1. #1
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Unhappy Mishandeling Geestelijk En Lichamelijk!!!

    Deze verhaal is GEEN waargebeurd verhaal!!


    hoofdpersoon: Raja, 20 jaar!!



    Raja is een van de lieve meiden die zich nergens mee bemoeit, ze houdt altijd stil en bemoeit zich nergens mee!
    Ze studeert spw, 4 jaars!
    En komt uit oujda!
    Heeft 1 grote zus, en 2 kleine zusjes!!

    De wekker gaat om 6:00 uur, snel gaat ze naar onder om thee te maken want haar vader brahim, staat zo op om te bidden!
    Daarna gaat ze naar boven ze probeert hem te ontwijken voor dat hij haar ziet, snel wast ze zichzelf en pakt al haar spullen, en gaat weer naar onder, daarna hoorde ze dat hij haar riep!
    Raja Raja, kom onmiddelijk hier, je hebt nog steeds niks betaald in huis al akiesscha(kreng).
    Ze zei ja pap deze week nog, ik heb nog een maar rekeningen die ik moet betalen, kan me niks schelen zegt die, jij blijft hier niet eten & slapen voor niks!wat denk je dat jouw ouders je slaven zijn??
    Alle marokaanse mannen zijn rijk geworden door zijn kinderen, omdat hun, hun ouders betalen en ook extra geven en jij??
    wat doe jij er mee, pap ik moet nu gaan , mijn les begint zo!
    Binnenkort komt er ook een eind aan die lessen van je begrepen??
    Wat een flauwekul studeren wat voor nut heeft het!
    Meisjes zoals zijn al getrouwd !zei brahim
    Er viel een stilte en toen zei ze beslemma!
    Snel ging ze naar de bus, de tranen vielen langs haar wangen!
    Tfoe weer dat gezeik man, waarom is mijn vader zo?? geld geld ??is dat het enige waar hij om geeft!

    Op het station aangekomen ziet ze een paar mooie marokaanse meisjes langskomen, ze dacht bij haarzelf, hebben hun dat ook?? het leven die ik heb?? en doen hun ouders ook zo tegen hun??
    Dat zal wel niet!
    vandaag had ze maar 5 uurtjes, en naar huis te gaan had ze geen zin dus, want dan kreeg ze het gezeik van haar moeder weer!!
    Ze bleef nog een paar minuutjes in de bieb van de school en ging met een brok in haar keel naar huis!
    Thuis aangekomen zag ze een chaos, haar zusjes hadden weer in de woonkamer zitten spelen, was ik maar zo jong als hun dacht ze bij haar zelf!

    Ik riep salemmoyalaikom en mijn moeder zei dat ze in de tuin was!
    ik groette haar en zei tegen haar enne heeft iemand nog gebeld??
    Ze zei bot weer nee, toen vroeg ze waarom mijn vader tegen me mopperde ,ze zei over het geld dat ze altijd moest neerleggen, mijn moeder zei je vader heeft gelijk, ik heb gehoord wat hij zei!
    En vroeg ze haar moeder, waarom vraag je me dan wat mijn vader tegen me 's morgens vroeg!!
    Ze zei mag ik nu ook niets meer vragen, Raja kuchte, en liet haar moeder weer alleen! en ging weer naar boven!!
    hier komt een vervolg op ik moet nu naar huis!
    groetjes en xxxxxxxxxxxxxxxjes jullie zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  2. #2
    tzzzz

    Reacties
    66
    10-09-2002

    Weet je zeker dat dit niet echt gebeurt is...lijkt er verdacht veel op dat het wel zo is...je moet je niet schamen als het wel zo is...ik ken meerdere meisjes met hetzelfde probleem ...maar ik wacht op het vervolg voordat ik hier verder op reageer... thalla !!

  3. #3
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    VERVOLG!!!

    dit is voor Riff cobra(lieverd nee echt niet het is geen waargebeurd verhaal,anders had ik het wel gezegd, maar zoals ik het weet komt het bij jongens en bij meisjes voor)!


    Raja ging naar de woonkamer toe, ze ruimde die snel op voor het geval dat iemand op dit moment op bezoek kan komen!
    ik kan het niet geloven dat mijn moeder dit toelaat om, de woonkamer over hoop te halen door mijn zusjes!
    Was ik maar getrouwd ja, net zoals mijn zus, zij heeft ook in een hel geleeft, maar nu leeft ze gelukkig met haar man!!
    Af en toe komt ze langs, met mijn moeder heeft ze nog goed contact, maar mijn gaat net nogal stroef!!

    Iemand belde aan de deur, het was faysal mijn neef, hmm hij rook lekker, hij is hier illegaal, maar knap was hij wel!
    Maar mij zien staan dat is nog de vraag??
    Hij schudde mijn hand en ik vroeg hem verder binnen te komen, net dat ik met hem wou bijgaan kletsen kwam mijn moeder binnen, ze liep zo langs me heen zodat ze me kon knijpen, raja ga effe thee maken, ik kom er zo aan!
    Daarna begroette ze mijn neef, ze begon te lachen!
    Over een dik 10 minuten kwam ze ik was al met het avond eten begonnen, ook al had ik boordevol huiswerken en proefwerken!
    ze kwam naar mij toe en zei ***** hoe haal je het in je hoofd om met hem te willen kletsen, ik zei wat??
    Waar slaat dat in godsnaam op??! ze zei wacht maar als hij weg gaat!!
    ze keek me zo boos aan, net alsof ze met haar ogen mij wou verbranden!
    Mijn god wat heb ik nu weer gedaan!
    Mijn kleine zusjes kwamen binnen, ze hadden modder aan hun voeten en kleren en mijn moeder ging weer de woonkamer binnen, ze schold helemaal niet! volgens mij kon het haar helemaal niks meer schelen, of iemand het huis vuil maakt of niet!
    ik waste mijn zusjes de gezichten en en kamde vlug hun haren!
    Dadelijk komt mijn vader, dan valt de hel, want dan weet ik dat mijn moeder tegen hem wat gaat vertellen!!
    Mijn neef bleef bij ons overnachten, gelukkig zei mijn moeder niks tegen mijn vader!
    De volgende morgen was het zater dag, ik had esffens gemaakt (marokaanse nonnevotten)!
    Faysal zei dat ze lekker waren, mijn moeder begon zo slijmerig mee te lachen, jah k heb ze gemaakt , en raja heeft ze gebakken, ik keek mijn moeder aan, ooh dit is niet te geloven, waarom zegt ze zoiets??
    mijn neef moest weer gaan en beloofde snel weer langs te komen, mijn vader zei dat hij dag en nacht welkom was!
    Zeker omdat hun geen zonen hadden!!

    ik ruimde alles op, en dweilde de vloer, toen voeld ik een harde knal tegen mijn hoofd aan!
    Ik draaide me om en zag mijn moeder staan, ze had lepels in haar handen,langzaam vloeide er bloed langs mijn hoofd naar de grond!!
    Ze keek me woedend aan, vieze sl3t dat je bent, wat dacht je gisteren nou??
    Dat ik je liet zitten?? ***** denk je nou echt dat hij je wilt, nou nee hij is bestemd voor je nicht semja en haal je niet uit je hoofd om wat met te beginnen want ik zweer het op de hart van mijn moeder, dat ik je leven zuur ga maken!
    Ik vroeg haar waar het op sloeg, en waar ze zoiets zei!
    Toen zei ze dacht je dat ik het niet had gezien van uit de tuin, nee he jij denkt zeker dat je moeder achterlijk is he??
    Nou nee ik heb gezien vanuit het raam dat jullie gezellig aan het lachen waren!
    Je wou hem verleiden he?? je hebt een hekel aan je lallam semja!
    Kijk naar haar, zij is gestopt met haar studie en werkt part-time en als ze thuis komt doet ze alles voor haar ouders!
    En jij laat je ouders voor je werken bent la haram!
    Ik begon te huilen, ik was helemaal wanhopig, waarom denken ze zo!!

    hier komt nog een vervolg op!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    24-12-2001

    ga gauw verder meid!


    liefs fatima

  5. #5
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    man wat een mooi verhaal...je hebt alles goed beschreven....echt mooi ga door meid....
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey meid keigoed verhaal enne ya tot gauw dan maar weer he...mazzeltjes........

  7. #7
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    VERVOLG!!

    bEDANKT VOOR ALL JULLIE REACTIES, EN IK PROBEER ZO SNEL MOGELIJK ALTIJD AF TE MAKEN OKE??


    Ze gooide de lepels op de grond en ging weg, ze moest naar de supermarkt!
    Toen ik klaar was met het avond eten maken en opruimen vroeg ik mijn mijn vader of ik naar mijn harts vriendin mag gaan!
    Malika!
    Hij zei ja, Ik ging snel naar boven mijn hart bonkte in mijn keel, in mezelf dacht ik domme gek, je wilt niet voor malika gaan maar voor haar broer, mijn moeder heeft gelijk ik ben een ka?ba!!
    ik spoot de hele Eden parfum fles leeg!
    En ging naar onder, keek weer in de spiegel en walgde van me zelf!
    Mijn moeder zij waar gaat dat naar toe, ik zei dat ik naar malika ging!
    Ze zei wel op tijd thuis zijn want anders hoef je haar nooit te zien!
    Ik pakte mijn jas en ging van de achterttuin naar buiten, naar malika
    Malika ken ik een paar jaar, ze kwam hier nieuw wonen ze kwam van een ander stad, ik uit Eindhoven en zij uit breda!!
    Dus leerde ik haar alle wegen en regeltjes!
    We hebben veel steun aan elkaar gehad, jammer voor haar is haar vader overleden, ze heeft 2 broers en 1 zusje!

    Ik ging langs naar de Rabobank, eindelijk geld binnen gekomen, ik pakte wat geld, want ik moest immers betalen!!
    Daarna klopte ik bij haar deur! de broer van malika waar ik gek van was maakte open(soeffienne).
    Hij glimlachte en zij kom binnen meid, malika is boven, en mijn moeder is weg dus je hoeft je nu nergens verlegen voor te zijn(normaal was ik best verlegen tegenover de moeder van malika).
    ik zei inmezelf: jongen zie je dan niet dat jij degen bent die me heel erg verlegen maakt!
    Daarna zei hij, hey wat heb jij daar?? ik zei wat??
    hij zei je hebt een klein beetje bloed op je achternek, ik zei oooooooooh dat hmm dat is bloed van de schaap, jah mijn vader heeft vandaag schape vlees gekocht en ik moest die snijden, en daarna moest ik effe krabben op mijn achternek dus!!
    ik stotterde de hele tijd, hij lachte ging weg en pakte een nat doekje voor me, en veegde die daarna af!
    We keken elkaar heel lang in de ogen en toen begon ik te blozen!
    Voor de grap zei hij daar na om de spanning te vergeten, als je vader ooit schape vlees koopt dan bel je me maar!
    Toen zei ik moet ik dan met mijn vingers bellen ofzo?? Ik heb je nummer niet, toen zei hij ooh jaa?? nou dan krijg je hem nu toch!
    Maar dat hoeft malika niet te weten he?? dat ik je help met de schape vlees en haar niet!!
    Want dan word ze kwaad hahhahah en dat willen we toch niet hebben he??, ik gaf hem mijn nummer eerst en hij liet hem 1 keer bij overgaan en daarna sloeg ik hem op!!
    hij zei doeg en niet over jongens praten he??
    ik nee joh?? hoe kom je erbij man?? en jij niet teveel achter de meisjes aanlopen he??
    hij nee, ik heb maar 1 meid die ik wil maar ik weet niet of zij wilt!
    En toen zei ik misschien kan ik je erbij helpen? hij bloosde en zij ik bel je er nog 1 keer over oke??Hij ging daarna weg!
    Ik ging boven naar malika, ze was aan het dansen , ze was blij om me te zien!!

    hier komt nog een vervolg op!!
    veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  8. #8
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    vervolg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ging zitten op haar sofa, ze vertelde me van alles en nog wat!
    Ik was de tijd vergeten, ik ging snel naar onder en daar stond hij weer, malika riep me en zij als je thuis bent gekomen moet je wel zeggen, ik zei is goed, maar ik wist dat ik vandaag de hel boven mijn hoofd kreeg!
    ik ben echt een ezelin mijn moeder waarschuwde me ook nog!

    Soffienne was weer thuis en vroeg me of hij me zou brengen ik zei hoef niet ik ben toch zo thuis!
    Hij zei toen ja maar als ik breng dan precies op tijd thuis(hij wist namelijk via malika dat ik hele strenge ouders heb, dat zei hij niet, maar ik voelde het wel)!!


    hij startte zijn auto en binnen 1 minuut was ik thuis!!
    Ik ging naar binnen en zei salemmoyalaikom!
    mijn ouders keken naar de t.v!
    Ik ging naar boven en legde het geld op zijn nachtkastje dat is hij nu al gewend"dus het afgesproken plaats nu geworden"!!

    ik ging naar bed!!

    Volgende morgen hadden mijn ouders goed zin!
    Mijn vader mdat ik hem betaalt!!
    Mijn moeder: omdat ik alles heb opgeruimd en ontbijt heb klaargemaakt!
    Die dag had gelukkig geen zeik aan mijn hoofd

    Het was 18:00 uur 's avonds mijn huiswerk maken!!!
    Mijn gsm ging over............. het is soffienne!!
    mijn hart stond in vlammen!!
    jammer dat hij al eentje heeft, maar wie zij dan?? ik moet weten wie het is ook al moet de bomen laten schudden!!
    hier komt na de weekend het vervolg op!!
    And that is a prommis!!

    doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey meid ga snel verder en ik zie je maandag wekl weer inshallah...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Hey lieverd,
    Ik vind het werkelijk een mooi verhaal dat je schrijft. Alleen heb je een beetje problemen met de Nederlandse taal, neej? Het is niet beledigend bedoeld. Als je mij eerst je vervolgje stuurt dan maak ik er een andere zinopbouw van voor je. Als je dat tenminste wilt. Dan leest het wat makkelijker voor sommige mensen. Probeer verder meer over de gevoelens van Raja te vertellen.Ik hoor het nog wel!
    liefs Nadia

  11. #11
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    weekend voorbij dus nu komt het vervolg!!

    De telefoon ging af en ik was hem van plan te vragen wie het meisje was naar wie hij verlangde?


    ik zei ja hallo?? hij salem raja met soffienne, kun je nu praten of zullen we een goede moment afspreken!
    Hij vroeg me of ik buiten kon komen en dan naar het hegje te gaan!
    Hun hegje maar daar komt nauwelijks iemand!
    Ik zei nee want ik ben laatst naar malika geweest, en mijn ouders worden achterdochtig want ik was al gisteren bij haar geweest!!

    Hij kuchtte en zij tegen me, malika ik hoop dat we elkaar kunnen steunen, ik weet dat je het moeilijk thuis en ik dat je het zelf ook hebt gemerkt dat ik het weet of niet!
    Ik zei ja!
    Toen zei hij dat ik met over alles kan praten, zonder dat malika of wie dan ook hoeft te weten!!

    Ik werd onderbroken omdat mijn vader me riep, dus sprak ik met af om met hem morgen af te spreken!!
    hij is goed, ik haal je op van school ja??
    we spraken dus op de maandag af en hij haalde me dus om 2 uur op!!

    Ik nam afscheid van hem en ik ging weer naar onder!
    Mijn vader zij raja, je moeder heeft je nodig in de kelder!
    ik ging weer naar de kelder en ik zag mijn moeder brood bakken!!
    ik zei waar ben je nu mee bezig ik heb toch 's morgens brood gebakken!
    Ze zei die vond ik niet goed, ik zei nou, mijn vader vond ze anders wel heel lekker!
    Ze zei morgen hebben we bezoek, ik zei wie dat dan, je tante en je nicht semja, kun je morgen geen vrij vragen ik antwoorde heel erg stug nee!!
    dat kan ik niet ik heb tentamens!!

    sorry maar ik moet nu naar de les, maar ik zal z.s.m verder gaan!!

    veel liefs jullie zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    het is echt een mooi verhaal dus ga pleaseeeeeeeeeeeee verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    beyessssssss hasna

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    hey lieffie,
    Ga verder met je verhaal. Doe je ding meid!

    xxx Nadia

  14. #14
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey meid....ik volg je verhaal op de voet......................

  15. #15
    3abd ALLAH

    Reacties
    47
    16-09-2002

    echt spannend verhaal hoor, schrijf snel een vervolg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mijn Gebed en mijn Offer, mijn Leven en mijn Dood zijn werkelijk allemaal voor ALLAh, de HEER der Werelden!
    Dou3a is de essentie van de aanbidding, wapen van de gelovigen, het fundament van de godsdienst en het Licht van hemel en aarde ! [ HS Aboe Dawoed & Tirmizi] GEDULD is één van de tekenen van GELOOF!