1. #1
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    Bnet minirokjes deel 6 hahahahhaha

    Aangezien ik veel pm's krijg om mij dit verhaaltje te mailen zet ik het maar op de storyboard anders blijf ik 'm doormailen, ik heb 'm zelf gekregen van me schatje:



    hahahaaha deze is ook weer fantastico Vrijdagmorgen verhaaltje van
    Fetosha:
    ik stond op en liep naar de douche, aangezien mijn vader nog slaapt en
    de ketel buiten de douche hangt mag ik zekerz niet 's ochtends gaan
    douchen,
    Whes ket doewash al hmara?!? Schreeuwt baba altijd...Dan maar extra
    parfum opspuiten..

    Erg mooie weer denk maar eens dat ik vandaag richting scheveningen ga, even Aichakendiesja opbellen... EWa kemara djel tazien,
    slaap je nog awla? wiellie wiellie word wakker vandaag gaan we leven
    leven joeeeeeeeee.. Ih scheveningen!! Noedie a doeba, ben over 5 min voor je deur.... Aichakendiesja luister a tagna, we gaan naar SpecialCar-rent, en huren vandaag wahid strakke bak!! jah a tagna!! Mieneer we hebben net gebeld en we komen voor de SLK of te wel voor de nieuwste..
    yemahinooooo
    Planken planken a tagna, op richting Dien Haag.... hé links links, doe snel de ramen omlaag, ik zie liekkere jongens in de verte.... planke planke... doe snel die leuke nummer doe doe wiellie wiellie... yahla a fetosha meezingen..

    LEven leven. hihihihiihh en laten leven meid!!! Hé boy, ga je geen
    ritje maken in mijn auto? Azinino arahied!!! ssssssssst!! tfoe, ik chanter de jongens en ze willen niet.. Nail hal babahoem!! tfoe tfoe, heb je
    hubaboeba bij je? tfoeeeeeeeeee!!! he fetosha is dat niet Aboe van de chat? jaa, kom hem kunnen we wel chanteren... Ewa aboe hbieboe, fien? moet ik je brengen?
    Aboe: mag ik dan rijden? Emmm, (pssst, aichakendiesja zeg jaaa, dan
    hebben we in iedere geval een jongen in de auto)... hihihihih wielie wielie, geen grapjes met jou he aboe... maar tlah a hbieboe.. dan rijdt hij hun naar ergens waar ze het niet kennen, Aboe!! hihih wielie wielie, waar zijn we?!

    Aboe, he chici's van me, ik heb gemerkt dat de auto niet vloeiend rijdt
    met overgewicht, stap eens even uit!! ewa snel aboe!! Diend Babek!! waar ga je heen? kom terug a schooier Willie willie zegt fetosha het is half 8 we staan hier in middel of nowhere oke aichakendiesja zegt willie nerrie nerie, kom we vragen aan mensen waar we zijn..aichakendiesja zegt oopsssss, mijn lange rok ligt nog in de auto waar Aboe mee weg gereden is...

    nu kan ik al helemaal niet naar huis en gingen iedereen vragen, ineens kwam Anouar Scheeftand hij reed langs en aichakendiesja zei tegen fetosha versier hem mischien kan hij ons brengen naar centrum kan ik effe snel zeeman in voor een lange rok dus hun naar de BMW 325 (met rooie i) met witte leren bekleding van anouar scheeftand gelopen en hij zegt neej jullie komen niet in mijn auto fetosha zegt.... please, je krijgt nummer van die knappe vriendin van mij Latifa hij oke is goed stap in..... hij laat ze in stappen... opeens scheurt het rokje van aichakendiesja een beetje uit.....!
    ooops willie willie fetosha zat voor en zei wat is er? Wielie wielie
    zie je een bekende? neej neej willie willie aichakendiesja kwam niet uit haar woorden en zei mijn rokje... a jemma, weer gescheurd ik moet iets aan mijn tagna gaan doen.. dit kan niet meer Scheeftand rij door zei ze keihard het was al half 9 ze zaten in de auto gek te doen keiharde muziek en vergaten de problems... ineens om kwart voor 9 stappen ze uit in het centrum

    Acihakendiesjea rent de Zeeman in en pakt de grootste XXL rok uit die
    mooie manden kasten van zeeman dus aichakendiesja aan de kassa, en zegt mag ik hem hier gelijk aan trekken, die vrouw zegt neej, we gaan nu sluiten de pas kamer zijn al schoon gemaakt willlie willie.... oke oke zegt aichakendiesja
    ik doe het wel in de trein, gelijkals ik ook mijn make up er af ga
    halen en mijn trui aan trek anders wordt mama para willie willie fetosha zegt dus willie willie neri neri, ik moet nu al thuis zijn tis al half tien....
    wacht kijken hoeveel beltegoed ik heb oh, nee nerrie oke..wacht effe kijken op centraal of ik bekende zie en tjah hoor Mounier staat daar in pak, te wachten op zijn klant willie zegt aichakendiesja we gaan vragen of hij beltegoed heeft fetosha zegt ga jij aichakendiesja neej ik durf niet
    jij gaat, neej ik ga ook niet willie willie zegt aichakendiesja je moet
    gaan als je vandaag heel thuis wil komen oke fetosha ging vragen of ze mocht bellen hij zei oke is cool, als ik het nummer mag van die lekkere Latifa???
    ja is goed mag je! ze mocht bellen naar haar paps haar mams nam op en zei Haaaaaaaaaallllllllllloooooooo ! fetosha zei hallloooo mam's ik kom eraan, hamid is ziek en zijn afdeling moet nog gedaan worden, er is een probleem,
    hoelaat koem jij a emsjoen? zegt haar jemma ik kom zo snel mogelijk..
    je ziet me wel zo, oki zegt mams, ik leg uit voor jou vader, maar fetosha wacht maar jij thuis komt krijg een paar klappen, jij mijn parfum gestolen, halve flesje leeg ! wagha wagha gadie tsjoefie, !

    Fetosha hangt op en zegt hier het nummer van Latifa, ze zei omdat je zo aardig bent krijg je ook mijn nummer, hij zei sorry ik vroeg om het nummer van Latifa niet die van
    jou dus doei doei ze was beledigt, en liep naar aichakendiesja en zei damn waarom vragt iedereen om Latifa's Nummer? aichakendiesja zegt ja vraag ik me ook af, ze draagt geen make up, en trekt nooit mini rokjes aan en wij wel, das toch beter, en Latifa heeft niet eens een dikke ****! nou ja ik weet niet wat ze zien in haar hoor ze heeft niet eens grote borsten.... wij hebben mooie XXXl borsten, is toch beter voor hun? ? alleen zijn wij soms ietsie behaarder.. maar zehma een snor is niet sexy? zegt fetosha weet je laat die scheeftand, en die mounier maar en die Aboel al helemaal ze komen er nog wel achter wie hier de leuke meisjes zijn,

    willie willie te trein rennen zegt fetosha, gillend over heel spoor 11, 12 13 en 14 Aichakendiesja struiktelt aichakendiesja schreeuwt neej ik heb punt hakken aan en met mijn killo's
    houden het niet....! willie willie gilt fetoshauit de trein aichakendiesja
    staat op en zegt ohnee willie willie nu krijg ik een blauwe plek op
    mijn knie gellukig haalt ze de trein eindelijk aan gekomen in Gouda hé hé Wajooe hla geluk, lah koendoektoer lah kaartjes.... hé Aichakendiensja wij zijn gewoon gataraaaa hihihihi jalah naar huis hihihihih aichakendiesja slentert naar huis met haar XXl rokjes heeft haar haar snel in een knot gefrutselten zit er weer zoals thuis uit zonder troep op haar gezicht (make up) heeft ze er af gehaald in de treinze ziet er weer belachelijk uit dus, Fetosha eindelijk thuis willie ze duft het huis niet in, Onheen paps en mams staan er Haar moeder klopt al boos op de raam, arahied a emsjoen!!! Fetosha liep doodsbang de trap op!!



    Ik heb er zelf erg smakelijk om gelachen.
    Dag fans!!! ..................................

  2. #2
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    grappig echt waar waarom maak je er niet een heel verhaal van??

    mimi

  3. #3
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    Origineel gepost door Jeha
    hahaha................heb er nog meer......best amusant.

    tja ik heb er wel nog meer. Zal ze binnenkort hier zetten.


    Dag fans!!! ..................................

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Komt hier nog en vervolg op?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    23
    30-08-2002

    Origineel gepost door Krullebol



    tja ik heb er wel nog meer. Zal ze binnenkort hier zetten.


    Nou Krullebol, je mag wel opschieten hoor!
    Yallah serbi rassk

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    353
    11-03-2002

    HAHAHAHA zie die meiden al voor me......
    See YA MooNtje

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-09-2002

    hahaha die was goed!!!!!!!!!
    soooooo niet normaal!!!!!!!!!!
    bij sommige meiden klopt dit wel denken dat als ze er hoe*ig uitzien jongens hun dan leuk vinden!!!!!!!!

  8. #8
    boemshakalaka

    Reacties
    69
    06-07-2002

    het is wel een leuk verhaaltje maar is hartstikke oud en hij stond een jaar geleden ook op www.maroc.nl

    volgens mij heb je m gewoon vet gekopierd en geplakt met UHU lijm
    But sometimes the shit just seems
    everybody only wants to discuss me
    So this must mean I'm dis-gus-ting
    But it's just me, I'm just obscene

  9. #9
    Bubblicious...

    Reacties
    167
    17-03-2002

    MarocNL..

    Don't hate me...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    inderdaad, was wel een grappig verhaal, maar ik zag helaas teveel wilie ensjoooo.
    MAar komt goed, j bent aardig op weg,
    gegroet,beslama
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    hhahahahaahhahahahahaahh die is goedddddddddddddddddddd
    bismileharahmen arahiem

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    he wanneer komt deel 7
    bismileharahmen arahiem

  13. #13
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    ja zet er nog zo'n leuk verhaalte op!!
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    555
    11-09-2002

    lees dan op maroc .nl daar staat de hele serie van die bnet minirokjes en nog meer van die kort verhaaltjes
    Vrees allah en weet dat allah ( swt) alles ziet wat jij doet

  15. #15
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    ik kan nergens vinden waar? kun je me een link geven?
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm