Citaat Geplaatst door cyn87el
hallo,

Mijn vriendin en ik willen graag mensen om informatie vragen die bekent zijn met deze situatie.. het probleem is als volgt:

Mijn vriendin studeert samen met mij Bouwkunde aan de Haagse Hoge school.. We zitten beide in het propedeuse jaar.. Alleen is zij vanuit marokko gekomen om hier te studeren.. Kwa financien is dit dus een probleem, aangezien ze geen studiefinanciering krijgt of iets dergelijks.. Ze is uiterst gemotiveerd en behaald Top cijfers .. we vinden het beiden dan ook heel erg jammer als ze volgend jaar terug zou moeten omdat het college geld voor niet-nederlanders maarliefst 7000 euro bedraagt (indien ze haar propedeuse haalt 3600)..
we zitten te speculeren wat de mogelijkheden zijn om voldoende financiering te krijgen zodat ze haar studie kan afronden .. We dachten eraan dat we misschien bedrijven kunnen aanschrijven, om haar studie te financieren.. onder voorbehoud dat ze na haar studie een aantal jaar bij hun in dienst zal werken.. Dit is ook iets wat zij graag zou willen.. en aangezien ze in nederland om constructeurs lopen te springen is dit nog niet zo'n slecht voorstel ..

we hebben verder niet zo veel ideeen gevonden.. maar we blijven doorzoeken .. misschien dat iemand van jullie er meer vanaf weet of ons zou kunnen helpen..


Alvast bedankt ,

groetjes

.