1. #5821
    MVC Lid

    Reacties
    7
    02-11-2009

    ik hou van je hoop dat je alles achter je laat sgat (K)

  2. #5822
    zwinnnnnnnnn

    Reacties
    610
    25-07-2009

    wouw wat een verhaaal, vindt het echt erg voor jou, dit verdien je niet.

  3. #5823
    MVC Lid

    Reacties
    385
    16-02-2008

    komt er nog een deel drie..?
    'I praise Allah for sending me you, my love.


  4. #5824
    MVC Lid

    Reacties
    6
    20-02-2010

    Wollah kanker gaaar kanker **** neukt eerst kapot daarna huilen nal din mok

  5. #5825
    MVC Lid

    Reacties
    4
    04-04-2009

    Allereerst mijn complimenten,
    Ik vind het erg knap dat je het verhaal zo hebt weten te schrijven, dat de menigte geinteresseerd blijft.

    Het is fijn dat je het verhaal met ons wou delen, wellicht worden sommige mensen hier wakker door geschud.
    Voor degenen die gelijk een mening klaar hebben, 'het is niet aan ons om te oordelen'

    Ik wens je heel veel geluk & sterkte,
    inch'Allah komt het allemaal goed!

  6. #5826
    Bijna Lid

    Reacties
    319
    13-06-2005

    Mensen ik heb een vraagje ik heb deel 1 gelezen en deel 2 ook.
    Maar wat ik zou raar vind bij deel 2 is het is precies alsof die niet afgemaakt is.
    Klopt dat of ligt dat aan mij??




    ''Appie is niet door gegaan en ergens hoopt hij dat jullie weer 1 kunnen vormen, jij bent de moeder van zijn kind en hij is de vader van jouw kind en hij is mijn broer en ik gun hem dat ie ooit weer gelukkig zal zijn'' zei hij op een liefde volle toontje,
    ''laat hem zijn kind zien zodat fikri niet vergeet wie zijn vader is en dat ze geen twee onbekenden van elkaar woorden, ik begrijp je volkomen als je nee zegt want daar heb jij alle reden toe, maar denk er a.u.b over na, vooral je nu gelukkig bent en een nieuwe liefde hebt in je leven.'' zei hij en hij gaf me het gevoel van vroeger terug, hij stopte een papiertje in mijn hand.
    ''Dit is mij nummer, ik hoop dat je ooit van gedachten zal veranderen want fikri is ook mijn kleine neefje en ik begrijp het echt als je nee zegt want daar heb je alle redenen toe'' zei hij, ik kreeg niets uit mijn keel, alsof ik een dejavu kreeg en het verleden weer terug aan het spoelen was, ik knikte en deed het papiertje in mijn zak, zijn vriendin kwam aanlopen toen hij mij bedankte en ze liepen daarna hand in hand met elkaar weg. hij draaide zich nog om en gaf me het gebaar dat het goed was.
    ik glimlachte naar hem terwijl mijn telefoon afging in mijn tasje draaide mijn hart volle toeren.


    Dit is het laaste stukje bij deel 2, stop het daar of gaat het verder?

  7. #5827
    .

    Reacties
    81
    11-06-2008

    64 noti


    upp

    Meerdere gebruikers

  8. #5828
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-05-2009

    Het leven is 1 grote test, dat heb jij in de goede en slechte zin ervaren.. hieruit is een bijzonder mens gekomen en dat ben JIJ. Ik wens je ontzettend veel geluk met je kleintje want hij is echt het belangrijkste in je leven.

    heel veel liefs van Ihsane

  9. #5829
    MVC Lid

    Reacties
    385
    16-02-2008

    Citaat Geplaatst door xxxmaffiaxxx Bekijk reactie
    Mensen ik heb een vraagje ik heb deel 1 gelezen en deel 2 ook.
    Maar wat ik zou raar vind bij deel 2 is het is precies alsof die niet afgemaakt is.
    Klopt dat of ligt dat aan mij??




    ''Appie is niet door gegaan en ergens hoopt hij dat jullie weer 1 kunnen vormen, jij bent de moeder van zijn kind en hij is de vader van jouw kind en hij is mijn broer en ik gun hem dat ie ooit weer gelukkig zal zijn'' zei hij op een liefde volle toontje,
    ''laat hem zijn kind zien zodat fikri niet vergeet wie zijn vader is en dat ze geen twee onbekenden van elkaar woorden, ik begrijp je volkomen als je nee zegt want daar heb jij alle reden toe, maar denk er a.u.b over na, vooral je nu gelukkig bent en een nieuwe liefde hebt in je leven.'' zei hij en hij gaf me het gevoel van vroeger terug, hij stopte een papiertje in mijn hand.
    ''Dit is mij nummer, ik hoop dat je ooit van gedachten zal veranderen want fikri is ook mijn kleine neefje en ik begrijp het echt als je nee zegt want daar heb je alle redenen toe'' zei hij, ik kreeg niets uit mijn keel, alsof ik een dejavu kreeg en het verleden weer terug aan het spoelen was, ik knikte en deed het papiertje in mijn zak, zijn vriendin kwam aanlopen toen hij mij bedankte en ze liepen daarna hand in hand met elkaar weg. hij draaide zich nog om en gaf me het gebaar dat het goed was.
    ik glimlachte naar hem terwijl mijn telefoon afging in mijn tasje draaide mijn hart volle toeren.


    Dit is het laaste stukje bij deel 2, stop het daar of gaat het verder?

    hej,

    Dat vraag ik mij nou ook af.. krijgen we nog een vervolgje??

    gr
    'I praise Allah for sending me you, my love.


  10. #5830
    Bijna Lid

    Reacties
    319
    13-06-2005

    Kan iemand ons hier antwoord op geven?


    Goetjes...

  11. #5831
    MVC Lid

    Reacties
    5
    15-02-2010

    tfoeeeeeeeeee je kon ook naar mij kome hihi x

  12. #5832
    .

    Reacties
    81
    11-06-2008

    omg
    ya rab wat erg meid niet normaal
    je bent echt sterk geweest want als ik het was
    geloof me ik had dit niet overleefd
    allah u akbar !
    ik hoop insha allah dat na al deze ellende
    allah swt je veel geluk en gezonheid in je verdere toekomst geeft
    en ooit een man die goed voor je zal zijn!!


    Ik had er die tijd graag voor je willen zijn..

    Meerdere gebruikers

  13. #5833
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-09-2007

    is het een afgeschreven verhaal???

  14. #5834
    MVC Lid

    Reacties
    2.236
    01-02-2007

    Hoi meid,

    Het was echt een mooie verhaal om te lezen.
    Wens je veel sterkte en geluk toe incha allah.

  15. #5835
    meerdere gebruikers

    Reacties
    2.393
    09-10-2004

    Citaat Geplaatst door sumara Bekijk reactie
    omg
    ya rab wat erg meid niet normaal
    je bent echt sterk geweest want als ik het was
    geloof me ik had dit niet overleefd
    allah u akbar !
    ik hoop insha allah dat na al deze ellende
    allah swt je veel geluk en gezonheid in je verdere toekomst geeft
    en ooit een man die goed voor je zal zijn!!


    Ik had er die tijd graag voor je willen zijn..

    Je hebt het verhaal niet uitgelezen want als je verder leest lees je dat zij en Appie nu juist erg gelukkig zijn!