1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    13-01-2004

    Question ziekte en bijgeloof

    Haai allemaal!
    Ik ben studente psychologie en heb de volgende opdracht gekregen. Ik moet van "een cultuur" de bijgeloven omtrent ziekte en genezing onderzoeken en daar een mooi verhaaltje over schrijven. (zeg maar gerust verhaal, 12 pagina's!). Ik heb voor de Marokkaanse cultuur gekozen en zit een beetje over het internet te surfen.

    Ja. :verdomme:

    Ik begrijp er dus echt helemaal niks van! Djinns? Het boze oog?? :watte?:
    Begin zo langzamerhand een beetje in paniek te raken en weet niet meer waar ik moet beginnen.
    Wie weet waar ik betrouwbare en bruikbare informatie kan vinden over dit onderwerp?Wie zou mij wat over zijn/haar bijgeloven kunnen vertellen? Wie is wel eens genezen door middel van een ritueel, gebaseerd op bijgeloof? Wie heeft uberhaupt IETS ZINNIGS over het onderwerp te melden??
    Ik weet dat ik hier hele algemene vragen stel, maar kweet niet eens de juiste vragen te stellen!
    Wie helpt mij????

    Alvast bedankt!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.252
    04-06-2003

    Re: ziekte en bijgeloof

    Origineel gepost door uuuuhm
    Haai allemaal!
    Ik ben studente psychologie en heb de volgende opdracht gekregen. Ik moet van "een cultuur" de bijgeloven omtrent ziekte en genezing onderzoeken en daar een mooi verhaaltje over schrijven. (zeg maar gerust verhaal, 12 pagina's!). Ik heb voor de Marokkaanse cultuur gekozen en zit een beetje over het internet te surfen.

    Ja. :verdomme:

    Ik begrijp er dus echt helemaal niks van! Djinns? Het boze oog?? :watte?:
    Begin zo langzamerhand een beetje in paniek te raken en weet niet meer waar ik moet beginnen.