1. #16
    koppig lid

    Reacties
    7.475
    23-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    scicpio,ik geloof niet dat je in alah, god of wat dan ook geloost. ooit gehoord van sbar. een moslim wel .

  2. #17
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam mo3alaikoem warahamatoe allah wa barakatoe.

    alleer eerst wil ik iedereen bedanken die intesse toon aan mijn geplaatste bericht om informatie uit te wisselen.

    scicpio, ik begrijp wat je wilt duidelijk maken, zulke vragen dwalen bij vele in het hoofd.
    Ik weet niet of je een moslim bent maar, ik raad je aan om je zelf meer in de islam te gaan verdiepen.
    lees boeken, ga naar internet site, vraag geleerde, bezoek lezingen.
    en eindig uiteindelijk bij de koran.
    Als jij je hierop zou focussen dan had je antwoord, op jou zeer bekende vragen.

    Ook kun je mij altijd mailen voor informatie over de Islam, ik zal dan mijn best doen je te helpen.
    dit geld elders ook voor alle andere de vragen hebben.
    misschien dat ik er wel antwoord op heb, desnoods zoek het voor jullie op.

    mijn email adres is: malika000@hotmail.com

    de mensen die hun email adres hebben achtergelaten, dank ik hierbij zeer, en ik zal met aanleiding van de islam zeker wat van mij zelf laten horen.

    ya7azaka allah bigairing inschallah.

    malika

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!


  3. #18
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    allah is groot en machtig,
    zonder hem is het leven lastig.
    dus laat zijn liefde in je hart groeien,
    dan zal het geluk in je leven bloeien!
    inschallah

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!


  4. #19
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    geen reacties meer?

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!


  5. #20
    Get Lost

    Reacties
    173
    07-04-2003

    Re: wie wil informatie met mij uitwisselen over de islam?

    Origineel gepost door malikab
    salaam mo3alaikoem broeders en zusters,

    ik ben op zoek naar heren en damens die met mij informatie zouden willen wisselen over de islam, iemand die weinig weet over de islam is net zo zeer welkom als iemand die een breder IQ bezit.
    ik zelf ben 18 en ik kom uit Tilburg.
    daar heb ik op donderdag avond ook 2 uur les om meer van de islam te weten te komen.
    ik ben dus nogal jong maar ik zou graag meer willen leren over de islam, want daar ben je uiteraard nooit te jong of te oud voor.
    al er iemand is die meer in de islam wil gaan verdiepen maar nog zonder kennis, help ik met op en armen.
    dus broeders en zusters, inschallah hoop ik gauw van iemand te horen,

    3alaikoem salaam warahmatoe allah wa barakatoe
    malika
    Asalaam 3aleikum Malika...
    Masha Allah dat je deze oproep hebt geplaatst...egt een goed idee van je. Ik voeg je zo insha Allah toe dan kunnen we beiden insha Allah meer kennis vergaren.

    Ma3asalama,
    Een zuster...
    Citaat der Citaten:
    '..ay ayy .... Listen up ..Mijn niveau is te hoog voor jou om er zelfs aan te denken.. jouw leven bestaat alleen uit mensen bekritiseren door naar anderen te luisteren, waarvan jij al weet dat die persoon een en al uit vooroordelen bestaat. Jij vergelijkt jezelf met de minstwaardige personen zodat het lijkt alsof jouw niveau zo immens hoog is.. So Honey Get Lost .. '

  6. #21
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam ik wilde even iedereen die gereageerd heeft en iedereen met wie ik al heb gesproken bedanken.

    salouanadoria, ik zie je inschallah wel verschijnen.

    sallaam mo3alaikoem
    malika

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!