1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Veel Marokkanen hier op dit forum zijn een schande voor hun religie en hun volk.
    Maar Allah ziet en hoort alles, en leest ieders gedachten.

    Scottie lees rustig verder, maar blijf bij haar oude boeken. In haar nieuwste werken wordt ze partijdig hoor! Daar raakt ze te betrokken.
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  2. #17
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, Lady-arabia, ik kijk nog even. Het is niet dat ik niet wil maar het is veel werk. Scannen, door de letterherkenner heen, opslaan als een Worddocument en dan door de grammatika-kontrole heen en dan weer opslaan en dan sturen...

    Jullie ziet dat ik veel doe voor een fatsoenlijke integratie ...

    Grapje.

    Had ik maar een slaafje m/v die ik van alles kon opdragen... Doe dit, kook dat, strijk mijn kaftan ....

    Grapje.

    Serieus, ik kijk even hoe het gaat met dat copieren.

    Voor straks voor jullie allemaal, heiden of niet, een fijne nachtrust en mooie dromen.

    Scottie.

  3. #18
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door an3sdej
    Veel Marokkanen hier op dit forum zijn een schande voor hun religie en hun volk.
    Maar Allah ziet en hoort alles, en leest ieders gedachten.

    Scottie lees rustig verder, maar blijf bij haar oude boeken. In haar nieuwste werken wordt ze partijdig hoor! Daar raakt ze te betrokken.
    Nou, maar wat lees ik daar? Je leest het boek ook?

    Nou, dan ga ik door.

    Weet je wat ik zo fijn vind? Dat zij in haar beschrijving van de geschiedenis van god geen parabellen en vergelijkingen gebruikt. Ze probeert objectief, zonder vooroordeel te kijken naar de katholieken, de joden en de moslims. Voor een Hollander is dat goed, niks geen dode zeeen, niks geen vuur in een woestijn, gewoon: wat hoorde die man en welke geboden moest hij in een berg krassen.

    Scottie, lei en griffel.