1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Angry ik wil afvallen

    HOi.
    ik ben 22 jaar en ik woogde eerst 97 en daarna was ik afgevallen naar 93 ben eve gestopt en daarna verder gegaan en weeg nu 87 en ik val goed af maar het probleem is ik kan niet lang in een week volhouden met afvallen en ik vind dat zo erg want zo val ik weer snel terug en ik wil nu doordat ik deze topic hebt geopend er echt mee verder gaan want iedereen lacht me uit dat ik dik ben me vriend zeurt altijd dat er wel wat kilos kwijt kunnen en me moeder wil ook dat ik afval. ik hoop dat het me nu gaat lukken. ik wil echt 70 kilo wegen...

    mijn gewicht:87.4
    mijn lengte 168
    mijn streefgewicht: 70

    ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren om te bereiken wat we graag willen. en alle goeie tips zijn welkom dames..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    53
    02-04-2008

    Vind het hartstikke kNap van je dat je er aan begonnen bent.

    Je moeder en vriend moeten niet zo veel zeuren, want afvalllen is hartstikke moeilijk.

    En knap dat je zo veel bereikt hebt.

    Nou wat je bijv kan doen is een uurtje gaan joggen en daarnaast lekker en gezond gaat eten , bijv niet te veel brood en niet te veel vet.
    Neem in plaats van zoetihheid een appeltje.

    Nou ik hoop insha allah dat het jou zal gaan lukken.

    Groetjes Roosjjje

  3. #3
    xxxxxx

    Reacties
    1.519
    22-12-2004

    heey lieverd, ik leef met je mee omdat ik er zelf ook in zit. ik woog 85 kg . ben 2 maanden op dieet geweest ben bijna 15 kilo kwijt . ik weeg nu 71kilo . maar het was echt een harde strijd. alleen wat ik jammer vind ik ben er hellaas mee gestopt. ik hield het niet uit. ik dacht dat ik gek werd 2 maanden niet gesnoept ,zoetigheid,minder eten .veel water drinken. ik moet het niet opgeven ik wil zo dol graag door gaan .en het gewicht van 65 kilo bereiken . dus meid ik ben er ook . veel su6 met alles

  4. #4
    xxxxxx

    Reacties
    1.519
    22-12-2004

    trouwens ik ben ook niet lang .1.58 nog steeds te dik heb troewens 2 kids dus die dikke buik krijg ik niet meer plat . ik heb geen zin om iedere dag buikspier oefeningen te doen , omdat ik er geen tijd voor heb je kent het wel huisje , boompje ,beestje . ik zit nu aan de koffie met een pak koek wat bijna op gaat. ik moet er een streep onder zetten en zeggen tegen me zelf ga door . want ik weet dat ik het kan. dames dus ook ik jullie steun.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Roosjjje Bekijk reactie
    Vind het hartstikke kNap van je dat je er aan begonnen bent.

    Je moeder en vriend moeten niet zo veel zeuren, want afvalllen is hartstikke moeilijk.

    En knap dat je zo veel bereikt hebt.

    Nou wat je bijv kan doen is een uurtje gaan joggen en daarnaast lekker en gezond gaat eten , bijv niet te veel brood en niet te veel vet.
    Neem in plaats van zoetihheid een appeltje.

    Nou ik hoop insha allah dat het jou zal gaan lukken.

    Groetjes Roosjjje
    Bedankt voor je complimentjes en tips zal er aan beginnen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door miss-latifa Bekijk reactie
    trouwens ik ben ook niet lang .1.58 nog steeds te dik heb troewens 2 kids dus die dikke buik krijg ik niet meer plat . ik heb geen zin om iedere dag buikspier oefeningen te doen , omdat ik er geen tijd voor heb je kent het wel huisje , boompje ,beestje . ik zit nu aan de koffie met een pak koek wat bijna op gaat. ik moet er een streep onder zetten en zeggen tegen me zelf ga door . want ik weet dat ik het kan. dames dus ook ik jullie steun.
    Nauw we hebben precies het zelfde situatie..
    ik wil morgen weer beginnen ik zet afentoe wel wat ik op die dag hebt gegeten en ik probeer 1 keer in de week te wegen want ik vind het vrijmoeilijk want ik wil graag iedere dag wel weten hoe ik er aan toe ben..haha wel erg maar ik probeer het vol te houden.
    En inshallah haal ik mijn 70 kilo....

  7. #7
    just me!

    Reacties
    472
    13-02-2007

    Ik ken het! ik was 10 kg afgevallen..nu alweer bijna 5 aangekomen..ik wil er 10 af! dan zit ik op mijn juiste gewicht, hoe ik het hebben wil. Kwestie ook van sporten..maar geen zin an.
    KOmt good!
    [SIGPIC][/SIGPIC]


    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
    LAURILLARD.

  8. #8
    In love with jou

    Reacties
    175
    09-04-2007

    ik ga deze zomer ook beginnen , maar ik kan maar niet stoppen met eten.
    telkens zeg ik dat ik niet meer veel ga eten maar zodra ik eten zie. val ik aan zonder bismillah.
    mohiem, hier in deze topic moeten we elkaar maar gaan steunen want ik wil ook 10 kilo afvallen.

    Summer 2010 insjallah!
    Tetouane Here we come!


  9. #9
    NICKNAAM NIET GELDIG

    Reacties
    1.979
    12-01-2005

    pfft weet je hoe erg het is
    bijmij is er 11 kilo af woog eerst 103! dat nadatikme twee m aanden helemaal heblaten gaan. tfou afvallen duurt zo lang.....

    moet binnen twee weken minstens vier kilo kwijt om eindelijk onder de 90 te gaan zitten enmaar hopen dat ik volhoud tot onder de tachtig want ik sport niet en het gaat zo langzaam daardoor, heb helemaal geen zin in sporten vbleegh

    veel meer zin in een lekker pak mergpijpjes


    en eet weinig daar niet van vanavond een kommetje vogeltongetjes ( lsan e tir) wat heerlijk was zolang het duurde en smorgens had ik een koekje op en dat was het dan
    GROEN RUILEN?100% TERRUGGAAF GARANTIE!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    super dat jullie allemaal meedoen zo stimuleren we elkaar. inshallah gaan we het halen ik begin morgen nauw zet erbij wanneer jullie dames willen beginnen en wat jullie streefgewicht is. en ik wens iedereen succes en volhouden allemaal...

  11. #11
    Hilversum babe

    Reacties
    2.248
    15-06-2004

    Citaat Geplaatst door lollypopje Bekijk reactie
    HOi.
    ik ben 22 jaar en ik woogde eerst 97 en daarna was ik afgevallen naar 93 ben eve gestopt en daarna verder gegaan en weeg nu 87 en ik val goed af maar het probleem is ik kan niet lang in een week volhouden met afvallen en ik vind dat zo erg want zo val ik weer snel terug en ik wil nu doordat ik deze topic hebt geopend er echt mee verder gaan want iedereen lacht me uit dat ik dik ben me vriend zeurt altijd dat er wel wat kilos kwijt kunnen en me moeder wil ook dat ik afval. ik hoop dat het me nu gaat lukken. ik wil echt 70 kilo wegen...

    mijn gewicht:87.4
    mijn lengte 168
    mijn streefgewicht: 70

    ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren om te bereiken wat we graag willen. en alle goeie tips zijn welkom dames..

    meid je mag niet meer dan 68 kg wegen dus doe je best ga zwemmen , water drinken en minder eten en meer bewegen (dansen)...
    succes!!!!!!!
    XXX

  12. #12
    love my babygirl

    Reacties
    3.577
    19-05-2006

    Citaat Geplaatst door lollypopje Bekijk reactie
    HOi.
    ik ben 22 jaar en ik woogde eerst 97 en daarna was ik afgevallen naar 93 ben eve gestopt en daarna verder gegaan en weeg nu 87 en ik val goed af maar het probleem is ik kan niet lang in een week volhouden met afvallen en ik vind dat zo erg want zo val ik weer snel terug en ik wil nu doordat ik deze topic hebt geopend er echt mee verder gaan want iedereen lacht me uit dat ik dik ben me vriend zeurt altijd dat er wel wat kilos kwijt kunnen en me moeder wil ook dat ik afval. ik hoop dat het me nu gaat lukken. ik wil echt 70 kilo wegen...

    mijn gewicht:87.4
    mijn lengte 168
    mijn streefgewicht: 70

    ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren om te bereiken wat we graag willen. en alle goeie tips zijn welkom dames..


    ik woog 2 jaar geleden 123 kilo

    ik ben op dieet gegaan en ben al meer dan 45 kilo kwijt, moet nog 7 kilo dan ben ik op mijn streefgewicht.

    drink gewoon veel water, eet op vaste tijden perdag in klein porties en beweeg veel, ik garandeer je dat je zult afvallen.


    sterkte jongedame ik hoop inshaallah dat je je doel zal gaan behalen
    just living my life....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door mizzapart Bekijk reactie
    meid je mag niet meer dan 68 kg wegen dus doe je best ga zwemmen , water drinken en minder eten en meer bewegen (dansen)...
    succes!!!!!!!
    ik ben al blij als ik 70 weeg dan zit er maar 2 kilo en dat zal geen ramp zijn joh maar bedankt voor je tip.

  14. #14
    Que te Mueve

    Reacties
    995
    27-01-2008

    Citaat Geplaatst door lollypopje Bekijk reactie
    HOi.
    ik ben 22 jaar en ik woogde eerst 97 en daarna was ik afgevallen naar 93 ben eve gestopt en daarna verder gegaan en weeg nu 87 en ik val goed af maar het probleem is ik kan niet lang in een week volhouden met afvallen en ik vind dat zo erg want zo val ik weer snel terug en ik wil nu doordat ik deze topic hebt geopend er echt mee verder gaan want iedereen lacht me uit dat ik dik ben me vriend zeurt altijd dat er wel wat kilos kwijt kunnen en me moeder wil ook dat ik afval. ik hoop dat het me nu gaat lukken. ik wil echt 70 kilo wegen...

    mijn gewicht:87.4
    mijn lengte 168
    mijn streefgewicht: 70

    ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren om te bereiken wat we graag willen. en alle goeie tips zijn welkom dames..
    bizar gewoon, ik woog ook ruim 97 eerst, en nu 87 kg alleen mijn lengte is 1.75 ong.

    ik wil meedoen. maar ga naar maghreb binnenkort en ik wil daar doorgaan met dieëten maar weet niet hoe???
    | Sports Fanatic

  15. #15
    Elegance is Refusal

    Reacties
    58
    15-06-2006

    Dames met over gewicht! Vraag aan je huisarts naar de HSG- kuur.. daarmee val je binnen 2 weken super veel af! Dat is ook bewezen en mijn tante heeft het ook gevolgd.. Enige nadeel is dat je elke dag een prikje moet krijgen in je arm.. maar dat kan je ook zelf doen.. hierna volgt een streng dieet, die je ook van de huisarts zal krijgen.. Het wordt btw ook 100% vergoed!

    Succes!
    The prettiest virtue must be the greatest of all and that is MODESTY.