1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    2
    07-11-2019

    Het probleem bij als je wil afvallen, is de discipline houden in je eetpatroon. Ik heb het al vele malen geprobeerd, maar dan lukt het een maand, en dan weer niet. Ik ben zelf een ontzettende zoetekouwer. Ik snack veel, en dan met name in de avond uren. Want dan ben je alleen, en op de een of andere manier is dat een Trigger. Als je begint met veel water drinken, en de rest van de drankjes laat staan, per dag een uurtje loopt, dan kom je echt een eind. Ik drink alleen maar water, en snack nog wel regelmatig, maar mijn gewicht blijft redelijk stabiel. Stap voor stap InschaAllah. waar een wil is.. succes..

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    72
    24-12-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Corset/ waisttrainer om doen. Je kan dan weinig eten. Wel 1 die 4 cm kleiner is dan je huidige middel. Ik heb er een van stof aan de binnenkant, latex van buiten. Heel pijnlijk.... eerste 2 weken... omdat je echt alles indrukt. Na 2 weken was ik 4 cm bij mn taille slanker. Ook minder gegeten omdat je het niet kan verdragen. Zoveel pijn als je teveel eet.

    Het resultaat is zooo mooi. Daarnaast gewoon ochtend als je wakker wordt kwartier rekken strekken mediteren etc. Lunchpauze half uur cardio... avond ook weer kwartier bewegen. Vooral met thuiswerken belangrijk.
    Welke waisttrainer gebruik jij?