1. #1
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    Mailtje Aan Balkenende

    VANDAAG STUURDE IK HET VOLGENDE MAILTJE AAN BALKENENDE, IK BEN BENIEUW OF EN WAT VOOR ANTWOORD IK KRIJG:



    Ik ben een tot de Islam bekeerde Nederlander. En wilde u het een en ander voorleggen:

    Wanneer gaat u maatregelen nemen tegen de alsmaar toenemende discriminatie van de groep waar ik toe behoor. Dagelijks wordt mij verteld dat ik mij als Moslim zou moeten integreren. Hoezo??? Ik ben Nederlander net zoals u en wijlen Fortuyn. Blijkbaar gelooft hier niemand echt in vrijheid van godsdienst. Wanneer het over de Islam gaat dan is het aanpassen of oprotten. Terwijl er ook duidelijke uitzonderingen worden gemaakt voor een groep die tot de zogenaamde zwarte kousen kerk behoort bijvoorbeeld op het gebied van verplichte verzekeringen. Misschien is het een idee om tegen hen te vertellen dat zij zich moeten aanpassen of maar moeten emigreren. Iets dat mij bijna dagelijks direct of indirect te verstaan wordt gegeven. Ik ben niet de enige Nederlander die bekeerd is tot de heilige Islam. Naar schatting zijn er minimaaal 5000. Maar het kunnen er net zo goed 15000 zijn Misschien heeft de AIVD de juiste cijfers wel; die zijn nogal druk bezig met dit soort zaken.

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    Ik hoop dat er oor naar is.
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  3. #3
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Mailtje Aan Balkenende

    Origineel gepost door aSunnyFriend
    VANDAAG STUURDE IK HET VOLGENDE MAILTJE AAN BALKENENDE, IK BEN BENIEUW OF EN WAT VOOR ANTWOORD IK KRIJG:



    Ik ben een tot de Islam bekeerde Nederlander. En wilde u het een en ander voorleggen:

    Wanneer gaat u maatregelen nemen tegen de alsmaar toenemende discriminatie van de groep waar ik toe behoor. Dagelijks wordt mij verteld dat ik mij als Moslim zou moeten integreren. Hoezo??? Ik ben Nederlander net zoals u en wijlen Fortuyn. Blijkbaar gelooft hier niemand echt in vrijheid van godsdienst. Wanneer het over de Islam gaat dan is het aanpassen of oprotten. Terwijl er ook duidelijke uitzonderingen worden gemaakt voor een groep die tot de zogenaamde zwarte kousen kerk behoort bijvoorbeeld op het gebied van verplichte verzekeringen. Misschien is het een idee om tegen hen te vertellen dat zij zich moeten aanpassen of maar moeten emigreren. Iets dat mij bijna dagelijks direct of indirect te verstaan wordt gegeven. Ik ben niet de enige Nederlander die bekeerd is tot de heilige Islam. Naar schatting zijn er minimaaal 5000. Maar het kunnen er net zo goed 15000 zijn Misschien heeft de AIVD de juiste cijfers wel; die zijn nogal druk bezig met dit soort zaken.

    Salahdin


    Salaam broeder..

    Ik vind het gedurfd van jou..en een bewijs van een sterke karakter en geloof in de Islam..

    Wel..jij spreekt de waarheid..het probleem van de politiek is dat ze niet de échte waarheid volgen..maar de schijnwaarheid die gevoed wordt langs verschillende kanalen..

    Deze mensen hebben moeite om de waarheid onder ogen te durven zien..maar kan ook zijn dat ze dat niet willen zien..



    Hoe dan ook..ik vind het positief wat je doet..en hoop dat velen jou voorbeeld volgen..wie weet luisteren ze met één oor..en hopelijk later met twee gespitste oren. Incha'allah

  4. #4
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    bedankt voor jullie reacties...ik mail regelmatig naar de media...netwerk, Nova en Buitenhof. En ook naar anderen..zo schrijf ik de frustratie van me af....
    ahirsiali@pvda.nl dit is mijn nieuwe doelwit...sinds dat optreden in Rondom 10

    ik weet niet of jullie de debielste opmerking van de eeuw gehoord hebben...over bidden naar New York of Mogadishu..

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  5. #5
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Origineel gepost door aSunnyFriend


    ik weet niet of jullie de debielste opmerking van de eeuw gehoord hebben...over bidden naar New York of Mogadishu..

    Salahdin
    ja had ik gehoord....was wel grappig....daoudi (of die andere ) riep verontwaardigd: 'het is geen mode!!!!' en de hele zaal lag dubbel van t lachen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    26
    09-07-2001

    Allah izjaziek agoeja.
    Ik ben trots op je
    wij marokkanen kunnen nog veel leren van nederlandse bekeerlingen
    Help ons.

  7. #7
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    ik heb in ieder geval een ontvangstbevestiging gehad...
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  8. #8
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    kijk je weet nooit of iets iets uithaalt als je iets niet probeert... ik stuur ook wel eens mailtjes naar de diverse actualiteitenprogrammas...

    en Balkenende is natuurlijk ook regelmatig in het nieuws met zijn verhalen dat Moslims moeten integreren....terwijl dat voor mij en gelukkig ook nog andere Nederlandse Moslims wat moeilijk is..hij is natuurlijk maar 1 persoon maar wel een belangrijke die misschien de toonzetting van de discussies wat kan veranderen...
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Origineel gepost door aSunnyFriend
    bedankt voor jullie reacties...ik mail regelmatig naar de media...netwerk, Nova en Buitenhof. En ook naar anderen..zo schrijf ik de frustratie van me af....
    ahirsiali@pvda.nl dit is mijn nieuwe doelwit...sinds dat optreden in Rondom 10

    ik weet niet of jullie de debielste opmerking van de eeuw gehoord hebben...over bidden naar New York of Mogadishu..

    Salahdin
    tja in een tijd dat iedereen van alles en nog wat mag roepen in de media is het voor onwetenden natuurlijk prijsschieten geblazen

    ook mevr. hirsi ali kan in al haar onwetendheid niet achter blijven natuurlijk

    mevr. hirsi ali kan zich beter inzetten voor haar hongerige landgenoten die nog steeds onder de armoede grens leven , dan zou ze nog iets nuttigs doen !

    sallaint detail is dat somalie net als veel arme landen voor hun graan afhankelijk zijn van de V.S

    en de V.S. houd de graanprijzen erg hoog zodat bijv. somalie bijna elk jaar geld moet lenen van de wereldbank om graan te kopen anders verhongerd de bevolking ..
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    copy cat

  11. #11
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    even reis terug in de tijd

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007


  13. #13
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    cheez

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door Pomona Bekijk reactie
    cheez
    nope, delorean

  15. #15
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Heb je die ooit gehad?