1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Ya$mine Bekijk reactie
    Voor de mensen die een zwak hebben voor zoetigheid (like me ) is 't volgende heeeel handig.. Teminste voor mij werkt het
    Je moet gewoon de hele week heel gezond eten en minimaal 3x per week intensief sporten. Ook zoals iemand hierboven zei geen brood, pasta, rijst patat etc want dat scheelt heel veel!
    Als je het dus goed hebt volgehouden de hele week kan je 1 dag inlassen als een soort ''cheatdag''.
    Op die dag eet je gewoon waar je zin in hebt. Het helpt mij van de zoetigheid af te blijven.
    Ben trouwens 1.70 en weeg 58 kilo.
    dat is wel zo ik ben daar nu ook mee bezig en elke zondag als ik goed ben afgevallen wil ik iets lekkers nemen voor die dag..

  2. #32
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    715
    03-11-2004

    haai meid succes ik wil ook nog 5 kilo afvallen toevallig weegde net als jij en nu weeg ik 70 kilo. Wil graag 65 wegen

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door amalia87 Bekijk reactie
    haai meid succes ik wil ook nog 5 kilo afvallen toevallig weegde net als jij en nu weeg ik 70 kilo. Wil graag 65 wegen
    dat gaat je wel lukken meid je bent al heel wat afgevallen..

  4. #34
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    715
    03-11-2004

    dankje meid jij ook

  5. #35
    xxxxxx

    Reacties
    1.519
    22-12-2004

    heey meiden jullie moeten echt veel groene thee drinken help echt. ik zet meestal een pot per dag en dat drink ik op. voor de gene die het niet lekker vinden er is ook groene thee met citroen smaak. doe het jullie zullen de resultaat bereiken

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door miss-latifa Bekijk reactie
    heey meiden jullie moeten echt veel groene thee drinken help echt. ik zet meestal een pot per dag en dat drink ik op. voor de gene die het niet lekker vinden er is ook groene thee met citroen smaak. doe het jullie zullen de resultaat bereiken
    en waar heb je die gehaald die groene thee

  7. #37
    100% ME

    Reacties
    237
    28-04-2005

    pff ik moet ook afvallen

    Ik houd het altijd een weekje vol en daarna gaat het gewoon mis. Ik heb soms het idee dat het me nooit gaat lukken. Ik houd het gewoon niet vol. Ik wil inshallah 10 kilo afvallen. Ik weeg op dit moment 65 kilo en ben 1,60m.

    Ik wil inshallah morgen weer beginnen en dit keer wil ik het echt volhouden. Mischien als we het samen doen, dat ik wat beter gemotiveerd ben om het vol te houden.
    Ik zal dan elke keer mn eetverslagje plaatsen.

    Mn eetverslag voor vandaag zal ik ook even plaatsen.:

    Ochtend:
    3 sneetjes vokorenbrood met smeerkaas 20+
    Glas thee zonder suiker

    Middag:
    1 sneetje volkorenbrood met smeerkaas 20+
    1 limonade drink.

    Avond:
    boord met rijst,groente en vlees.
    Cola light.
    bekertje vla.

    En ik had ook nog ong 1,5 liter water op vandaag.

    (Ik heb het gevoel dat ik veel heb gegeten vandaag)

    Behandel iedereen zoals je zelf behandelt wilt worden


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.225
    24-05-2008

    ik ga er ook maar aan beginnen,,
    heb heupen man..
    lelijk,, terwijl veel dat mooi vinden..

  9. #39
    Elegance is Refusal

    Reacties
    58
    15-06-2006

    Citaat Geplaatst door Hayfa Bekijk reactie
    mijn huisarts zei: meer bewegen!...

    zou je meer kunnen vertellen. Hoeveel woog je tante/lengte etc.

    krijgt iedereen dat?

    Hey meis,
    Voor zover ik weet is iedereen geschikt voor de kuur, je moet even meer info vragen aan je huisarts! Mijn tante is 1.65 en woog 85..
    Door de HSG-kuur en daarna gewoon gezond eten, weegt ze op dit moment 73, maar vlak na de kuur was het zeker rond de 70 kilo..

    Hoop dat het je lukt meid!


    x
    The prettiest virtue must be the greatest of all and that is MODESTY.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    93
    09-12-2007

    en waar kun je de groene thee kopen weet iemand dat. ik wil het 1 keer uitproberen..

  11. #41
    MVC Marokkaanse

    Reacties
    3.017
    15-11-2006

    Luister mensen afvallen is niet moeilijk, zolang je de juiste dieet volgt en goed sport. En je kunt dat volhouden dan val je makkelijk af.

    Mijn buurvrouw die is 30 kilo afgevallen, ik zal jullie vertellen wat haar dieet was. Ze heeft nu een maatje 36, trut.
    Moehim wat ze me vertelde was dat ze alleen yoghurt at en kwark.
    Ze at sla,wortels,appels, moehim groeten en fruit dat at zij.
    Beetje vlees verder at ze gewoon groenten en fruit, en veel spa-water acht abnormaal veel spa water. Als ze honger had at ze wortels.

    En suikervrije kauwgoms.
    Kijk als je dat één maand volhoudt val je 8 kilo af of meer zelfs. Zij is in één maand 8 kilo afgevallen.
    Meerdere gebruikers!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.829
    16-11-2005

    Heey dames ik wil ook graag meedoen,
    kmoet nog 2.7 kilo eraf, dan weeg ik 60
    en kheb nog een maandje de tijd






  13. #43
    MVC Marokkaanse

    Reacties
    3.017
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door fino Bekijk reactie
    Heey dames ik wil ook graag meedoen,
    kmoet nog 2.7 kilo eraf, dan weeg ik 60
    en kheb nog een maandje de tijd
    Ik weeg 65 en wil 55 wegen, maar de probleem is ik val bij mijn gezicht af en niet bij de plekken waar 't moet.
    Meerdere gebruikers!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.829
    16-11-2005

    Ik weeg 65 en wil 55 wegen, maar de probleem is ik val bij mijn gezicht af en niet bij de plekken waar 't moet.
    hmmm je gezicht? ja daar heb ik niet zo heel veel last van gelukkig, ik val meestal eerst bij mijn buik af en me gezicht gaat wel een beetje mee met de rest van mijn lichaaam.. mss moet je spierversterkende oefeningen doen, want als je spieren kweekt dan werken ze ook meer als je niets doet en verlies je daar ook, snap je?






  15. #45
    MVC Marokkaanse

    Reacties
    3.017
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door fino Bekijk reactie
    hmmm je gezicht? ja daar heb ik niet zo heel veel last van gelukkig, ik val meestal eerst bij mijn buik af en me gezicht gaat wel een beetje mee met de rest van mijn lichaaam.. mss moet je spierversterkende oefeningen doen, want als je spieren kweekt dan werken ze ook meer als je niets doet en verlies je daar ook, snap je?

    Doe ik ook joh, ben altijd met de fiets of lopend. Ik beweeg hartstikke veel, maar misschien komt 't ook door dat ik er teveel op let. Dan krijg je steeds dat beeld dat er niks is veranderd.
    Maar ik hoor wel veel van mensen dat ik bij mijn gezicht veel ben afgevallen, had echt een bol gezichtje.
    Meerdere gebruikers!