1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    *VerHaal*

    Piep piep!! Daar ging me telefoon weer. 'Met Laila.' 'Hey Laila, met Nora.' Heeeeeeeeeeey Nora, lieverd lang niet meer gesproken, hoe gaat het met je?' 'Ja gaat helemaal perfect, en met jouw?'
    'Goed goed.' 'Hey maar ik belde je, om te vragen of je zin had om wat leuks te gaan doen met mij?' 'Ja tuurlijk, je hoeft het nog eens niet te vragen gekkie!'
    Nora is een hele goeie vriendin van Laila, ze kennen elkaar al sinds ze kleuters zijn.
    'We hebben elkaar echt veel te vertellen joh' zegt Laila. 'Zeker meid, over de vakantie enzo.'
    'Ja man, echt wel. Maar wanneer spreken we af.'
    'Uuuuh, kan je morgen?'


    __________________________________________________ __________





    Sorry heb slaap, morgen ga ik verder!!!!!

  2. #2
    *taker3esht*

    Reacties
    1.630
    15-08-2002

    ga doooooor!!!!



    slapen doen we later wel toch!!!

    xjes Samiratoen
    I once asked a bird: ‘How is it that you fly in this gravity of darkness’ She responded ‘Love lifts me’




  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    Origineel gepost door Samiratoen
    ga doooooor!!!!



    slapen doen we later wel toch!!!

    xjes Samiratoen
    Lieve schat, ik wil wel, maar ben MOE!!!!!!!!!

  4. #4
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    Origineel gepost door Samiratoen
    ga doooooor!!!!



    slapen doen we later wel toch!!!

    xjes Samiratoen
    Ga doooooooooooooor
    Ja dat kan ik van jou zeggen samira jij moet ook doorganm et je verhaaaaaaaaaaaaal
    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  5. #5
    *taker3esht*

    Reacties
    1.630
    15-08-2002

    hahaha... ik ben bezig!! heb geduld!!

    Maar eigenlijk heb ik ook slaap

    hihihi

    ik doe mijn best

    xxjes
    I once asked a bird: ‘How is it that you fly in this gravity of darkness’ She responded ‘Love lifts me’




  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ga doooooooooooooooor het is een leuk begin dus ga pleaseeee verderr

    groetjes hasna

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    Re: *VerHaal*

    Origineel gepost door Schrijfster
    Piep piep!! Daar ging me telefoon weer. 'Met Laila.' 'Hey Laila, met Nora.' Heeeeeeeeeeey Nora, lieverd lang niet meer gesproken, hoe gaat het met je?' 'Ja gaat helemaal perfect, en met jouw?'
    'Goed goed.' 'Hey maar ik belde je, om te vragen of je zin had om wat leuks te gaan doen met mij?' 'Ja tuurlijk, je hoeft het nog eens niet te vragen gekkie!'
    Nora is een hele goeie vriendin van Laila, ze kennen elkaar al sinds ze kleuters zijn.
    'We hebben elkaar echt veel te vertellen joh' zegt Laila. 'Zeker meid, over de vakantie enzo.'
    'Ja man, echt wel. Maar wanneer spreken we af.'
    'Uuuuh, kan je morgen?'


    __________________________________________________ __________







    'Morgen is prima meid.' zegt Laila. 'Okay dan, maar dan ga ik nu ophangen, ik zie morgen Laila!'
    'Beslama Noortje!' zei Laila, en toen hing ze op.
    Aaaaaaah wat gaaf, ik ga Nora weer zien. Yes, yes, yes! Ik ben zo blij.
    Toen kwam Karima binnen, het zusje van Laila.
    'Zoooooooo, wat kijk jij blij!'
    'Ja ik weet het, Nora heeft me net gebeld, en we hebben voor morgen afgesproken'
    'Wat leuk Laila, doe haar de groetjes van me & geef haar een hele dikke zoen van mij.'
    'Zal ik zeker doen zussie' zei Laila.

    De volgende dag....

    Piep Piep... 'Met Laila.' 'Hey lieve schat met mij, sta je om 13.00 uur bij
    de Mac, in de stad.' 'Ja is goed Nora, ik ga nu de deur uit en dan zie ik je daar.'
    'Okay tot dan, lieverd!' 'Doei Nora.'

    'Yemma, ik ga naar de stad ik heb met Nora afgesproken.' 'Waga, maar maak het niet te laat dochter.'
    Laila is altijd al het lievelingtje geweest van haar ouders. Maar daar maakte ze geen misbruik van.
    'Okay, beslama!!!!' En ze trok de deur achter zich dicht.

    Aaaah shit, dacht Laila, staan weer van die Marokkaanse schooiers die echt niks te doen hebben. Niet aankijken Laila!
    'Ewaaaaaaa a Zin, aaah wat een mooi meisje ben jij zeg' 'Ja toch a shabi' zei hij tegen een jongen naast hem.

    --------------------------

    I'LL BE BACK!!!!!!!!

  8. #8
    *taker3esht*

    Reacties
    1.630
    15-08-2002

    Nog een stukje... pleaseeeeeeee...

    xxjes
    I once asked a bird: ‘How is it that you fly in this gravity of darkness’ She responded ‘Love lifts me’




  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    'Ja echt echt een mooi meisje' antwoord de jongen. 'Ewa a Zin, praat je niet met me, heb je je tong verloren.' Aaaaah gelukkig de tram komt er aan!! Eindelijk verlost van die sukkeltjes.
    Zal ik dan maar een beetje vooraan zitten.
    'Pssst, Laila, Laila.' Huh?? Hoor ik nou me naam? 'Hey achter je.' Ik keek om. 'Heeeeeeeeeeey Abdel, ik dacht al wat hoor ik nou, ben ik gek aan het worden.' 'Hahaha, ewa hoe is ie Laila?' Abdel is een klasgenoot van 2 jaar geleden. 'Gaat prima met mij, en met jouw?'
    'Rustig rustig, je weet gaat zijn gangetje, en wat voor opleiding doe je nou?'
    'Ik doe 1e jaars HBO, en jij?'
    'Ik zit niet meer op school.' 'Nee? Waarom niet?'
    'Ewa je weet, geen zin meer.'
    Zooo, ik weet nog toen ik op deze jongen verliefd was, maar toen sinds die laatse schooldag, had ik hem niet meer gezien. 'Laila ben je er nog?'
    'Oooh sorry, ik was even aan het nadenken.' 'Over wat?'
    'Hey ik moet deze halte eruit' zei Laila.
    'Ooh, uuh Laila, mag ik je nummer, dan kunnen we eens een keer afspreken, je weet gewoon ff bij praten'
    'Ja joh, is goed.'
    Na elkaars nummers uitgewisseld te hebben, stapte Laila uit.



    -----------------

    I'LL BE BACK AGIAN!!!

  10. #10
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    heeeeeeeeey ga snel door

    kus moi

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    Nu naar de Mac toe. Aaaaaaaaah ik zie haar al staan. Kijk haar zwaaien dan, aaah wat een gekkerd! Ik zwaaide met beide handen terug. Heeeey, ben ik te laat?' vroeg Laila 'Nee, ik ben te vroeg'
    'Hahaha, nog steeds het zelfde droge humor' zei Laila.
    'Ja toch!!! Hehehe...'
    'Ewa zied, kom we gaan ergens ff lekker wat drinken, en dan kunnen we lekker gaan kletsen, tot dat we erbij neervallen'
    'Haha, ik ken een Marokkaans restaurantje, kunnen we lekker een warme glas munt thee gaan drinken.'
    'Ja lekker, daar heb ik wel zin in' zei Nora. Onderweg naar het restaurantje, praatte de dames over alles, wat ze hebben meegemaakt sinds ze elkaar niet hebben gezien.

    Aangekomen in het restaurantje bestelde ze 2 munt thee.
    'Hey je raad nooit we ik vandaag heb gezien in de tram.'
    'Wie, wat, waar? Vertel.'
    'Abdel..!' zei Laila
    'Je bedoelt Abdel, jouw droomprins Abdel...'
    'Nou...!! Plaag me niet zo, hahha!'
    'Ewa vertel wat zei hij allemaal..!'

    -----------------------------------------------

    I'LL BE BACK AGAIN SOON!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    Sorry dat het allemaal van die kleine stukjes zijn, maar ik ben ook bezig met een verslag voor school.



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-09-2002

    Piep piep.... 'Oooh sorry Nora, me telefoon gaat over.'
    'Geeft niet..'
    'Met Laila...' 'LAILA.....LAILA.. kom snel naar huis!!!!!!'
    'Doe niet zo hysteries Karima..'
    'Er is iets met papa mens.. snel!!'
    'WAT?.... Wat is er..?'
    'Kom nou maar gewoon naar huis.' Na die laatste woorden hing Karima op.
    'Wat is er Laila, je bent zo bleek. 'Er is iets met me pa.. ik moet naar huis, sorry Noor.'
    'Geeft niet lieverd... ga maar snel naar huis'

    Snel snel......... aaah shit wanneer komt die tram. Oh mijn god wat kan er nou aan de hand zijn met papa. Oh Allah, alsjeblieft laat er niks ergs gebeurd zijn. 'Er is iets met papa.' Die woorden dwaalde in haar hoofd, op zoek naar antwoorden, wat kan er nou gebeurd zijn???


    -------------------------------------

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    50
    22-04-2002

    leuk verhaal

    Hoi schrijfster,

    Leuk verhaal...ga zo door. Ikwacht op je vervolg. Zie dat je online bent dus hoop dat je zo een vervolgje kan plaatsen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    32
    17-02-2002

    gaat het nog verder?? het is mooi. julie moeten boeken gaan schrijven hihi
    groetjes ihsane
    ihsane.l