1. #1
    Salaam 3alikoem

    Reacties
    165
    30-12-2002

    Wie wil inshaallah helpen bij het beheren van een site over Palestina Iraq ..........

    Salaam broeders,

    De website is opgezet door jonge mensen die een ander licht op Palestina trachten te schijnen, dan tot op heden gedaan is.
    Zij streeft naar een onafhankelijke Palestijnse staat en ondersteunt het recht van het Palestijnse volk op zelfbeschikking. Tevens streeft zij ernaar velen op de hoogte te houden van de werkelijke gebeurtenissen in Palestina

    Lijkt het je leuk om een steentje bij te dragen en heb je wat tijd over laat het ons dan inshaallah weten.

    Wil je meer info over de site of wil je bekijken wat het percies is je kunt altijd mailen voor meer info.

    Alvast bedankt wasalaam.

  2. #2
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    InschAllah..Kan je me het adres van de site sturen. Ik ben zeker bereid een steentje bij te dragen..
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    864
    03-05-2003

    ik wil ook wel een steentje bijdragen
    [GLOW=limegreen]Laat de haters maar haten Laat de praters maar praten Maar deze Marokkaan kan je beter met rust laten [/GLOW]
    SCHULDIG Is De naam

  4. #4
    Here is I

    Reacties
    1.407
    07-07-2003

    Beste broeder,
    Insha'Allah wil ik graag een steentje bijdragen en als het moet een grote kei.
    Dit vind ik nou een goed idee.
    Wat een ander lid al zei geef ons de naam van de site en laat ons maar weten hoe of wat.
    Allah ou malik alhamd voor mijn lieve man en kinderen.

  5. #5
    Ik ben wie ik ben...

    Reacties
    15
    07-06-2003

    ik wil je best wel helpen. Ik ben ook bezig met me eigen site. www.mocrobrothers.nl
    Ik ben wie ik ben.... Wie ik ben is wat jij ziet... Wat jij ziet is Wat jij oordeelt... Wat jij oordeelt ben ik niet.

  6. #6
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Eej k wil je wel helpen a sahbi

    Hicham

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  7. #7
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Grappige foto's die mocrobrothers. Welke ben jij Salim?

  8. #8
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Ligt eraan, wat het statement van de de site is.

    kan namelijk nietmeewerken aan een site die zelfmoord actie's goedkeurd. Maar wel aan een site die het geweld van welke zijde afkeurd

    Ben Unix beheerder, laat maar weten

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  9. #9
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door babyvanbelisma
    Grappige foto's die mocrobrothers. Welke ben jij Salim?
    Dat soort foto's hingen vroeger ook bij de IT in de etalage.
    Maar dan heet het verderfelijk.....

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  10. #10
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  11. #11
    Ik ben wie ik ben...

    Reacties
    15
    07-06-2003

    Origineel gepost door babyvanbelisma
    Grappige foto's die mocrobrothers. Welke ben jij Salim?
    ik ben die met die stekels. Zwart truitje en blauwe soijkerbroek.
    Ik ben wie ik ben.... Wie ik ben is wat jij ziet... Wat jij ziet is Wat jij oordeelt... Wat jij oordeelt ben ik niet.

  12. #12
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Salim18
    ik ben die met die stekels. Zwart truitje en blauwe soijkerbroek.
    Wel de leukste van het stel, maar dat is mijn mening

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein