Poll resultaten: Alle Marokkanen zijn crimineel

Stemmers
28. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja echt wel allenmaal stuk voor stuk

    5 17,86%
  • Sommige wel maar niet allenmaal

    12 42,86%
  • iedereen jat wel eens een snoepje

    6 21,43%
  • marokkanen hebben eerbied voor hun medemens

    5 17,86%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-01-2004

    Question zijn Alle Marokkanen zijn crimineel

    Voor mijn opleiding moet ik een onderzoek doen naar deze stelling.
    ik ben daarom nieuwsgierig naar jullie mening.
    dat ik deze stelling gebruik wil overigs niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.

    zouden jullie alsjeblieft willen reageren het zou mij een stuk op weg helpen

    thnx. Annamarie

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    991
    19-08-2002

    Re: Alle Marokkanen zijn crimineel

    Origineel gepost door misstwixx
    Voor mijn opleiding moet ik een onderzoek doen naar deze stelling.
    ik ben daarom nieuwsgierig naar jullie mening.
    dat ik deze stelling gebruik wil overigs niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.

    zouden jullie alsjeblieft willen reageren het zou mij een stuk op weg helpen

    thnx. Annamarie
    wat een domme poll en wat een achterlijke stelling is me dat zeg en jij verricht "onderzoek" naar dit soor racistische uitlatingen?

    Sword
    de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om een dating-site te maken !

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Ja, alle marokkanen zijn crimineel. Is het je nog niet opgevallen ? Dat oude marokkaanse vrouwtje van 80 wat daar loopt ? Al 10 gewapende overvallen. Die vrome man daar die iedere dag de moskee bezoekt en al 40 jaar hard heeft gewerkt hier in Nederland? Al 10 roofmoorden gepleegd.

    Alle marokkanen zijn crimineel en alle hollanders zijn zo dom als het achterend van een varken. Of zouden het alleen de hollanders bij jou op school zijn

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.038
    07-07-2003

    Re: Alle Marokkanen zijn crimineel

    Origineel gepost door misstwixx
    Voor mijn opleiding moet ik een onderzoek doen naar deze stelling.
    ik ben daarom nieuwsgierig naar jullie mening.
    dat ik deze stelling gebruik wil overigs niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.

    zouden jullie alsjeblieft willen reageren het zou mij een stuk op weg helpen

    thnx. Annamarie
    Tel je de Marokkanen in Marokko ook mee?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-01-2004

    Nee alsof het uitgekauwde uitgespuugde onderwerp als maagdelijkheid wat is,

    het enig wat ik wil weten is of jullie het ermee eens zijn of niet,
    en waarom dan wel of niet. ik wil jullie niet aanvallen, maar laat me gewoon ff weten hoe jullie hierover denken, ik ben een nederlandse maar mijn vrienden waarmee ik dit onderzoek zijn marokkanen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Dus als ik het goed begrijp, zijn al je marokkaanse vrienden crimineel. Dat moet haast wel, want anders had je die stelling allang als onwaar kunnen bewijzen.

    Heb toch een beetje het gevoel dat of hier iemand de boel op probeert te naaien, of dat hier iemand echt helemaal hol van binnen is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-01-2004

    ik ben marokaans ben geen crimineel en het is alleen een stelling dus reageer aub niet zo wreed willemien wij zijn bezig met een onderzoek en willen graag meningen horen van het marokaanse volk hoe zij er over denken dat veel,( ja dat is nou eenmaal de waarheid ) hollanders, ons, wij de onschuldige marokanen over een kam scheren dus Saima en willemien begrijp ons niet verkeerd ok ?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    991
    19-08-2002

    Origineel gepost door misstwixx
    Nee alsof het uitgekauwde uitgespuugde onderwerp als maagdelijkheid wat is,

    het enig wat ik wil weten is of jullie het ermee eens zijn of niet,
    en waarom dan wel of niet. ik wil jullie niet aanvallen, maar laat me gewoon ff weten hoe jullie hierover denken, ik ben een nederlandse maar mijn vrienden waarmee ik dit onderzoek zijn marokkanen.
    Waarom verricht je dan geen onderzoek naar het terreur-effect van een blaffende Duitse herdershond op jonge spelende Marokkaanse kindjes. Sommigen autochtonen beleven trouwens aan dit soort activiteiten veel plezier hoor. Alle Nederlanders zijn terroristen is dan jouw titel!!!

    Of je kan ook proberen het misselijkheids-gevoel te meten bij Marokkanen die dagdagelijks het schouwspel bekijken van autochtonen die hondedrollen in een plastic zakje wikkelen en in hun zak van hun jas stoppen en daarna lekker verder wandelen alsof er geen geurtje aan de lucht hangt. Alle Nederlanders zijn vies is dan jouw titel!!!

    vraag het eens even na bij je leerkracht, mag het niet, dan beticht je hem maar van discriminatie van het eigen nederlandse volk

    Sword
    de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om een dating-site te maken !

  9. #9
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat je meer en ook zinvollere reacties zou krijgen, als je je stelling wat genuanceerder gebracht had.

    Ipv 'Alle Marokkanen zijn crimineel' een stelling als 'Marokkanen zijn vaker crimineel dan Hollanders'.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door misstwixx
    ik ben marokaans ben geen crimineel en het is alleen een stelling dus reageer aub niet zo wreed willemien wij zijn bezig met een onderzoek en willen graag meningen horen van het marokaanse volk hoe zij er over denken dat veel,( ja dat is nou eenmaal de waarheid ) hollanders, ons, wij de onschuldige marokanen over een kam scheren dus Saima en willemien begrijp ons niet verkeerd ok ?
    Dus je gaat er al van uit dat alle hollanders dat vinden .. .en nu wil je weten hoeveel marokkanen dat vinden ?

    Dus de onderliggende stelling luidt: "alle hollanders zijn ervan overtuigd dat alle marokkanen crimineel zijn". of zoiets. En dat beschouw je al als "de waarheid".

    Het wordt hier al gekker.

    Kunnen ze hier niet een huispsychiater aan marokko.nl verbinden

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door tonk
    Ik denk dat je meer en ook zinvollere reacties zou krijgen, als je je stelling wat genuanceerder gebracht had.

    Ipv 'Alle Marokkanen zijn crimineel' een stelling als 'Marokkanen zijn vaker crimineel dan Hollanders'.
    Het percentage mannelijke marokkanen tussen de 15 en 30 jaar met een strafblad, is hoger dan het percentage hollanders in dezelfde leeftijdscategorie, met een strafblad.

    Daar valt verder weinig over te discusieren, want dat is gewoon waar.
    Echter, ik durf te wedden dat als we gaan kijken naar de vrouwen, dat het dan andersom geldt


    Dus waar ligt het meer aan ? Aan het feit dat het opgefokte mannen van een jaar of 20 zijn die een beetje losgeslagen rondlopen in een westerse samenleving, of dat ze marokkaan zijn...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-01-2004

    waar heb je deze wijsheid vandaan willemien,
    dan kan ik daar mischien nog meer cijfertjes ophalen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-01-2004

    he bedankt maar waaruit kun je dat bevestigen dat het waar is

  14. #14
    Wazig

    Reacties
    862
    08-12-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Alle Marokkanen zijn crimineel

    Origineel gepost door Jupiter
    Tel je de Marokkanen in Marokko ook mee?
    Nog een zinnige vraag.

    Wat is 'een marokkaan'? Zijn degene die de Europese nationaliteit hebben, maar wiens ouders uit Marokko komen, ook 'Marokkanen'?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.038
    07-07-2003

    Origineel gepost door Willemien

    Dus waar ligt het meer aan ? Aan het feit dat het opgefokte mannen van een jaar of 20 zijn die een beetje losgeslagen rondlopen in een westerse samenleving, of dat ze marokkaan zijn...
    het ligt aan het feit dat het met een hoofddoek een stuk lastiger is om ongemerkt iets strafbaars te doen. Je valt meteen op.