1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    aub help me!!!!!!!!!!!!

    Citaat Geplaatst door sherihan19
    sallam mensen...

    Ik zit met een dringende vraag, op dit moment ben ik gewoon letterlijk aan het huilen.....

    Ik weet geen raad op dit moment, ik heb een vriend, we hebben best wel lang met elkaar, we willen gaan trouwen en zo, maar niet nu, want ze zijn er nog niet klaar voor, we zijn tenslotte nog jong...

    Ik ben zo een iemand die zegt dat sex iets na het huwelijk moet gebeuren, met veel praatjes en gepush is het hem toch gelukt om mij voor het huwelijk te (ontmaagden), maaaaar mijn vraag is: toen we het deden, moest ik huilen dat ie er helemaal niet in ging, omdat ik niet durfde ging het dus niet helemaal er indus mijn vraag luidt als volgt, ik heb wel pijn geleden en niet zoveel bloed verloren en ben ik nog maagd of niet, mijn vriend zegt dat ik nog steeds maagd ben want het is er niet helemaal in gegaan, maar ik voel me nu zooo onzeker en errug tenslotte ik heb ook bloed verloren!! ik wil niets meer en kan niets meer, mijn vriend zegt dat ie wel van me houdt en zo, maar hij doet nu echt zoo afstandelijk ik kan mezelf wel wurgen, dus ben ik maagd of ontmaagd..

    Graag wil ik serieuze reacties, ik voel me al heel down, ik kan mijn ouders/familie niet eens onder ogen kijken aub help me, wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!

    beslama
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.505
    29-03-2003

    je bent zeker een oud lid he......ik vind het echt erg voor je...maar daar heb ik geen vestand van...(ben pas 14:rood: )

    maar wallah ik hoop dat het allemaal goed komt...inshallah..

    zet dit bij kletshoekje..want hier zijn ze alleen bezig met verhalen lezen enzo...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    254
    14-05-2003

    hoi serihan ik wil effe zeggen jongens zijn niet te vertrouwen je moet nooit naar zoiets luisteren . maar waarom ga je niet naar de dokter of ziekenhuis daar kunnen ze kijken of je nog maagd bent of niet. doe dat is voor je eigen bestwil groeten van mij en veel succes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    79
    22-04-2003

    Ik zou je heel graag willen helpen (antwoorden) maar ik durf niet te zeggen of je wel of niet bent ontmaagd. Naar mijn wete bloed niet iedereen, en als je bloed dan zal het wel zo zijn maar nogmaals ik weet het niet zeker. En als je eens naar de dokter gaat kan hij je niet iets meer vertellen??
    Check my story:

    Als ik dit eerder had geweten was ik er NOOIT aan begonnen.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    2.944
    20-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    meid ik vind het heel erg voor je echt waar maar ik denk omdat jee een beetje bloed heb verloren dat je dan geen maagd meer ben, bij mijn eerste keer verloor ik ook maar een paar druppels bloed, ik zou het toch effe voor de zekerheid bij de dokter gaan vragen.
    ik hoop voor je dat ie jongen echt met je trouwd
    veel sterkte chim

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    meid, na regen komt zonneschijn!!! ga naar je huisarts, die weet het beter dan alle wijsneuzen hiero!
    maak je niet druk joh, alles komt goed. je bent niet de eerste en zeker niet de laatste!
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    543
    31-01-2002

    Ik ben het met de meeste hier eens ga naar de dokter en laat je door hem informeren anders blijf je maar piekeren en daar kom je ook niet verder mee.

    Wens je veel succes en sterkte meid.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    211
    01-01-2003

    WALLAH MEISJE, GAIR INSHALLAH, IK WENS JE SUPER VEEEEEEEEEEEL STERKTE, WAT ER OOK GEBEURT GEEF NOOOOOOOOIT DE MOED OP!!!!

    VEEL STERKTE
    MARJAM

  9. #9
    *..*

    Reacties
    94
    05-06-2003

    Meid, meid , meid.. wat erg! Ik zou zeggen ga naar de dokter! Maar ik lees dat je een afspraak hebt gemaakt dus dat is alvast een goed begin!! Ik hoop dat je niet bent ontmaagd.. !! nou doei schat veel succes nogg.. xxxxxxxxxx Naima

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    2.944
    20-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hoi meid laat je ons weten hoe het is afgelopen, heelveel sterkte

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    38
    28-05-2003

    wat ik me af vraag, hoe kun je zo dom zijn om daar in te trappen heb je geen trots en ik hoop voor je dat je wel een condoom hebt gebruit en volgens mij ben je ontmaagd. ik bedoel je hebt gebloed. Ik hoop voor je dat hij als nog met jou gaat trouwen anders heb je een groot proleem.
    in ieder geval wens je veel sterkte en laat wat van je horen. Misschien dat we je kunnen steunen om dit te verwerkken.

  12. #12
    ThUgLiFe!!!

    Reacties
    319
    29-05-2003

    heyyy ik wens je veel suc6 bij de dokter! maar sorry dat ik het moet zeggen maar je ebnt dom geweest!!! ik denk dat je ontmaagd bent! ik weet het niiet zeker!! laat wat horen please!!! xxx lamia sterkte!!
    If LeMiA cAn'T dO iT, It CaN't Be DoNe!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    254
    14-05-2003

    he meid ik heb ook erg medelijden met je ik bedoel je kan het niet meer terug draaien het is nou eenmaal gebeurt maar laat je wel snel wat van je horen sterkte hayat

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    203
    17-02-2003

    salaam.
    meisjes toch waarom kunnen jullie toch zo blind zijn.
    de jongens willen alleen sex.
    ik gebruik deze profiel van mijn zus nu...
    ik ben getrouwt,en heb het dus al meegemaakt.
    die jongen speelt maar met je..
    sorry dat ik het zeg maar je bent al ontmaagd.
    mogeallah jeveel sbar geven voor je en je ouders.
    je kan me altijd berijken voor vragen via prive email....
    veel sterkte
    De zon verlicht alleen de dag,de maan verlicht alleen de nacht,een kaars verlicht maar voor even..
    Maar het licht van de ISLAM verlicht ons hele leven!!

  15. #15
    ThUgLiFe!!!

    Reacties
    319
    29-05-2003

    en?? ben je al bij de dokter geweest of niet?
    If LeMiA cAn'T dO iT, It CaN't Be DoNe!!