1. #46
    Justice

    Reacties
    1.857
    06-12-2007

    Mooi geschreven.
    Hopelijk komt er snel een nieuwe vervolg!

  2. #47
    .

    Reacties
    2.480
    28-03-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Oepaaaaa

    AMSTERDAM.


  3. #48
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Uppp

  4. #49
    ...

    Reacties
    79
    13-03-2007

    Nieuwe Fann,,!!

  5. #50
    hallo.

    Reacties
    158
    23-02-2007

    Heel mooi verhaal.
    Meerdere gebruiker's

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    49
    29-12-2007

    Citaat Geplaatst door Haageneesz Bekijk reactie
    ja ik stond er in die tijd niet echt bij stil.
    ik kan er nu weinig aan doen, want wat gebeurd is, is gebeurd.
    hopen dat Allah de barmhartige mij zal vergeven voor mijn zondes.
    inchalaah voor je maarjah het kan geburen naatuurlijkk mensenlijk..! allah had het zo gewild

    Offline.


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    415
    10-08-2005

    ga snel verder je doet het echt goed
    Verloofd Sinds 13-03-2007!!!

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    49
    29-12-2007

    Citaat Geplaatst door Diiamond-Roses Bekijk reactie
    Naja, je voelde je er goed bij.. Als ik nu
    naar het verhaal kijk ga je niet met hem
    trouwen, maar misschien komt alles goed
    en ben je nu met hem getrouwd.. Dan heeft
    ie het niet voor niks gedaan
    maar toch alsnog als hij met haar ging trouwens was het alsnog haram..!
    maarjah zo als ze zegt ze stond er niet bij stil van wat ze deed maar ik
    h0op dat alles goed is gekomen

    Offline.


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    49
    29-12-2007

    0ooh meid ga snel verder je hebt echt schrijftalent

    Offline.


  10. #55
    Justice

    Reacties
    1.857
    06-12-2007

    Ga verder

  11. #56
    Ongekend

    Reacties
    408
    14-05-2006

    plieeees ga gauw verderr

    p.s. nieuwe fan erbij! xx
    SALOUA_MAROC

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    29
    29-05-2007

    spannenddd
    nieuwe fan drbij
    ga snel verderr

  13. #58
    punt

    Reacties
    434
    18-02-2007

    Ze had geen woord opdat moment om de stilte te onderbreken.
    ik lag in me bed de raarste gedachtes gingen erdoor me heen.
    want wat als blijkt dat ik zwanger zou zijn? wat dan.?!
    snel verdrong ik die gedachtes en kneep me ogen dicht, ik voelde een lichaam naast me komen liggen en een arm over me schouder heen, laila gaf me een kus op me wang.
    ''Vergeet niet aan alles komt een einde aan en als je denkt ik haat me leven kan het altijd nog erger'' zei ze
    nu kneep ik me ogen nog harder dicht want ik wilde niet dat de tranen me zouden overwinnen,
    morgen zou ik een zwangerschap test gaan halen en de relustaat zou ik aan haar vertellen.
    daar stond ik dan voor de etos, er stonden 2 marokkaanse meiden achter me, ik vroeg om een zwangerschap test en rekende hem af,
    snel liep ik weer richting de auto, laila zat er al in en we reden terug naar huis, daar zou ik weten of ik zwanger zou zijn ofniet.
    eenmaal bij haar thuis aangekomen, las ik snel de gebruiksaanwijzingen.
    ik liep richting de w.c even twijfelde ik maar ik moest dit doen.
    ik heb een paar minuten op de w.c gezeten en ik kon maar niet plassen,
    ik kon het niet en ben opgestaan gooide de zwangerschapstest in de prullenbak en ben er vandoor gegaan.
    ik kocht snel een nieuwe simkaartje en me vingers deden het werk.
    ''Hallo'' zij er een stemmetje aan de andere kant, bij het horen van zijn stem leken alle problemen en zorgen weg te zijn, hij kon me laten lachen, hij kon me laten huilen, ik kreeg een glinsterende glimlach.
    ''Hey toppertje'' antwoorde ik.
    even was het stil en hij deed zijn verhaal we spraken af over een halfuur bij hem thuis..
    ik wist dat ik verkeerd bezig was en ik wist dondersgoed opdat moment dat ik niet moest gaan, maar ik kon niet luisteren naar mij verstand.
    mijn hart had keer op keer mijn verstand overwonnen.
    en dit keer weer, ik reed naar zijn huis toe.
    bij hem thuis aangekomen bleef ik een paar minuten in de auto zitten,
    het zou zo perfect kunnen zijn als hij de jongen was die ik in het begin leerde kennen, hij is zoveel verandert en er is zoveel gebeurt.
    maar hem laten gaan kwam er bij mij niet in.
    al was het de beste oplossing, ik stapte uit en liep zijn richting op.
    de deur ging al open, ik rook zijn parfum toen ik eenmaal binnen was.
    ik sloot de deur achter me dicht en liep richting de woonkamer, daar nam ik plaats op 1 van zijn stoelen.
    ''Waarom zit je op een stoel en kom je niet naast me zitten op de bank''? vroeg hij.
    het leek net of ik was bezeten maar ik stond op en liep zijn richting op, ik nam plaats naast hem en hij nam mij in zijn armen.
    het voelde goed, zo hoorde het ook te voelen, hij en ik en niemand anders.
    ''Ik hou van je'' fluisterde hij in mijn oor.
    weer werd ik zwak mijn kleding lag al op de grond,
    het voelde goed en heerlijk op dat moment.
    alles leek vergeten en vergeven te zijn, de wereld op me heen was ik vergeten,
    Dat er een grote kans was dat ik zwanger was kwam er bij mij niet naar binnen.
    daar lagen we dan op de grond, zijn tapijt voelde ik zacht in me rug kriebelen.
    ik kreeg overal kussjes, mijn hart maakte 1000 toeren per minuut.
    toen we klaar waren kleede ik me snel om,
    ''blijf je slapen'' vroeg hij.
    ''tuurlijk blijf ik slapen'' antwoorde ik vlug
    voor hem had ik altijd ja als een antwoord.
    die nacht bleef ik bij hem, hij sloeg zijn armen om mij heen en zo zijn we in slaap gevallen.
    Het was 04:00 toen ik mijn ogen opende, mijn hersens wilde 1 ding en mij lichaam snakte naar dat van hem,
    zachtjes kuste ik hem overal, zijn ding nam ik in mijn handen en masseerde hem, zijn ogen gingen nu ook open, hij keek me aan en glimlachte,
    ik ging boven op hem zitten en deed het werk.
    toen ik eenmaal klaar was voelde ik me opgelucht, ik ging naast hem liggen met zijn armen om mij heen.
    ''Je was geweldig'' zij hij.
    even was ik trots hoe raar het ook klinkt.
    Was ik nu verslaafd aan sex? of was ik verslaafd aan hem.
    1 ding wist ik zeker hem laat ik nooit meer gaan

    meerdere gebruikers


  14. #59
    -

    Reacties
    47
    21-04-2008

    Citaat Geplaatst door Haageneesz Bekijk reactie
    Ik voelde me er inderdaad goed bij, maar dat kwam omdat gevoelens met zich mee speelde.
    en voor mij gevoel heb ik geen fout gemaakt,
    Nee, daarom..Ik weet niet hoe het afloopt,want
    dan pas kan ik echt wat zeggen
    diiamond-roses

  15. #60
    punt

    Reacties
    434
    18-02-2007

    Vandaag was het de 3de dag dat ik over tijd was en over 4dagen vertrok ik met me zus naar marokko,
    Haar 2 vriendinnen zouden gaan en een zusje van 1 van haar vriendinnen.
    Ik was al best lang niet op vakantie geweest en ik kon dit wel goed gebruiken, op werk en school ging het slecht,
    mijn cijfers waren wel voldoende maar ik wist dat ik beter kon presenteren als ik eenmaal me best zou doen, op werk had ik meerdere malen ziek gemeld, dus ging het steeds slechter en dat kreeg ik ook van mijn werkgever te horen.
    vandaag zou ik wat spulletjes halen voor mijn vakantie en appie zou met me meegaan,
    we liepen hand in hand in de stad, het was weer helemaal van ouds.
    ik kocht mijn spullen en hij die van hem.
    hij zou ook op vakantie gaan naar marokko dus er was een grote kans dat ik hem daar tegen zal komen, we hadden al afgesproken dat ik in marokko af en toe bij hem zou komen slapen en hij bij mij, alleen we hadden nog geen plannetje omdat voor elkaar te krijgen.
    we waren klaar met onze spullen en liepen richting de auto,
    hij wilde naar huis dus we reden zijn richting op, thuis bestelde hij wat eten en ik ben op de bank gaan liggen, ik voelde zijn handen onder mijn rokje komen, ik sloot me ogen en liet me verassen, hij knoopte me rokje los en deed me panty uit, mijn truitje deed ik uit, hij tilde me op naar boven en daar lagen we halfnaakt op het bed,
    de deurbel ging, ik wist dat het onze eten zou zijn dus ik holde naar beneden met een handdoek over me heen, de deur deed ik open en nu stond ik oog in oog met de beste vriend van me broer.
    Tuurlijk hoe had ik zo dom kunnen zijn, ik wist dat hij daar werkte en dat hij af en toe bezorgde het is namelijk het restaurant van z'n oudere broer.
    hij keek me geschrokken aan, ik hoorde de voetstappen van appie de trap afkomen, ik stond verstuifd en keek appie aan daar stond hij met zijn boxer.
    ik kreeg niets uit me keel en liep richting de woonkamer, appie rekende af en kwam naast me zitten, hij vroeg wie het was en ik legde hem uit waar ik hem van kende.
    ik schaamde me dood,
    ik kreeg niets door me keel, was alleen bang dat hij naar me broer zou gaan en dan zou het pas een echte feest zijn.

    Toen ik die dag thuis kwam leek me broer van niets te weten.
    mijn zus was aan de telefoon met haar vriendinnen, ze was zo blij dat ze op vakantie mocht gaan, ah me zus mag letterlijk alles.
    ik liep naar me kamer en gooide me spullen naast het bed, ik plofte neer op me bed en ben daarna in slaap gevallen,
    in de nacht werd ik wakker gebeld door appie, ik nam slaperig de telefoon op, even hadden we gekletst over koetjes en kalfjes
    en daarna werd het een interssante onderwerp voor me, want het onderwerp sex kwam naar boven, ik verleide hem door de telefoon en deed deze keer zelf het werk.
    ik kreunde door de telefoon, ik werd gek van zijn stem en ik moest naar hem toe, ik deed me kleren aan en ben vanuit het raam naar beneden geklommen,
    snel starte ik me auto en reed zijn richting op.
    ik was verslaafd en sex en aan hem!

    meerdere gebruikers