1. #1
    HET LEVEN IS TE HARD

    Reacties
    317
    10-11-2003

    Unhappy de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wordt hij geweigerd!!!!

    awel da is echt gebeurd bij een maske die ik ken en ze is er ni goed van, en die gast ook niet!!!
    wajaaw echt erg!!
    vader doet nogal moeilijk in dat soort dingen!!
    en moeder kan niets doen, want vader is de baas, en de man van thuis!!

    hoe denken de jongens erover als ze worden geweigerd door de ouders van hun prinsesje??????

    en hoe zullen de meisjes zich voelen als ze niet mogen trouwen met hun prins????
    I LOVE MY MOTHER!!!!!!!!

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    453
    18-01-2003

    gewoon daliel en hadith erbij halen en dan kunnen mijn ouders niks zeggen ik trouw met wie ik wil trouwen en met niemand anders. Ze moetten hem maar acepteren tenzij hij geen moslim is natuurlijk.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wordt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door salimaforever
    awel da is echt gebeurd bij een maske die ik ken en ze is er ni goed van, en die gast ook niet!!!
    wajaaw echt erg!!
    vader doet nogal moeilijk in dat soort dingen!!
    en moeder kan niets doen, want vader is de baas, en de man van thuis!!

    hoe denken de jongens erover als ze worden geweigerd door de ouders van hun prinsesje??????

    en hoe zullen de meisjes zich voelen als ze niet mogen trouwen met hun prins????


    Vragen aan pa waarom niet..geen geldige reden??..
    gewoon met die gast trouwen!! ..

  4. #4
    HET LEVEN IS TE HARD

    Reacties
    317
    10-11-2003

    Re: Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wordt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door RitaMaria
    Vragen aan pa waarom niet..geen geldige reden??..
    gewoon met die gast trouwen!! ..
    amai sjiek
    met tegenzin van de ouders???
    I LOVE MY MOTHER!!!!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2003

    Unhappy de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wrodt hij geweigerd!!!!

    Fayah, voor je dan! maar ik zou er alles aandoen om toch met die jongen te trouwen(teminste als hij het waard is) Maar als het dan echt niet mag dan zouden me ouders m;m hart echt berken
    * East Side * * West Side * * Dont follow that ride * * Just let them fight Even it's not right * * I know they will be out of sight * * Cauze it's time for our pride * * ReSPeCT for Mocro SiDe!! *

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    213
    17-10-2003

    ohhhhhh wat zou dat ernstig zijn
    Ik wens niemand dat aan en vooral niet iemand met strenge ouders. Ik heb gelukkig niet van die strenge ouders , die zijn een beetje bij de "tijd"
    maar ik zal voor hem vechten en als het ons mektab samen met elkaar is dan moeten ze het wel accepteren..........

    xxxxxxxx marocroosje
    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....

    Ewa zo is het genoeg geweest!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    864
    03-05-2003

    Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wrodt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door Yamina_91
    Fayah, voor je dan! maar ik zou er alles aandoen om toch met die jongen te trouwen(teminste als hij het waard is) Maar als het dan echt niet mag dan zouden me ouders m;m hart echt berken
    de hart van die jongen zal dan ook zoiezo breken


    ps: gevaarlijke ondertekening
    [GLOW=limegreen]Laat de haters maar haten Laat de praters maar praten Maar deze Marokkaan kan je beter met rust laten [/GLOW]
    SCHULDIG Is De naam

  8. #8
    HET LEVEN IS TE HARD

    Reacties
    317
    10-11-2003

    Re: Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wrodt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door alhoceima_boy15
    de hart van die jongen zal dan ook zoiezo breken


    ps: gevaarlijke ondertekening
    jah zeg dat wel
    I LOVE MY MOTHER!!!!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Re: Re: Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wordt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door salimaforever
    amai sjiek met tegenzin van de ouders???

    Amai sjiek..???
    ja..wanneer de persoon in kwestie, wel islamitisch, 'net' geen
    berber/ arabier (etc..), en je ouder(s) gebruiken dit als argument om je
    liefdesgeluk in de weg dan is dit heel maar dan ook heel verkeerd..

  10. #10
    HET LEVEN IS TE HARD

    Reacties
    317
    10-11-2003

    Re: Re: Re: Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wordt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door RitaMaria
    Amai sjiek..???
    ja..wanneer de persoon in kwestie, wel islamitisch, 'net' geen
    berber/ arabier (etc..), en je ouder(s) gebruiken dit als argument om je
    liefdesgeluk in de weg dan is dit heel maar dan ook heel verkeerd..
    jah ik hoop in ieder geval voor iedereen dat niemand in die situatie zal zitten!!
    te gevaarlijk dan als je tussen een dillemma zit waar u ouders bij betrokken zijn!!!
    I LOVE MY MOTHER!!!!!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2003

    Re: Re: de man van je dromen komt je hand vragen, maar dan wrodt hij geweigerd!!!!

    Origineel gepost door alhoceima_boy15
    de hart van die jongen zal dan ook zoiezo breken


    ps: gevaarlijke ondertekening

    Jah, als ie om je geeft wel ja....!!!!



    P.s heel erg bedankt
    Beslamma
    * East Side * * West Side * * Dont follow that ride * * Just let them fight Even it's not right * * I know they will be out of sight * * Cauze it's time for our pride * * ReSPeCT for Mocro SiDe!! *

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    70
    03-04-2003

    BEEN THERE, DONE THAT!

    Voor alles is een oplossing, je moet het gewoon zoeken!

    Voor de mensen die te lui zijn om zelf een oplossing te zoeken, hier is waar ik mee bezig ben!

    Mijn ouders hebben hem geweigerd omdat ze vonden dat hij zogezegd niet goed genoeg was voor mij en omdat ik beter kan krijgen dan hem, terwijl ik geen beter wil, ik ben 100% tevreden met hem! Hij is een goede jongen! En we zijn smoorverliefd op elkaar! Dus trouwen doen we!

    Maar in de islam mag je wel pas trouwen als je de toestemming hebt van je ouders, dus....

    mijn oplossing is...

    ze kunnen misschien iemand weigeren, maar ze kunnen mij niet verplichten om met iemand anders te trouwen... (want dat mag niet)

    Dus telkens als iemand anders mijn hand komt vragen weiger ik die, vroeg of laat (hopelijk vroeg genoeg, ik wil zo snel mogelijk mijn leven met hem starten), zullen ze wel inzien dat hij wel een goede jongen is, en dat ik geen beter zal vinden dan hem!

    Bovendien willen mijn ouders niet dat ik eindig als een oude vrijster die niemand nog wilt eens ze haar rimpels heeft. Ze zullen snel wel inzien dat hij wel de ideale man voor me is.

    Desnoods wachten we tot we dertig zijn, mij kan het niet schelen hoor! Het komt allemaal wel goed

    Zijn ouders zijn nu al drie keer langsgeweest om mijn hand te vragen, we wisten allebei dat de derde keer, de laatste keer zou zijn, zijn ouders hebben ook hun trots!

    En de laatste keer hebben mijn ouders gezegd, eindelijk na zo veel problemen, dat ze het met mij zouden overleggen!

    Dus over een paar maand! Zijn we verloofd incha'lah!

    Je moet het gewoon goed aanpakken, en de hoop niet opgeven! Als je elkaar echt graag ziet, dan ga je er wel voor!

    Alles is mouktab, mss is het Allah's wil dat je het eerst moeilijk hebt, om daarna een goed leven te hebben met de man van je leveni!

    Veel succes voor de mensen die hetzelfde doorstaan!
    :melk: :melk: :melk:

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door noaar
    ik zou dr alles aan doen om met hem te kunnen trouwen dus geef niet op


  14. #14
    Boring People...

    Reacties
    138
    07-01-2004

    Origineel gepost door ladyoumaima
    gewoon daliel en hadith erbij halen en dan kunnen mijn ouders niks zeggen ik trouw met wie ik wil trouwen en met niemand anders. Ze moetten hem maar acepteren tenzij hij geen moslim is natuurlijk.
    Precies, ik wou hetzelfde zeggen.


    Ik moet met iemand trouwen en heel m'n leven doorbrengen, hoe kunnen zij me dan zo ongelukkig worden, dat heb ik niet verdiend.
    Ze moeten hem maar gewoon een kans geven, en dan pas oordelen. En een hele goede reden hebben. Alsnog, als ik weet dat het echt de Ware is, zal ik met hem trouwen. Ze zouden me niet 'verstoten' want ze willen me ook niet kwijt. Uiteindelijk zullen ze het toch wel accepteren.

  15. #15
    HET LEVEN IS TE HARD

    Reacties
    317
    10-11-2003

    Origineel gepost door Followyourheart
    Precies, ik wou hetzelfde zeggen.


    Ik moet met iemand trouwen en heel m'n leven doorbrengen, hoe kunnen zij me dan zo ongelukkig worden, dat heb ik niet verdiend.
    Ze moeten hem maar gewoon een kans geven, en dan pas oordelen. En een hele goede reden hebben. Alsnog, als ik weet dat het echt de Ware is, zal ik met hem trouwen. Ze zouden me niet 'verstoten' want ze willen me ook niet kwijt. Uiteindelijk zullen ze het toch wel accepteren.
    en als je ouders zeggen van ""je bent jong meid nog niet trouwen""
    en smeken om nog niet te verloven of te trouwen??
    I LOVE MY MOTHER!!!!!!!!