1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    366
    11-07-2007

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Daar waar een politievoerder zegt: 'Het onderzoek loopt nog', dan kun je concluderen : dat de onderzoek is gesloten en conclusie is getrokken: politie zit niet fout.

    Pff Nederland is naar de klote.. mede mogelijk gemaakt door de uitvoerende macht..

    Nee, Nederland is of gaat naar de klote door het marokkaans gespuis dat hier rondloopt! En door niets anders !

    Hulde aan de politie !

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    3.992
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door IzzedinAlQassam Bekijk reactie
    Gelukkig weten ze in Utrecht wel hoe ze dit soort agenten moeten behandelen. Vuistslagen is wat ze verdienen.
    Dan moeten ze maar eens met scherp gaan schieten!!

    Gericht en raak!

    Probleem opgelost snel efficient, en goedkoop!

    50 stuks 9 mm FMJ kost € 10,00

    Niet jouw soort klore mocro'tje zijn de baas in de wijken en op straat!


    Onderwerp verwijderd door Inspiration
    Reden: Elsevier is een (nog) niet geldige bron voor dit rubriek.

  3. #198
    Hic sunt leones

    Reacties
    10.437
    07-10-2004

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Daar waar een politievoerder zegt: 'Het onderzoek loopt nog', dan kun je concluderen : dat de onderzoek is gesloten en conclusie is getrokken: politie zit niet fout.

    Pff Nederland is naar de klote.. mede mogelijk gemaakt door de uitvoerende macht..
    Welnee, 't onderzoek loopt en bij eerdere onderzoeken naar agenten is toch echt gebleken dat ze niet schromen wangedrag binnen de eigen gelederen te straffen. 'T zal niet de eerste zijn die zijn ontslag krijgt of disciplinair gestraft wordt voor het een of ander.


    Wat ik wel grappig vind is dat ik de term "leugenachtige media" nu eens niet voorbij zie komen.

    Quoth the Raven, "Nevermore" - "Y gwir erbyn y byd!"

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    887
    05-01-2003

    Oranjeboven,


    Aan het gas gaan.. zodat we over 60 jaar het beloofde land krijgen van (alweer) Europa/Nederland. Het beloofde land dat van andere wordt afgepakt.. zodat we dat volk (nu zijn het de palestijnen over 60 jaar.. de ..?) kunnen uitmoorden?

    Eerst zielig doen.. en als er wordt geroepen: Alle joden aan t gas.. maar nu is t gerechtvaardigd.

    En o ja en niet te vergeten.. Nederland stikt van de corruptie met nadruk de uitvoerende macht.. Vrouwe justitia die blind moet zijn.. Vrouwe justitia is gehandicapt en functioneert van geen kant.. aldaar ze functioneert.. functioneert zij scheef.

    RR.

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Oranjeboven,


    Aan het gas gaan.. zodat we over 60 jaar het beloofde land krijgen van (alweer) Europa/Nederland. Het beloofde land dat van andere wordt afgepakt.. zodat we dat volk (nu zijn het de palestijnen over 60 jaar.. de ..?) kunnen uitmoorden?

    Eerst zielig doen.. en als er wordt geroepen: Alle joden aan t gas.. maar nu is t gerechtvaardigd.

    En o ja en niet te vergeten.. Nederland stikt van de corruptie met nadruk de uitvoerende macht.. Vrouwe justitia die blind moet zijn.. Vrouwe justitia is gehandicapt en functioneert van geen kant.. aldaar ze functioneert.. functioneert zij scheef.

    RR.

    Waar heb je het over?
    Respect moet je verdienen.

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    887
    05-01-2003

    Citaat RAVEN:
    Welnee, 't onderzoek loopt en bij eerdere onderzoeken naar agenten is toch echt gebleken dat ze niet schromen wangedrag binnen de eigen gelederen te straffen. 'T zal niet de eerste zijn die zijn ontslag krijgt of disciplinair gestraft wordt voor het een of ander.


    Wat ik wel grappig vind is dat ik de term "leugenachtige media" nu eens niet voorbij zie komen.


    ---------------------------



    Wat zal de straf dit keer worden? Overplaatsing naar een andere afdeling of een andere politiedistrict?
    Ik vind het onzin, ik baseer het op empirische argumenten. Daar waar je een normale conversatie wilt voeren met de politie voelen ze zich al bedreigd. Ik heb het dan niet over gescheld etc. etc., maar een conversatie op niveau.

    Het horen de dieners van de wet te zijn, dieners van t land. Maar ik merk er niks van.

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    887
    05-01-2003

    Globi,

    Lees!
    En als je niet weet/snapt waar ik het over heb, dan lees je er toch gewoon over.

  8. #203
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Globi,

    Lees!
    En als je niet weet/snapt waar ik het over heb, dan lees je er toch gewoon over.
    1 x lezen was voldoende om te weten dat het niets voor mij is.
    Respect moet je verdienen.

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    2.310
    27-07-2005

    Citaat Geplaatst door Globi Bekijk reactie
    Waar heb je het over?
    dit is de inteeld cultuur
    Als de dageraad ontwaakt
    Als de dageraad ontwaakt,
    het duister van de nacht verdwijnt
    weet ik,
    dat in de hemel
    de zon voor altijd schijnt

  10. #205
    Der Spiegel

    Reacties
    8.387
    27-05-2005

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Citaat RAVEN:
    Welnee, 't onderzoek loopt en bij eerdere onderzoeken naar agenten is toch echt gebleken dat ze niet schromen wangedrag binnen de eigen gelederen te straffen. 'T zal niet de eerste zijn die zijn ontslag krijgt of disciplinair gestraft wordt voor het een of ander.


    Wat ik wel grappig vind is dat ik de term "leugenachtige media" nu eens niet voorbij zie komen.


    ---------------------------



    Wat zal de straf dit keer worden? Overplaatsing naar een andere afdeling of een andere politiedistrict?
    Ik vind het onzin, ik baseer het op empirische argumenten. Daar waar je een normale conversatie wilt voeren met de politie voelen ze zich al bedreigd. Ik heb het dan niet over gescheld etc. etc., maar een conversatie op niveau.

    Het horen de dieners van de wet te zijn, dieners van t land. Maar ik merk er niks van.
    Ik ook niet.
    Daarom heeft de stakende jeugd een tijd geleden een leuke term voor ze verzonnen die de spijker op de kop sloeg: 'Hoeren van de overheid'.

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door wisper Bekijk reactie
    dit is de inteeld cultuur
    Mijn broers en ik tegen onze neven.
    Mijn neven en ik tegen onze stam.
    Mijn stam en ik tegen de rest van de wereld!

  12. #207
    Hic sunt leones

    Reacties
    10.437
    07-10-2004

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Wat zal de straf dit keer worden? Overplaatsing naar een andere afdeling of een andere politiedistrict?
    Ik vind het onzin, ik baseer het op empirische argumenten. Daar waar je een normale conversatie wilt voeren met de politie voelen ze zich al bedreigd. Ik heb het dan niet over gescheld etc. etc., maar een conversatie op niveau.

    Het horen de dieners van de wet te zijn, dieners van t land. Maar ik merk er niks van.
    Wat is dan het empirisch argument in je betoog? Ik lees vooral een gevoelsmatig oordeel. De "dieners van het land" zeg je- wat zou je daar van willen merken? Hoe zie je dat?

    Ik heb wat foute agenten betreft allerlei straffen voorbij zien komen, de laatste paar jaar; variërend van overplaatsing en geldelijke straffen tot ontslag en gevangenisstraf. Wat dat betreft laat de politie in Nederland gelukkig nog steeds een behoorlijk zelfreinigend vermogen zien.

    Er van uitgaand dat de wet ook voor een agent geldt, is ook dit stel in beginsel onschuldig tot hun schuld bewezen is- en dat is een nuance die ik in deze discussie mis. Het is dus allereerst de vraag óf die agenten fout zaten en of de lezing van de Telegraaf klopt. Daarna kunnen we 't over straffen hebben- het enige dat je daar nu over kunt zeggen is dat ze (indien strafbaar) voor deze ambtenaren een derde hoger uit zullen pakken dan voor de gemiddelde burger.

    Dat daargelaten heb ik het idee dat het bij de meesten onbekend is hoe en waar geweldsgebruik door de politie wettelijk geregeld is en wat de grenzen daar aan zijn. Geweldsmiddelen, zoals pepperspray bijvoorbeeld, mogen door een agent ingezet worden bij verzet en het verhinderen van een aanhouding. Dat is jammer- ik vind dat je als burger moet zorgen dat je je rechten kent, zeker als je onverhoopt een keer tegenover de overheid komt te staan.
    Quoth the Raven, "Nevermore" - "Y gwir erbyn y byd!"

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    2.310
    27-07-2005

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    Bla bla ik zie maar 1 verkeerd gedrag beschreven in het artikel & dat is dat een AGENT (voorbeeldfunctie) een BURGER rammel verkoopt.

    Dat mag niet ; dat is geweld gebruiken ; dat mogen wy al niet doen laat staan een agent in dienst!


    Het is tegenstrydig.
    joh....en wat die knulletjes doen ?
    Als de dageraad ontwaakt
    Als de dageraad ontwaakt,
    het duister van de nacht verdwijnt
    weet ik,
    dat in de hemel
    de zon voor altijd schijnt

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    385
    07-01-2007

    Citaat Geplaatst door rif_ridster Bekijk reactie
    Citaat RAVEN:
    Welnee, 't onderzoek loopt en bij eerdere onderzoeken naar agenten is toch echt gebleken dat ze niet schromen wangedrag binnen de eigen gelederen te straffen. 'T zal niet de eerste zijn die zijn ontslag krijgt of disciplinair gestraft wordt voor het een of ander.


    Wat ik wel grappig vind is dat ik de term "leugenachtige media" nu eens niet voorbij zie komen.


    ---------------------------



    Wat zal de straf dit keer worden? Overplaatsing naar een andere afdeling of een andere politiedistrict?
    Ik vind het onzin, ik baseer het op empirische argumenten. Daar waar je een normale conversatie wilt voeren met de politie voelen ze zich al bedreigd. Ik heb het dan niet over gescheld etc. etc., maar een conversatie op niveau.

    Het horen de dieners van de wet te zijn, dieners van t land. Maar ik merk er niks van.
    Straf? Die mannen verdienen een bonus!!


  15. #210
    Generaliserend lid

    Reacties
    2.132
    19-09-2006

    Citaat Geplaatst door komeinekaas Bekijk reactie
    Eindelijk eens echte nederlanders die hun cultureel erfgoed verdedigen tegen terreurmoslims. Bravo !!! Moge er velen van deze politiemannen opstaan die de terreur en de moordaanslagen op onze joodse burgers zat zijn. Vigilantes ! Die hebben we nodig. Liefst met het hagelgeweer in de aanslag !
    Ik heb heel veel respect voor de politieagenten die de Marokkaanse Hitlerjügend heeft aangepakt. Ga zo door, zou ik zeggen.