begin met elke dag te wandelen intensief.
    Ik deed na 19.00 niets meer eten. Veel water drinken. Veel groentes eten. Geen brood.
    Voor je maaltijd een glas water drinken.
    En sporten, als je eenmaal ziet dat de kilo's eraf gaan en je kleding ruim gaat zitten. Je wilt dan niet meer terug naar je oude leefstijl. Je raakt verslaafd aan het sporten.
    Ik ben toen in een iets meer dan een half jaar 20 afgevallen. En sinds dien is mijn gewicht stabiel.
    Je leert met de jaren kleine porties te eten. Ik eet nu gewoon alles. Maar dan moet je het wel kunnen compenseren.
    Nu ben ik zwanger en ben 10 kg aangekomen. InshaAllah gelijk na mn zwangerschap weer sporten.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door asma_elh Bekijk reactie
    Beweging, Beweging en nog een Beweging.

    Ik heb jaren geleden ook verschillende diëten geprobeerd. Het werkt wel maar zodra je stopt komt alles er weer aan.
    Op mn zwaarst woog ik 85 kg en ben 1.60
    En het is je mindset. Die moet eerst veranderen.
    Begin met elke dag te wandelen intensief.
    Ik deed na 19.00 niets meer eten. Veel water drinken. Veel groentes eten. Geen brood.
    Voor je maaltijd een glas water drinken.
    En sporten, als je eenmaal ziet dat de kilo's eraf gaan en je kleding ruim gaat zitten. Je wilt dan niet meer terug naar je oude leefstijl. Je raakt verslaafd aan het sporten.
    Ik ben toen in een iets meer dan een half jaar 20 afgevallen. En sinds dien is mijn gewicht stabiel.
    Je leert met de jaren kleine porties te eten. Ik eet nu gewoon alles. Maar dan moet je het wel kunnen compenseren.
    Nu ben ik zwanger en ben 10 kg aangekomen. InshaAllah gelijk na mn zwangerschap weer sporten.

    Salaam alaykum

    Goed om te lezen hoe fanatiek je bent geworden ma shaa Allah.
    Wafka salha bi idni Allah.
    Xxx

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Hahahaa hahahaha hahahaha vind het zooooooo ziellig hoe ZWAK mensen ZIJN....

    Afvallen is een MILJARDEN zaak .... er word zo veel geld omgezet over de ruggen van domme GANZEN ..... met allerlei bullshit waar in ze trappen !!!

    100000”0den diëten 10000000 manieren .... 100000 hulp stukjes zoals waisttainer hahahaahhahaaha


    Afvallen is heeeeeel simpel !!!! Gewoon MINDER ETEN en meer BEWEGEN aaaa ZEEKOEIEN !!!!!

    Jullie hebben er jaren jaren jaren over gedaan om al die kilo’s wr bij te KRIJGEN en willen dat die kilo’s er in 2 maanden AFVLIEGEN ???? Kifesch a EZELS !!!!!

    Als je minder en GEZIND gaat eten en wat extra gaat BEWEGEN dan VAL JE AF !!! SIMPEL HE?????

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Allemaal rare dingen zoals na 19 uur niet eten en rare bullshit zoals geen brood eten .....

    Mensen zeggen je mag geen brood eten ???? Vroeger aten mensen 10 kilo brood maar de rest van de dag deden ze zwaar werk en moesten bv een uur lopen om naar de markt te gaan en weer een uur terug .... nu eten jullie ook 10 kilo brood maar zitten met jullie dikke reet op de bak tv te kijken .....

    Dus ipv 10 kilo brood te eten ... eet je gewoon 2 sneetjes .....

    Je mag alles eten maar in kleine maten ....je hieft geen 1000000 liter diesel in je auto te gooien om 1 kilometer te rijden ..... zo is het lichaam
    Ook ..... je hoeft geen volle bord pasta te eten als je de rest van de dag niet beweegt .... maar dat betekend njet dat je geen brood en geen pasta mag eten .....

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    72
    24-12-2020

    Zoek al een tijdje een goeie waisttrainer, welke gebruik jij?