Just Chilling

Reacties
    134
    27-08-2002

MAAK DAN AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PLEASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE!!!!!!!!!!!
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

Al Hoceima Inou

Reacties
    2.271
    16-04-2002

He toe nou
    het begon net zo spannend te worden
    kus van Missy

Kriebels

Reacties
    4.961
    07-11-2001

Het vriendje en de vriendin
    Onderhand al een cliché
    Geef ze allebei evenveel aandacht
    Of negeer ze alle twee...

Hij heette Younes en was 20 jaar en ik moet eerlijk zeggen: hij zag er zeker niet slecht uit. Het was het type jongen die door één seconde lang in zijn ogen te kijken ieder meisje kon doen smelten. Het duurde niet lang of ook ik werd verliefd op hem. Met zijn gitzwarte haren en lichtbruine ogen had hij een onweerstaanbaar uiterlijk. Natuurlijk liet ik niets merken aan Houria, zij was tenslotte mijn vriendin en geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan dacht het vriendje van mijn beste vriendin af te pakken. Ondertussen zag ik Houria steeds minder vaak. De Houria waarmee ik vroeger dag en nacht optrok, zag ik tegenwoordig maar eens in de week en dan nog was het een vluchtig gesprek. Ze had het te druk. Zij had Younes.
    Ik voelde me buitengesloten en miste Houria, tenminste de oude Houria verschrikkelijk. En ik miste Soukaina, tegen wie ik altijd alles kon zeggen. Ik herinner me die ene keer dat ik snikkend aan de telefoon had gehangen na een hevige ruzie met mijn moeder. Zij wist als enige hoe ze mij weer rustig moest krijgen en weer aan het lachen moest maken.
    Ik voelde me eenzaam, want buiten Houria had ik nog helemaal geen vrienden gemaakt, op een paar vage vriendschappen met mensen van school na. ’S Nachts kon ik niet slapen. Ik miste een paar armen om mij heen, een paar geruststellende woorden. Ik miste liefde. Dikwijls was m’n kussen nat van de tranen, terwijl ik mijn snikken probeerde te smoren.
    Zo ging het een tijdje door. Ik voelde me diep ongelukkig, waardoor ik altijd chagrijnig was. De sfeer thuis werd er daardoor niet beter op. Ik zei steeds minder, werd alsmaar stiller en trok me helemaal terug in mijn eigen wereldje, met mijzelf als hoofdfiguur. De pakjes sigaretten gingen er als een trein door heen. Ik deed niet eens meer moeite om de geur te verbergen. Ik vraag me nog steeds af of m’n moeder echt niets door had, of dat ze maar deed alsof, bang voor de waarheid…

MVC Lid

Reacties
    88
    27-05-2002

wanneer ga je nou verder???????
    Respecteer anderen opdat jij gerespecteerd wordt.

LET LOVE LEAD THE WAY!!

Reacties
    399
    15-08-2002

ja meid.... ga nou door!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...

Just Chilling

Reacties
    134
    27-08-2002

MAAK DAN AF WEJOOOOOOOOOW.
    A . J . B. IK W8.
    DUS........ WEL SNEL AFMAKEN HE.
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

Just Chilling

Reacties
    134
    27-08-2002

hoi stink aphrodite ik ruik je van af hier.
    TOODLES

Kriebels

Reacties
    4.961
    07-11-2001

Origineel gepost door Meryem17
    MAAK DAN AF WEJOOOOOOOOOW.
    A . J . B. IK W8.
    DUS........ WEL SNEL AFMAKEN HE.
    Ja ja

Bubblicious...

Reacties
    167
    17-03-2002

Origineel gepost door Cina
    Ja ja
    [GLOW=royalblue]Cina..Ik eis dat je nu een vervolg schrijft!

XxX
    S.
    [/GLOW]

Don't hate me...

MVC Lid

Reacties
    4.464
    08-07-2002

jah schrijffff snel verderrrrrrrrrr
    ik kan haast niet wachten

Kriebels

Reacties
    4.961
    07-11-2001

Origineel gepost door hajartje
    [GLOW=royalblue]Cina..Ik eis dat je nu een vervolg schrijft!

XxX
    S.
    [/GLOW]
    Ik ga zo verder

Kriebels

Reacties
    4.961
    07-11-2001

Als een donderslag bij heldere hemel
    Die de lucht laat trillen en beven
    Stond ze voor mijn deur en bracht
    De vreugde terug in mijn leven

Het was een regenachtige zondagmiddag in januari, toen er om kwart over twee werd aangebeld. Mijn ouders waren niet thuis en ik dwaalde nog rond in pyama. Verbaasd liep ik naar de voordeur, ik verwachtte eigenlijk geen bezoek. Voor de deur stond Houria. Met betraande ogen en klapperende tanden stond ze daar als een kein, zielig kind dat verdwaald was. Wat kwam zij doen? Ik had haar al bijna twee weken niet gezien. Houria keek me smekend aan met haar grote, bruine ogen en ik liet haar binnen. In de gang begon ze te snikken. Ik kreeg medelijden met haar en nam haar in mijn armen. Opeens besefte ik hoeveel ik haar had gemist. Een tijd lang bleven we zo staan, terwijl we geen van beiden iets zeiden. Alleen het geluid van de televisie en het zachte snikken van Houria waren hoorbaar. Uiteindelijk lieten we elkaar los en ik vroeg wat er was gebeurd. Het hele verhaal rolde eruit:

Na zes weken verkering had Younes het uitgemaakt. Houria voelde zich gebruikt. Ze was zelfs bijna met hem naar bed geweest, omdat hij haar voorhield dat hij met haar wilde trouwen. Toen ze echter weigerde, maakte younes haar uit voor een **** en heeft hij het uitgemaakt.

Just Chilling

Reacties
    134
    27-08-2002

hallo maak af dan?

Al Hoceima Inou

Reacties
    2.271
    16-04-2002

He cina

Je kan echt heel goed schrijven maarre nu komt de vraag:
    WANNEER GA JE VERDER???????
    Ik wacht met smart!!!!!!

Crimineel in de liefde

Reacties
    748
    05-08-2002

Je leest allemaal van die kreten als wanneer ga je verder, maak af, ga snel verder, toe nou ga verder en het ergste nog "Cina..Ik eis dat je nu een vervolg schrijft!"

Yalatiiiff, wat kunnen de meeste vrouwen toch ongeduldig zijn.....
    Het leven is SNEL...
    maar ik ben SNELLER!!