1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    499
    14-08-2002

    Origineel gepost door Boerinneke


    Zie je die heleeee kleine lettertjes waarbij staat: WIJZIGINGEN ONDER VOORBEHOUD VOOR ACTUELE INFORMATIE ZIE WEBSITE. Ewa dat zegt al genoeg. Najib Amhali komt dus niet omdat hij in het buitenland zit, ipv hem hebben we het komedietrio: Hassan's Angels uitgenodigd.
    En dat moet ik ff lezen al die kleine lettertjes..en heb ook g1 zin om mijn bril te pakken...

    Al3afriet
    Als het denken je niet lukt....Drab rassek m3a el 7ait
    Verstuur al uw oud papier s.v.p. niet naar:
    CJIB, antwoordnummer 7075
    8900 WC Leeuwarden
    (een postzegel is niet nodig)
    We willen ze tenslotte niet op kosten jagen!

  2. #32
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Rajaa21
    Waar gaat dit nu helemaal over, de kansloosheid druipt ervan af...
    Wat gaan we doen, in de Paradiso met een paar hondert (doe eens gek duizend) vooral marokkaanse (turken voelen zich (overigens geheel onterecht) hier tegoed voor en hebben liever een autochtone dan allochtone (tenzijn TURK) buurman) zwartkoppen al luisterende naar Rai musica over de term integratie lullen zonder de betekenis ervan zelf te snappen... Kom laten we ons met zijn allen tegen Pim Fortuyn keren omdat hij te rechts is; hypocritie ten top aangezien we de andere jaren (toen er geen woord over marokkanen gerept werd) nooit moeite mee hebben gehad. Op het moment dat wij worden bekritiseerd en als verkiezingsitem worden misbruikt gaan we eens wat organiseren hoor... Stelletje onder de maat presterende amateurs...

    What about the situation in the world? Hoe zit het met de uitbuiting van de wereld en misdaden van het kapitalisme? Nee dat vindt Fatima niet haar aangaan, zolang zij maar met haar strakke levi broek om haar **** kan paraderen zonder dat er getwijfeld wordt aan haar maatschappelijke betrokkenheid en toegevoegde waarde... En motje....in dit geval is zwijgen de beste remedie tegen ergernis...

    Het boeit marokkanen toch allemaal niks, wie houden jullie voor de gek!
    Bij jullie is het toch ikke ikke ikke en de rest kan.....een pijnlijke langzame dood stikken!
    Zo meneer de doemdenker....was je ook aanwezig die dag?
    Blijkbaar niet...desalnietemin kan ik je reactie heel goed indenken...waarom niet opkomen voor de allochtoon in het algemeen ipv. alleen maar aan een beperkte groep als alleen maar marokkanen? Je uitspraak dat de organisatie een stelletje onder de maat presterende amateurs zijn spreek ik ook tegen.
    Zelf heb ik enkele manifestatie mogen organiseren...de opzet van bjbvm was groots met bekende namen.(uiteraard om publiek te trekken en sponsors tevreden te stellen...belangrijk als je alles belangenloos doet)...vrijwilligers ..ja in die zin amateurs...maar daar was niets van te merken...

    Verder weiger ik...en ik hoop ook de anderen zo te denken als jij...elke steen die je kan bijdragen is er weer eentje..en bjbvm ga ik de komende tijd anders noemen...nl. Erishoopvoormij... ( dus ook voor jou)

    beslama...Sahira...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #33
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Waar gaat dit nu helemaal over, de kansloosheid druipt ervan af...
    Wat gaan we doen, in de Paradiso met een paar hondert (doe eens gek duizend) vooral marokkaanse (turken voelen zich (overigens geheel onterecht) hier tegoed voor en hebben liever een autochtone dan allochtone (tenzijn TURK) buurman) zwartkoppen al luisterende naar Rai musica over de term integratie lullen zonder de betekenis ervan zelf te snappen... Kom laten we ons met zijn allen tegen Pim Fortuyn keren omdat hij te rechts is; hypocritie ten top aangezien we de andere jaren (toen er geen woord over marokkanen gerept werd) nooit moeite mee hebben gehad. Op het moment dat wij worden bekritiseerd en als verkiezingsitem worden misbruikt gaan we eens wat organiseren hoor... Stelletje onder de maat presterende amateurs...

    What about the situation in the world? Hoe zit het met de uitbuiting van de wereld en misdaden van het kapitalisme? Nee dat vindt Fatima niet haar aangaan, zolang zij maar met haar strakke levi broek om haar **** kan paraderen zonder dat er getwijfeld wordt aan haar maatschappelijke betrokkenheid en toegevoegde waarde... En motje....in dit geval is zwijgen de beste remedie tegen ergernis...

    Het boeit marokkanen toch allemaal niks, wie houden jullie voor de gek!
    Bij jullie is het toch ikke ikke ikke en de rest kan.....een pijnlijke langzame dood stikken!
    dit hele verhaal zegt weer 's meer over jou dan over de realiteit!!!

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Re: Re: Multiculturele manifestatie Ben je bang voor mij?

    Origineel gepost door sahira
    ik vind het een goed initiatief ben ik...ik ben minder enthousiast toen ik hoorde dat Samira Abbas er zou zijn....verder ben ik heel erg benieuwd naar de dag....succes!!

    beslama...Sahira...
    Waarom was je minder enthousiast toen je hoorde dat Samira Abbos ook aanwezig zou zijn Sahira?

  5. #35
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Multiculturele manifestatie Ben je bang voor mij?

    Origineel gepost door Tifah


    Waarom was je minder enthousiast toen je hoorde dat Samira Abbos ook aanwezig zou zijn Sahira?
    Salaam Tifah.....persoonlijk heb ik niets met haar...ik ken haar van enkele intervieuws en programma's op t.v.....bovendien ben ik het niet altijd eens met haar...afgelopen zondag viel het wel mee...af en toe vind ik haar een beetje TE blond...

    beslama...Sahira...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  6. #36
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Wat was dat een saaie manifestatie zeg, heb nog nooit zoveel marokkanen bij elkaar gezien, het zieligste van alles was Samira Aboss, Hebben ze geen ander iemand in haar plaats kunnen halen. Dan heb ik liever die somalische!!!
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain