1. #46
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Origineel gepost door hasna_the_best
    zieddddddd ga snel verder kan haast niet wachtennnn

    kusjes hasna
    Jij bent echt een verhalengek he?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    jahhhhhhhh zeker's ik ben hier verslaaft aan geworde

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    GA A.U.B VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, het is zooooo verslavend....

    Als je dit zelf verzonnen hebt dan moet ik je echt zeggen dat je talent hebt...je verwoordt alles zo mooie...ga vooral verder...
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    329
    14-08-2002

    Salam! he Karima geduld is een schone zaak he!
    Smilies zijn actief

  5. #50
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Origineel gepost door nadia81
    GA A.U.B VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, het is zooooo verslavend....

    Als je dit zelf verzonnen hebt dan moet ik je echt zeggen dat je talent hebt...je verwoordt alles zo mooie...ga vooral verder...
    Dank je wel voor je compliment Nadia Ik heb het inderdaad zelf verzonnen

    Kus,

    Cina

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ga snel verderrrrrrrrr het is echt een mooi verhaal
    en ik wil echt snel het vervolg lezennnn

    kusjes hasna

  7. #52
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Origineel gepost door hasna_the_best
    ga snel verderrrrrrrrr het is echt een mooi verhaal
    en ik wil echt snel het vervolg lezennnn

    kusjes hasna
    Morgen, oke? Ik moet zo achter m'n boeken gaan zitten en hard leren, dus heb niet zo veel tijd...

    Kusje :blauwkus:

    Cina

  8. #53
    sweetest thing...

    Reacties
    1.017
    10-06-2002

    hey meid!!!

    echt een goed verhaal.... pff... je hebt wel alles in je hè...??? verhalen, gedichten.... goed zo!!
    ik zag net dat je het druk hebt met leren.... succes!!!!
    maar please wel zo snel mogelijk een vervolg... maar laat je schoolwerk er niet onder leiden....

    kiss
    "als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer morgen zal worden; en als het morgen wordt, verwacht dan niet dat het avond zal worden. Profiteer van je gezondheid voordat je ziek wordt en van je leven voordat je dood gaat"


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    329
    14-08-2002

    Salam! prachtig hoor! je hebt echt talent meid! maak het zo snel mogelijk af he? ok groetjes allemaal,wasalam. Hassan
    Smilies zijn actief

  10. #55
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Origineel gepost door yasmine85
    hey meid!!!

    echt een goed verhaal.... pff... je hebt wel alles in je hè...??? verhalen, gedichten.... goed zo!!
    ik zag net dat je het druk hebt met leren.... succes!!!!
    maar please wel zo snel mogelijk een vervolg... maar laat je schoolwerk er niet onder leiden....

    kiss

    Thanx lieverdje van me!

    De drukke periode is weer achter de rug gelukkig, over een weekje weer een drukte....pffffff.....

    Groetjes & love ya!

    XxX

    Cina

    Ps. Hassan (ik dacht dat tamazeert een meisje was ) ook bedankt!

    Ik schrijf snel weer een vervolg....

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    dat is je geraden ook want ik wil zoo snel mogelijk vervolggg
    (geintje) maar het is echt een toppertje

  12. #57
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Een half jaar later

    Nog steeds was ik niet over de dood van Soukaina heen. Vooral als ik langs een plek kwam waar Soukaina en ik goede herinneringen had, schoten de tranen in mijn ogen. Maar Houria vulde het gemis grotendeels op, ze deed me mijn verdriet vergeten. We brachten hele dagen samen door en we praatten en lachten aan één stuk door. Inmiddels stak ik m'n zoveelste sigaretje op, het was rekker relaxed en je kon even je problemen vergeten. Houria had dus toch gelijk gehad…Mensen van vroeger vertelden me dat ik heel erg veranderd was en ik vatte dat op als een compliment. Ik was immers veel spontaner geworden, het verlegen meisje van vroeger bestond niet meer.
    Op een dag kwam ik een oude schoolvriendin tegen. Na een tijdje gepraat te hebben, vroeg ze me waarom ik zo veranderd was. Ze zei me dat ze oude ik miste. Ik wist niet wat ze bedoelde en schonk er geen aandacht aan. Ik zag zelf niet eens hoe ik veranderd was, Houria had me als het ware gehypnotiseerd.
    Ondertussen waren Houria en ik steeds verder naar elkaar toe gaan groeien, althans in mijn ogen. We hadden dezelfde vrienden en vriendinnen en onze vrije tijd brachten we vrijwel altijd samen door, rondhangend in een andere stad. Tot het moment waarop Houria een vriendje kreeg…


    (Ik ga zo verder )

  13. #58
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Origineel gepost door Cina
    Een half jaar later


    (Ik ga zo verder )
    wanneer?

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    813
    27-09-2002

    DaT VRoEG Ik me oOk aL Af !!!!!!!!!!!
    maAr wE zUlLeN WEl w8 En.

    :blauwkus: mocrogurly :kusgrijs:
    .gif[/img]

    I saw a rainbow earlier today, Lately this rainbow be comin round like everyday.. .. Deep in the struggle I have found the beauty of me, God is watchin and the devil finally let me be me...

  15. #60
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    HMMMMMMMM vriendjes..... een synoniem voor problemen!!! I like this story... GO ON!!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...