1. #6196
    MVC Lid

    Reacties
    1
    01-01-2016

    Ik begrijp asia01, maar dit wilt niet zeggen dat je zo tekeer moet gaan tegen haar. Ze was jong en naïef. iedereen maakt fouten en ja ook domme fouten. Liegen, roddelen zijn ook zaken die haram zijn en toch zijn er mensen die het dagelijks doen (bewust, onbewust). Men mag haar niet zo oordelen. Daarvoor hebben we het recht niet. wie weet heeft Allah swt haar al vergeven. Wie zijn wij om haar te oordelen?

    Tenslotte zal ze zelf uit haar eigen fouten leren.

    Ik zie dat het een reactie is van 8 jaar geleden. Ik ben dus lekker vroeg voor een feedback.

    Lieve groetjes

  2. #6197
    MVC Lid

    Reacties
    8
    17-09-2013

    ik ben bezig met het lezen van het verhaal maar weet iemand op welke bladzijde het laatste vervolg staat?

  3. #6198
    MVC Lid

    Reacties
    169
    04-05-2013

    Ik heb t verhaal in 1 keer gelezen. Sprakeloos. MEGA respect voor jou! Ik hoop dat jij en je zoontje het nu goedmaken er zijn inmiddels jaren verstreken. Zou leuk zijn als je ons nog even laat weten hoe je nu ervoor staat.
    Nogmaals echt heel veel respect!!
    C A R P E - D I E M

  4. #6199
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-10-2015

    Prachtig verhaal!

  5. #6200
    MVC Lid

    Reacties
    2
    18-11-2005

    Ik wil weten hoe het nu met haar gaat

  6. #6201
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb je hele verhaal gelezen, wat heftig om te lezen hoe je geleefd hebt.
    Hoop dat je ex man goed gestraft wordt voor zijn daden om jou achter te laten met een kind. Hij is zeker blind geweest en heel erg beinvloedbaar.
    Ben blij dat ik ook heb gelezen dat je achteraf je fouten herkende en het verbeterde. Hoop dat het goed gaat nu met jou en je kind.

    Zou leuk zijn als je een vervolg verhaal schrijft hoe het nu, na een paar jaar met je gaat.

  7. #6202
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Zijn moeder is ook echt een slecht persoon. Wat zij heeft gedaan in jou verleden is gewoon niet te beschrijven. Een moeder die merkt dat haar zoon met een meisje speelt moet er voor zorgen, dat het goed aangepakt wordt. In plaats van een kind van een ander moeder als een slecht persoon te behandelen.
    Je hoort ervoor te zorgen dat beide hun fouten inzien en op een goede manier het oppakken. Niet ervoor te zorgen dat ze uit elkaar gaan en egoist te zijn om een persoon met kind te verwijderen uit haar zoon zijn leven.
    En ik gun ook niet dat hij een normaal leven nu zal hebben. Ik hoop echt dat hij iedere dag lijdt voor zijn fouten.

    Je hebt mij echt geraakt met je verhaal.

  8. #6203
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Zijn er geen leden die contact hebben met de topicstarter? Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat, ze heeft me echt geraakt met haar verhaal.

  9. #6204
    <3 Mamatie

    Reacties
    654
    29-06-2011

    Salsam weet iemsnd op welk pagina deel2 begint?

    Bedankt!

    [When y0ur heart is breaking and y0ur pain makes you fall: remember, just remember ALLAH sees it all


  10. #6205
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door casam0nbled Bekijk reactie
    Salsam weet iemsnd op welk pagina deel2 begint?

    Bedankt!
    Is er een deel 2 ?

  11. #6206
    MVC Lid

    Reacties
    260
    11-10-2009

    [QUOTE=Haageneesz;50526867]Weer die verleidelijke blik die hij me geeft, ik kan niet anders krijg kippenvel over heel me lichaam, ik zie hoe hij op ze lip bijt en me van top tot teen bestudeerd
    ''Kom je nou nog''
    Ik had opdat moment zoveel keuzes maar er was beslist maar 1 keuze die ik wilde maken en dat was met hem mee, waar we heen gingen interseerde me vrij weinig als ik maar bij hem was.
    ik ging naar een plek ver weg met mij gedachtes, het bracht me naar een plaats waar ik nog nooit geweest was.
    mijn lichaam leek verlamd te zijn, mijn hersens waren opdat moment uitgeschakeld, de liefde had de pijn overwonnen.
    een wereld dat geen verdriet of pijn kende.
    alles leek perfect totdat mijn telefoon overging, hij lag onder het kussen waar ik lag.
    ik zag dat me moeder belde ik klikte weg, voor even was ik weg.
    ik keek nu oog in oog met die jongen waar ik zo van hield, ik voelde zijn ademhaling sneller gaan ik voelde zijn hart bonzen op mijn boezem.
    En nu kwam ik terug naar de wereld die mij van dag naar dag in stukken breekt,
    ik duwde hem weg.
    ''dit kan ik niet maken en jij ook niet, ik ga maagd het huwlijk in'' dat was mijn standpunt, maar keer op keer weten de zwaktes mij te overwinnen.




    Welkom in een stukje van mij verleden en veel leesplezier.


    compleet in word http://www.speedyshare.com/924647821.html


    deel2 heb ik helaas nog niet helemaal in word.
    maar wel een stuk http://www.speedyshare.com/714489802.html
    Hij is weer ge


    Salaam wa alaikoum lieverd,

    Het is een pracht verhaal! Hoop dat het nu goed met je gaat. Je geeft aan dat er een deel 2 is, maar ik kan deze niet vinden.

    @dames weten jullie waar ik deel 2 kan vinden?

  12. #6207
    MVC Lid

    Reacties
    1
    01-03-2014

    Wauuw meid, ik heb je verhaal helemaal gelezen in Korte tijd. Ik ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat!

  13. #6208
    MVC Lid

    Reacties
    2
    24-01-2020

    Een van de beste verhalen die ik heb gelezen <3

  14. #6209
    MVC Lid

    Reacties
    79
    20-07-2009

    Wow heftig meid.. is nu al wel meer dan 10 jaar geleden maar dit blijft je wel bij. Ben in ieder geval blij dat het goed met je gaat en dat je het een plek gegeven hebt..
    Love live laugh

  15. #6210
    R&L

    Reacties
    1.262
    07-01-2022

    Wat een bullshit verhaal zeg. En iedereen maar serieus reageren zo uit haar duim gezogen dit