1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    met dank aan de PVDA,ASOma Bin Laden, Islamitische criminelen/verkrachters/straatrovers,niet-geintegreerde ouders,bijstand-fraudeurs,moslim extremisme,David Haselhoef,El Moumni en de Sexslavin van Assen die natuurlijk nooit had moeten praten...

    Jullie worden bedankt!!!!!!!!!!

    met dank aan de NSB, Mussert en Hitler, christelijke criminelen/verkrachters/pedofielen/joodse extremisten, Theo van Gogh, Pim Fortuin, en de verkrachte vermoorde peuters van moslims die natuurlijk nooit hadden mogen praten

  2. #17
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim


    Ja dat is ook een antwoord, maar op welke vraag????

    Ik kan de vraag niet vinden..

    www.ben-jij-dom.nl
    ach joh pimmetje het is gewoon een vervolg op jou antwoordt!!!.... of nee liever gezegd een tegenargument, want nu klopt jou antwoord niet meer en moet je dus een nieuw antwoord verzinnen!! oeps...
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  3. #18
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Origineel gepost door Pim



    Weet je wel wie Aphrodite is??
    wilde je me dat soms uit gaan leggen ofzo...
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    Hey Pimmetje,


    Ik zie weer dat je aanwezig bent.
    Zonder jou zou het hier saai zijn.
    Jij geeft weer precies aan hoe een deel van de nederlanders over de islam denken en over marokanen.


    Maar probeer niet zo agressief over te komen, probeer een discussie te openen.
    Ik vind het best dat jij een extreme mening hebt over mij en anderen, maar probeer serieus te blijven.
    Want zo kan ik je niet serieus nemen.

    Geef goede punten waarop wij weer serieus op kunnen reageren.

    Want sommige mensen willen jou niet begrijpen, maar jij wil ook niet ons begrijpen.


    Wat ik nog wilde vragen: Heb je eigenlijk wel een leven?Of ben je zo een iemand die thuis alleen zit met zijn computerje?Want uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder leven ,hun agressie en haat op andere mensen gaan uitten(in dit geval de islam en de marokanen).
    want ik denk ,dat wanneer jij een leven had , het echt te druk zou hebben om ons te haten.

    Maar dat is weer mijn mening

    Oh ja, ik wou je nog vertellen dat mijn fiets bijna was gestolen door een nederlandse junk.Ja je hoort het goed een NEDERLANDER

    Ik moet weer gaan................................



    ==================================
    Forgive your enemies,but donĀ“t forget their names

  5. #20
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door DESPERADA
    Ja HooR!! Tis precies Hoe ik dacht dat het zou ziJN.... in een woord....

    TRIEST

    Trieste mensen, allemaal BraaF Ja en Nee KnikkeN.... Niemand die fel optrad tegen de achterlijke uitspraken van HaFid.......

    VanaF Nu zullen ze alleen maar menseN uitnodigen waar van ze zekeR weten dat die zeggen waT ze willeN HoreN... menseN zoals A.Eddaouadi, en heeR Chippih zullen van het toneel verdwijneN...... DaT ziJN overigens TOppeRS.... Die de andere kant lateN HoreN.....

    heB weeR spijt dat ik heB gekeKeN....
    Schrijf een brief naar de NCRV, een krant of een opinietijdschrift waarin je dit zegt! Misschien dat het helpt. Al kan ik me voorstellen dat je daar helemaal geen zin in hebt, omdat je er wat moedeloos van wordt. Zo van, ze lezen toch alleen maar wat ze willen lezen. Maar niks doen helpt zeker niet.