1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-10-2003

    Stage gezocht voor mijn broertje in ICT!

    Hoi
    ik zoek een stage plaats voor mijn broertje,deze stage duurt ongeveer 5 maanden. Het gaat om een ICT stage plaats in Utrecht of omstreken!

    Hieronder zie je een omschrijving van de studie die hij volgt:

    Beroepspraktijkvorming (stage of werk)
    In de BOL-opleiding loop je het derde semester gedurende een periode van18 weken stage. Je kunt dan terecht komen op een afdeling als helpende hand van een systeembeheerder. Je kunt ook op scholen stage lopen. Basisscholen krijgen allemaal computers en die moeten (blijven) werken. Je kunt stage lopen bij een assemblagebedrijf, een bedrijf dat computers in elkaar zet op basis van de vraag van de klanten, of bij tweedehands computerbedrijven die nieuwe computers maken uit allerlei oudere afgedankte computers In de BBL-opleiding werk je naast je opleiding op school en spreken we dus niet van een stage. De naam beroepspraktijkvorming zegt het al: door de opgedane ervaring op je werkplek, in combinatie met de lessen op school, ben je goed in staat te voldoen aan de eisen die door het werkveld aan je gesteld worden.


    hieronder zie je een link van de opleiding die hij volgt:

    http://www.rocu.nl/opleidingen/secto...medewerker.htm

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-10-2003

    kan je mij het adres + telefoonnummer geven?
    kan je voor mij ook vragen of ze behoefte hebben aan een stagiaire?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-10-2003

    overvecht
    soekran, alvast bedankt

  4. #4
    la asel la fasel

    Reacties
    99
    14-12-2003

    hallo wie heeft er voor mij bpv opdrachten van de opleiding spw3 ik ben erg hopeloos.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Misschien dat je hier wat aan hebt:

    http://www.stagemotor.nl/studenten/z...oek=zoek+stage


    Yustme
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    29-10-2003

    ja het is zeker beter dat hij zelf zoekt! Maar hij is al maanden bezig en heeft nog niks kunnen vinden,dus daarom help ik hem nu daarbij!







    Jebli- Is het niet beter dat je broertje zelf zoekt..


    Een stage plek zoeken is toch ook onderdeel van de opleiding, later als hij gaat solliciteren kun je ook niet voor hem gaan zoeken.